Da's 3x het woord 'ik' in 1 zin. Just sayin'.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Bronquote:'Wesley Sneijder werkte Jan Smit tegen'
AMSTERDAM - Dat Jan Smit en Wesley Sneijder nooit beste vrienden zullen worden, is wel duidelijk. Wesley gunt Jan niet eens een hit...
Dat heeft René van der Gijp gezegd tegen Party.
Nadat Jan te gast was bij VI Oranje dronk hij nog wat met de andere gasten. Hij deed volgens Van der Gijp een belangrijke onthulling.
In eerste instantie zou niet Wolter Kroes, maar Jan de voetbalhit Ben jij Ook voor Nederland zingen. Het nummer, met Daniël Smid en Yes-R, was zelfs al ingezongen door Jan. De contracten waren getekend en alles leek erop dat het een hit van Jan zou worden. Totdat Wesley daar achter kwam.
Volgens Van der Gijp heeft de voetballer er een stokje voor gestoken. De supermarkt, waarvoor een aantal voetballers in de reclamecampagne zouden verschijnen, voelde zich gedwongen om uiteindelijk een andere zanger te vragen.
Mijn God, de hoogmoed.quote:Misschien hebben Wesley en ik elkaar gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.
Waar zou de wereld zijn zonder onze fantastische Yoquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:03 schreef Elske6 het volgende:
wo 11 jul 2012, 11:20
Yolanthe wil iets betekenen Van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau denkt dat ze bekend is geworden zodat ze wat voor de wereld kan betekenen als ambassadrice van Stop Kindermisbruik.
Misschien hebben Wesley en ik elkaar
gevonden omdat we zo meer kunnen betekenen in de wereld", zegt de 27-jarige presentatrice tegen Vriendin.
Yolanthe richtte in 2008 de stichting Stop Kindermisbruik op. Volgens haar is die zo groot geworden door alles wat ze heeft meegemaakt. "Dus dat is waar God mij leidt."
Zelf is de voetbalvrouw nooit veranderd door de materialistische wereld om haar heen. "Dat weet ik van mezelf, maar ook omdat mijn nuchtere familie er meteen wat van zou zeggen als ik naast mijn schoenen ging lopen."
Haar werk voor de stichting ziet Yolanthe niet als uitlaatklep omdat daar ook regelmatig lelijke dingen over worden gezegd. "Bijvoorbeeld dat ik niet echt geïnteresseerd ben, of er komt commentaar dat ik in een te leuk jurkje te mooi op de foto sta tussen al die arme kinderen. Alsof ik mezelf hiermee wil promoten. Ik doe dit echt omdat ik het kan doen en omdat ik het fijn vind dat er verandering optreedt."
Nee hoor!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B (
) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...
Ben ik de enige?
Dat zou ik niet eens raar vinden nu je het zo opsomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:19 schreef alors het volgende:
Ik verdenk ze er wel eens van dat de gewoon goede vrienden zijn en zijn getrouwd omdat het zo 'convenient' was, hij een lekker wijf, zij genoeg geld en connecties om haar ambities waar te maken. Hij zal haar wel echt lekker vinden, maar ik heb altijd wel enige vraagtekens bij de wederzijdsheid. Ik vind Yo wel zo'n type dat niet alleen kan zijn, ze liep toch ook Baas B (
) rechtstreeks naar Jan Smit en van Jan meteen naar Wesley...
Ben ik de enige?
Nee, maar ik ben nog niet om.quote:
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben nog niet om.
Wesley kan ook wel een 'goedkoper' lekker wijf krijgen en Yolanthe kan bijna elke miljonair wel inpalmen.
Waarom dan uitgerekend deze combi?
Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:53 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron
Dit lijkt me toch niet heel waarschijnlijk of wel?
Als het wel waar is, heeft het voor Jan beter uitgepakt denk ik. Zijn naam is nu tenminste niet verbonden met het EK waarin Oranje niks presteerde
quote:Yolanthe weer in Hollywoodfilm
AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft na Pain and Gain opnieuw een rol in een Hollywoodfilm te pakken. De vrouw van Wesley speelt in de film Move On.
Vandaag vonden er enkele opnames in Amsterdam plaats. "Hartstikke leuk, in ons eigen landje", aldus Yolanthe. "Het is een road movie waarbij ze in allerlei verschillende landen gaan draaien. Dan is het natuurlijk hartstikke leuk dat ons land ook aan de beurt komt."
De film is een filmproject van regisseur Asger Leth, Hollywoodster Mads Mikkelsen speelt de hoofdrol. De film vertelt het verhaal van een imperfecte held die een geheimzinnige koffer ergens in Europa moet afleveren. De filmmaker doet met zijn road movie acht Europese landen aan.
En eerst sprak Jan nog vol lof over Wes zijn voetbaltalentquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!
[..]
Nou, Jantje heeft naar het schijnt Yolanthe het werken bij de Tros ook onmogelijk gemaakt, dus het zou me niets verbazen...
LOLquote:
zoals Johan Derksen lang geleden al eens zei; Yolanthe is gaan geloven in haar eigen belangrijkheid"quote:
Waarom duh?quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om wat te kunnen betekenen voor de zielige kindjes in de wereld. Duh!
En toch is er iets mis met die bek van haar, ze heeft er iets aan laten doen daar ben ik haast zeker van. En dat die kabouter naast haar Jan S weinig gunt kan ik me best voorstellen. Het zal wel steken dat Jan met zijn tong en paling in zijn oh zo geweldig mooi, lief en talentvol vrouwke heeft liggen roeren.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:29 schreef alors het volgende:
Geen duckfaces
[ afbeelding ]
#GoodTimes with @YolantheCabau @sneijder101010 & @tiesto. Love my Dutch friends, such fun, beautiful people!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |