Nu kan ik natuurlijk zeggen dat ze mij volgen hèquote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze eerder moeten doen, die foto was op 2 juli al gepost:
[..]
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau mocht niet in Playboy
RIJSWIJK - Yolanthe Sneijder-Cabau mocht van haar management niet in de Playboy. Dat zegt hoofdredacteur Jan Heemskerk die op 1 augustus weg gaat bij het mannenblad.
In het AD zegt hij dat Yolanthe in het verleden op het punt heeft gestaan zich volledig bloot te geven in de Playboy.
Volgens hem was hij al in een vergevorderd stadium van onderhandeling met de 27-jarige actrice en presentatrice. “Helaas, haar management vond haar op dat moment nog te onbekend voor een naaktshoot”, aldus Heemskerk.
Korte tijd later was Yolanthe opeens enorm populair door haar huwelijk met Wesley Sneijder. “Toen ging het feest opeens definitief niet meer door.”
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.quote:wo 01 aug 2012, 12:15
Wesley Sneijder laat nieuwe tattoo zetten van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder is met vrouwlief Yolanthe aan het bedenken hoe zijn nieuwe tatoeage eruit gaat zien.
Maar Wes en Yo komen er niet uit. Yo heeft daarom een oproepje op Twitter geplaatst waarin ze haar volgers vraagt mee te denken over de nieuwe tatoeage.
"Hoi allemaal! Mijn man heeft me gevraagd om ideeën te bedenken voor zijn nieuwe tattoo... Als je iets leuks in gedachten hebt, laat het me dan weten."
Nouja, hij heeft er in ieder geval van geleerd en komt niet meer met een leuke "verrassing" maar laat vrouwlief meedenken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.
Volgens mij is het meer een gevalletje 'hou jezelf in de kijkert'quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:19 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou jongens, wat zal er nou weer campy tattoo bij komen? Of misschien heeft Yo weer wat laten doen en kan hij haarportret bij laten werken.
Heeft hij nog zoveel ruimte dan op dat kleine lijfje?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:30 schreef Copycat het volgende:
Nog een betekenisloos en smakeloos plakplaatje erbij, waarom ook niet.
Doe een dolfijn! Of een tribal! Of een verkeerd geschreven uitheemse tekst die heel filosofisch lijkt.
Hij buikt een beetje uit, dus ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heeft hij nog zoveel ruimte dan op dat kleine lijfje?
Ja hoor. Misschien zet ie wel een van zijn tweets over Yo op zijn lichaam. Het liefst eentje met grammaticale fouten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:03 schreef Cynix ® het volgende:
Via Twitter om ideeën voor een tattoo vragen. Kan het erger?
Wat is die after? Een vagina met een voetbal erin?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:22 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nee, dees:
[ afbeelding ]
We doen wel gezellig mee.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat is die after? Een vagina met een voetbal erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |