No wonder dat er na 2 jaar nog geen baby is....quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
Ik snap het even niet... wie zegt dat Yo alleen aardig is als de camera draait? Wes?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Ja, in zijn relatie met Yo. Hij zegt ook dat Yo alleen aardig is als de camera's draaien. Ik kan niet teveel in detail treden maar het is iemand uit het media wereldje. Ik heb ook wel eens gesproken met een van haar beste vrienden en dat is een heel aardig iemand, hij zegt dat zij een schatje is en dat geloof ik wel.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien verstond ze het niet goed en zei hij: 'Ik wil een heel elftal naast jou!'
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Of ze weet dat dat gewoon bij de voetballerij hoort en doet niet al te moeilijk zolang ze mag shoppen met 3 unlimited credit cards.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm! En Yo vindt dat vreemdgaan allemaal maar ok? Of weet ze het gewoon niet?
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloofquote:
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee ik niet. Hoe harder iemand roept dat zijn/haar partner gewéldig is hoe minder ik het geloof
Dat belooft dan weinig goedsquote:Op maandag 11 juni 2012 22:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wendy en Xander hadden daar ook een handje van toentertijd.
En Daan en Jennifer
quote:
quote:"Misschien moeten we een beetje opschieten met dit interview. Dan kunnen we alvast gaan oefenen"
Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef alors het volgende:
Nouja Ashley Cole ging ook vreemd terwijl hij met zo'n schattig mooi meisje als Cheryl Cole getrouwd was, dus het kan blijkbaar wel... Maar wtf zou ik toch wel een giller vinden hoor, en dan zulke zoetsappige interviews houden
Daar hebben we nu het antwoord op gevonden toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:21 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar blijven die baby's dan als hij haar zo graag wil bezwangeren?
Dat denk ik ook eerder. Zo naïef zal ze immers toch niet zijn? En naast de unlimited creditcards heeft ze via Wesley ook meer 'internationaal aanzien', resulterend in mogelijkheden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Of ze weet dat dat gewoon bij de voetballerij hoort en doet niet al te moeilijk zolang ze mag shoppen met 3 unlimited credit cards.
Omg, daar had ik nog niet eens over nagedacht!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:09 schreef alors het volgende:
Ik dacht zonet trouwens opeens aan die tattoo, ben je de scharrel van Wes, kleed je em uit en dan zie je dat... 'Yolanthe is watching you'Of zou hij zeggen dat het Michael Jackson is?
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kruis is toch een zwarte pleister of plakband?
quote:
Nee een tattooquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kruis is toch een zwarte pleister of plakband?
Ja he! Ik maak ook altijd foto's van mezelf als ik charmant doch spontaan en ongedwongen over straat paradeerquote:
Dat ook, ze kan zo in Thriller meedoenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:11 schreef Son-Goku het volgende:
Ze ziet eruit als een zombie op die bovenste foto
quote:
Wie maakt dan deze spontane foto's van haar in haar beloved sunny evening wear?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Walking home.. Love my sunny evening wear! Sweet dreamssss..... X
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie maakt dan deze spontane foto's van haar in haar beloved sunny evening wear?
Dat ze de helft van de tijd in verschillende tijdzones zitten zal ook niet helpen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:58 schreef vencodark het volgende:
Ach, misschien lukt het gewoon niet om zwanger te worden. Niet iedereen is uiteraard even vruchtbaar of kan even goed gezonde sperma produceren. Dat ze in 3 jaar nog niet zwanger is, vind ik niet verdacht eigenlijk. Al zou het mij niet verbazen als het er nooit van komt.
*grinquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Her loveliiii girlfriendzz kiss kiss XXX
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef Greys het volgende:
Na dit EK hangt Yo straks aan de andere arm van Badr Hari.
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijkenquote:Op zondag 17 juni 2012 21:39 schreef bloempje-moi het volgende:
Aaaaaahhhh....
[ afbeelding ]
Misschien kan zij hem beter een hartje op zijn kont laten tatoeëren, dat scheelt kramp in haar vingers.
Het worden dan ook 10 hartjes. Zoiets, maar dan op zijn kont. Hoewel dit ook leuk is!quote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijken![]()
Misschien gaat die 10 er nooit meer afquote:Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, nou je het zegt, ik zat helemaal verdwaasd naar dat artikelnummer op haar wang te kijken![]()
quote:
Deze foto komt me zó bekend voor, alsof dit met het WK twee jaar terug ook was gebeurd (ook met de omschrijving 'Dutch fan' enzo).quote:
Geweldigquote:Op maandag 18 juni 2012 21:06 schreef AnnaStesia het volgende:
BOEHOEHOE...cnn kent haar niet,dat zal haar flink tegenvallen
Mooie hoe het beeld de woorden versterkt ...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Today i'm working on my documentary for 'Stop Child Abuse', real emotional..
I'm so sad for these little girls..Free A Girl and bring smiles to the world!
Én ze wordt niet herkend, en als klap op de vuurpijl wordt ze niet eens 'a beautiful fan' genoemd. Wat zal ze baaaalenquote:
quote:Broer Yolanthe vlucht voor politie na auto-ongeluk
Xavier Cabau van Kasbergen, broer van presentatrice Yolanthe Sneijder-Cabau, is afgelopen vrijdag na een auto-ongeval gevlucht voor de politie. De man bleek onder invloed van alcohol en stimulerende middelen.
De politie van Hilversum laat desgevraagd aan RTL Boulevard weten dat zij vrijdagochtend een melding binnenkregen dat een bestuurder met zijn auto over de kop was geslagen nadat hij een kabelkast omver had gereden. 'De roekeloze chauffeur kwam met zijn voertuig uiteindelijk tot stilstand in een fietsenstalling - waarbij hij en passant ook een plantsoen doorploegde.'
'Meerderde eenheden gingen ter plaatse, waarop de Hilversummer het op een lopen zette. Via het kentekennummer konden wij traceren waar de persoon woonde. Daar hebben wij hem aangehouden.'
Xavier Cabau van Kasbergen heeft zijn rijbewijs moeten inleveren en er is proces-verbaal opgemaakt.
Het is niet de eerste keer dat de jongere broer van Yolanthe met justitie in aanraking komt. Hij werd vorig jaar bestraft nadat hij een huisgenoot had mishandeld.
Goeie vraag!quote:Op maandag 2 juli 2012 20:04 schreef Elske6 het volgende:
Weet iemand wie die tattoo op zijn bovenarm moet voorstellen???
Zeg dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Lijkt me ook niet nee, maar roken als voetballer is best apart. En dat 'pensje' is ook snel gegaan zo na een EK
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie vraag!
Mij lijkt het gewoon een of andere fee![]()
Die is later gekomen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat niet een tattoo van één van hun trouwfoto's? Ik kan de datum niet goed lezen, maar zie wel 2 ringen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik had het niet durven voorspellen, mnaar ik ben het zowaar een keer met Derksen eens: wat een verwende en verveelde kereltjes zijn die Nederlandse voetballers toch.
Zo ook Sneijder. Het dedain straalt ervan af, mijns inziens.Je zou je toch goddomme drie weken de ogen uit je kop moeten schamen, in plaats van in St. Tropez of aanverwante stranden de mooiboy uit te hangen.
Ja klopt, Sneijder was ook de enige die de pers (=de fans in Nederland) te woord wilde staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sneijder had hij volgens mij juist nauwelijks een probleem.
Die heeft ook hard gewerkt tijdens het EK, een van de weinige spelers die wel naar kunnen presteerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |