Niet!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:24 schreef beequeen het volgende:
Omg, dit geloof je toch niet?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:26 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Niet!!Heeft zijn zoontje deze gezet ofzo?
Wat staat er voor tekst?
try to lite my....quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:35 schreef beequeen het volgende:
Ik heb geen idee wat er staat. I will.......en nog iets.
Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
try to lite my....
fire? Zal wel niet toch?
Johan Cruyff?quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef beequeen het volgende:
Dit is toch JC aan het kruis? Ik ben niet zo bijbels onderlegd.
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
try to lite my....
fire? Zal wel niet toch?
Ja ik snap daar ook niks van, met zoveel poen vloog ik wel even naar Kat von Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo vreemd dat iemand met veel geld zulke crappy tattoos laat zetten. Niet het ontwerp, maar de uitvoering dus...
Smaak niet, maar goede uitvoering van wanstaltigheden toch wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Smaak is niet te koop. Misschien vinden ze wel dat de dader van dit stukje inktkunst de Michelangelo onder de tattooïsten is.
Zal het niet gewoon Tinus verderop in het kamp zijn die een tattoeshopje aan wagen heeft?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:20 schreef Cee het volgende:
Smaak is niet te koop. Misschien vinden ze wel dat de dader van dit stukje inktkunst de Michelangelo onder de tattooïsten is.
Wat is een 'sleeve'?quote:Onlangs plaatste Yolanthe Sneijder Cabau een oproepje op Twitter waarin ze haar volgers vroeg mee te denken over Wes zijn nieuwe tattoo.
Vandaag was het zover. "Hij krijgt een sleeve! Hij krijgt een tattoo, die een van jullie mij heeft gestuurd. Bedankt voor de mooie inspiratie",
Vast iets dat ie van Yo houdt.. van de sterrren? gewonnen titels?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft hij nou voor Arabische tekst staan? En welke vlag zou de inspiratie voor die sterren zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |