abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114002565
Nee denk ook niet dat het gaat gebeuren, Yo's Wil is Yo's wet he....Wesley is echt haar knechtje...die is veel te bang om haar kwijt te raken
pi_114054637
wo 11 jul 2012, 11:20
Yolanthe wil iets betekenen Van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau denkt dat ze bekend is geworden zodat ze wat voor de wereld kan betekenen als ambassadrice van Stop Kindermisbruik.

Misschien hebben Wesley en ik elkaar
gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.

Yolanthe richtte in 2008 de stichting Stop Kindermisbruik op. Volgens haar is die zo groot geworden door alles wat ze heeft meegemaakt. "Dus dat is waar God mij leidt."

Zelf is de voetbalvrouw nooit veranderd door de materialistische wereld om haar heen. "Dat weet ik van mezelf, maar ook omdat mijn nuchtere familie er meteen wat van zou zeggen als ik naast mijn schoenen ging lopen."

Haar werk voor de stichting ziet Yolanthe niet als uitlaatklep omdat daar ook regelmatig lelijke dingen over worden gezegd. "Bijvoorbeeld dat ik niet echt geïnteresseerd ben, of er komt commentaar dat ik in een te leuk jurkje te mooi op de foto sta tussen al die arme kinderen. Alsof ik mezelf hiermee wil promoten. Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
  ESF Reporter woensdag 11 juli 2012 @ 12:59:36 #153
87554 Cee
Welluk?
pi_114056912
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Da's 3x het woord 'ik' in 1 zin. Just sayin'. :7
pi_114058008
[
Da's 3x het woord 'ik' in 1 zin. Just sayin'. :7
[/quote]

Dat zegt inderdaad alles over Yo : ikke, ikke en ikke.. dan pas de rest.. :Y
pi_114062428
quote:
'Wesley Sneijder werkte Jan Smit tegen'
AMSTERDAM - Dat Jan Smit en Wesley Sneijder nooit beste vrienden zullen worden, is wel duidelijk. Wesley gunt Jan niet eens een hit...

Dat heeft René van der Gijp gezegd tegen Party.

Nadat Jan te gast was bij VI Oranje dronk hij nog wat met de andere gasten. Hij deed volgens Van der Gijp een belangrijke onthulling.

In eerste instantie zou niet Wolter Kroes, maar Jan de voetbalhit Ben jij Ook voor Nederland zingen. Het nummer, met Daniël Smid en Yes-R, was zelfs al ingezongen door Jan. De contracten waren getekend en alles leek erop dat het een hit van Jan zou worden. Totdat Wesley daar achter kwam.

Volgens Van der Gijp heeft de voetballer er een stokje voor gestoken. De supermarkt, waarvoor een aantal voetballers in de reclamecampagne zouden verschijnen, voelde zich gedwongen om uiteindelijk een andere zanger te vragen.
Bron

Dit lijkt me toch niet heel waarschijnlijk of wel?

Als het wel waar is, heeft het voor Jan beter uitgepakt denk ik. Zijn naam is nu tenminste niet verbonden met het EK waarin Oranje niks presteerde :')
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:03:57 #156
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114062971
quote:
Misschien hebben Wesley en ik elkaar gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.
Mijn God, de hoogmoed.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:09:31 #157
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_114063240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
wo 11 jul 2012, 11:20
Yolanthe wil iets betekenen Van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau denkt dat ze bekend is geworden zodat ze wat voor de wereld kan betekenen als ambassadrice van Stop Kindermisbruik.

Misschien hebben Wesley en ik elkaar
gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.

Yolanthe richtte in 2008 de stichting Stop Kindermisbruik op. Volgens haar is die zo groot geworden door alles wat ze heeft meegemaakt. "Dus dat is waar God mij leidt."

Zelf is de voetbalvrouw nooit veranderd door de materialistische wereld om haar heen. "Dat weet ik van mezelf, maar ook omdat mijn nuchtere familie er meteen wat van zou zeggen als ik naast mijn schoenen ging lopen."

Haar werk voor de stichting ziet Yolanthe niet als uitlaatklep omdat daar ook regelmatig lelijke dingen over worden gezegd. "Bijvoorbeeld dat ik niet echt geïnteresseerd ben, of er komt commentaar dat ik in een te leuk jurkje te mooi op de foto sta tussen al die arme kinderen. Alsof ik mezelf hiermee wil promoten. Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Waar zou de wereld zijn zonder onze fantastische Yo O+. Moeder Theresa, aan de kant!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:19:13 #158
123170 alors
zlata1234
pi_114063739
:@ Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B ( :')) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...

Ben ik de enige?
know'm sayin?
word? word.
pi_114063818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
:@ Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B ( :')) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...

Ben ik de enige?
Nee hoor!

Ik ben benieuwd wanneer ze gaan scheiden. Hoe lang zijn ze nu getrouwd, twee jaar?
pi_114063838
quote:

Ben ik de enige?
Dat zou ik niet eens raar vinden nu je het zo opsomt.
Baas B ja. Die was ik alweer helemaal vergeten. Met zijn eeuwige rode wangetjes. :')
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 15:49:37 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114065287
quote:
Ben ik de enige?
Nee, maar ik ben nog niet om.
Wesley kan ook wel een 'goedkoper' lekker wijf krijgen en Yolanthe kan bijna elke miljonair wel inpalmen.
Waarom dan uitgerekend deze combi? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114065345
Het gezicht van een "gewoon goede vriend" op je buik laten zetten zal toch zelfs Wesley Sneijder te ver gaan, mag ik hopen?
Is dat zo?
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:53:03 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114065499
Ik denk ook dat Wesley de vader is van Suri Cruise. Waarom is ze anders zo klein?
En dat Yolanthe eigenlijk de lesbische tante is van Badr.

Gewoon. Omdat.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 16:03:30 #164
43556 miss_dynastie
pi_114066030
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben nog niet om.
Wesley kan ook wel een 'goedkoper' lekker wijf krijgen en Yolanthe kan bijna elke miljonair wel inpalmen.
Waarom dan uitgerekend deze combi? :?
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh! :P

quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef piglet het volgende:

[..]

Bron

Dit lijkt me toch niet heel waarschijnlijk of wel?

Als het wel waar is, heeft het voor Jan beter uitgepakt denk ik. Zijn naam is nu tenminste niet verbonden met het EK waarin Oranje niks presteerde :')
Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...
  woensdag 11 juli 2012 @ 22:31:47 #165
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_114085245
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn God, de hoogmoed.
Yoprah. O+
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  ESF Reporter woensdag 11 juli 2012 @ 22:45:48 #166
87554 Cee
Welluk?
pi_114086045
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Yoprah. O+
:D
Winfrey begint ook met een W en eindigt met een Y. _O_
pi_114086477
quote:
Yolanthe weer in Hollywoodfilm
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft na Pain and Gain opnieuw een rol in een Hollywoodfilm te pakken. De vrouw van Wesley speelt in de film Move On.

Vandaag vonden er enkele opnames in Amsterdam plaats. "Hartstikke leuk, in ons eigen landje", aldus Yolanthe. "Het is een road movie waarbij ze in allerlei verschillende landen gaan draaien. Dan is het natuurlijk hartstikke leuk dat ons land ook aan de beurt komt."

De film is een filmproject van regisseur Asger Leth, Hollywoodster Mads Mikkelsen speelt de hoofdrol. De film vertelt het verhaal van een imperfecte held die een geheimzinnige koffer ergens in Europa moet afleveren. De filmmaker doet met zijn road movie acht Europese landen aan.
Don't you love her madly?
pi_114087821
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[..]

Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...
En eerst sprak Jan nog vol lof over Wes zijn voetbaltalent :o
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:04:31 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114100169
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef Vivi het volgende:

Yoprah. O+
LOL

En Wesley als Stedmenneke.
pi_114104367
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 15:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mijn God, de hoogmoed.
zoals Johan Derksen lang geleden al eens zei; Yolanthe is gaan geloven in haar eigen belangrijkheid"
pi_114141143
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Waarom duh?

Doet ze nu toch ook al? Wat is daar mis mee?
pi_114147144
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

LOL

En Wesley als Stedmenneke.
:D
  maandag 16 juli 2012 @ 13:29:43 #173
123170 alors
zlata1234
pi_114266896
Geen duckfaces ;(

#GoodTimes with @YolantheCabau @sneijder101010 & @tiesto. Love my Dutch friends, such fun, beautiful people!
know'm sayin?
word? word.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:49:50 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_114267707
quote:
11s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef alors het volgende:
Geen duckfaces ;(

[ afbeelding ]

#GoodTimes with @YolantheCabau @sneijder101010 & @tiesto. Love my Dutch friends, such fun, beautiful people!
En toch is er iets mis met die bek van haar, ze heeft er iets aan laten doen daar ben ik haast zeker van. En dat die kabouter naast haar Jan S weinig gunt kan ik me best voorstellen. Het zal wel steken dat Jan met zijn tong en paling in zijn oh zo geweldig mooi, lief en talentvol vrouwke heeft liggen roeren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_114267951
Wat een slechte kwaliteit foto's kwakt ze altijd op haar site!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')