Is Steve al opgestaan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:30 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij is er iets van Apple aan de gang
Beetje suf inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Verrast reageren, maar wel al een microfoon op je overhemd hebben zitten
In de categorie 'niet over nagedacht'.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is wel tering irritant gefilmdquote:
Beetje d'r dochter lastig vallenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
Ms Jackson, sorry!! Ik weet niet wat ik u heb misdaan, maar toch...
Oh, is dat alles?! Dan snap ik niet waar dat wijf moeilijk over loopt te doen, ik val zoveel mensen lastigquote:
Graag gedaan! En geen idee, ik heb het nieuws niet gehoord vandaag...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank u, ik schakel even over.Vanwaar dit liedje ineens, is John Lennon dood ofzo?
Oh boy.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Graag gedaan! En geen idee, ik heb het nieuws niet gehoord vandaag...
Je ziet toch wel dat er een zonnebrilletje voor mijn post staat hoop ik? Ik dartelde al rond toen hij werd vermoordquote:
Druk geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien!![]()
![]()
Lang geleden dat ik jou heb gesproken
Ik maakte eigenlijk jouw regel uit "A day in the life" van The Beatles af, ik dacht dat je daar op sublieme wijze naar refereerde.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat er een zonnebrilletje voor mijn post staat hoop ik? Ik dartelde al rond toen hij werd vermoord
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik maakte eigenlijk jouw regel uit "A day in the life" van The Beatles af, ik dacht dat je daar op sublieme wijze naar refereerde."I read the news today oh boy".
![]()
Misverstandje.
Nee, kukeltje toch!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je me aanzag voor een onnozel gansje dat nog nooit van The Beatles had gehoord
Vier handen?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:47 schreef minthy het volgende:
Ah, daar heb je die enge plaat weer... Kan er niets aan doen, vind het een naar sfeertje hebben
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat bedoel je?De titel, ik zie hem nu pas
![]()
![]()
Hello youquote:
http://www.mediacourant.nl/?p=130151quote:Gerard Ekdom krijgt popprogramma op Nederland 3
Gerard Ekdom presenteert in het najaar een tv-programma over popmuziek bij de AVRO op Nederland 3. Hij treedt daarmee in de voetsporen van Ad Visser en Bas Westerweel, die in de jaren 70 en 80 het legendarische AVRO’s TopPop presenteerden. Dat heeft de omroep dinsdag gemeld. Ekdom kijkt uit naar de klus. “Vroeger keek ik altijd naar TopPop en Countdown. En dat ik nu zelf een popprogramma mag presenteren, daar was ik wel even stil van. Het is een droom die uitkomt.“
Mediadirecteur Peter Lubbers van de AVRO vertrouwt op Ekdom. “Ik ben erg blij dat wij dit programma kunnen gaan maken met Gerard Ekdom. Hij heeft een enorme kennis van popmuziek en weet als geen ander zijn liefde hiervoor over te brengen. Dat doet ie nu al dagelijks op 3FM en ik ben er van overtuigd dat hij dat in dit tv-programma nog beter kan.”
In hoog tempo neemt Ekdom de kijker in zijn programma mee langs optredens van (inter)nationale artiesten, maar ook het laatste popnieuws, de Mega top 50 en prikkelende reportages.
Voor de tv-show heeft Nederland 3 uitzendruimte gereserveerd op de zaterdagavond. Daar zal de show vanaf 22 september wekelijks om 20.00 uur te zien zijn.
Binnenkort maakt de AVRO de titel van Ekdoms nieuwe tv-programma bekend. Het programma wordt gemaakt in samenwerking met Skyhigh TV.
Ohohohohoho wonderchild wel? Dat vind ik nou persoonlijk zo'n gedrocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1 want die Two door cinema club kan ik niet uitstaan
Die trek ik nog welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohohohohoho wonderchild wel? Dat vind ik nou persoonlijk zo'n gedrocht.
Geen idee, maar ik leef met je mee... Kusjequote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Dat ellendige Apple dwingt mij om €49 te spenderen aan de nieuwe Smart Case
Help wat moet ik nou?Kan ik iTunes giftcards ook inwisselen in de online apple store? Want 15% korting bij Appie Heijn...
Dit in een Apple-topic posten ipv het 3FM-topic?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Dat ellendige Apple dwingt mij om ¤49 te spenderen aan de nieuwe Smart Case
Help wat moet ik nou?Kan ik iTunes giftcards ook inwisselen in de online apple store? Want 15% korting bij Appie Heijn...
De vraag staat ook in het iPad threadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit in een Apple-topic posten ipv het 3FM-topic?
Nou, vooruit maar weer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De vraag staat ook in het iPad thread
nee, ik vlinderquote:
Kut Apple.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:44 schreef wolfrolf het volgende:
Dat ellendige Apple dwingt mij om ¤49 te spenderen aan de nieuwe Smart Case
succesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
Ik ga Windesheim even vereren met een bezoekje
Ik vind het hele nummer wel leuk! Wel jammer dat ik hun vorige nummer haast compleet door dit nummer heen kon zingenquote:
Je zal het verdomme te horen krijgen, bah... Ben echt onder de indrukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker verhaal zo op de radio...
En dinsdag is al zo'n pokkedag
Jonge vent die kort geleden te horen heeft gekregen dat hij een flinke tumor in zijn buik heeftquote:
he bah. daar word je inderdaad niet bepaald vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jonge vent die kort geleden te horen heeft gekregen dat hij een flinke tumor in zijn buik heeft
Als je iemand uit je directe omgeving verliest, kan niks je meer interesseren en stoor je je aan al het gemekker van iedereen over bijvoorbeeld het weer, is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd als ik dat soort dingen hoor denk ik: Vele mensen klagen onterecht over hun leven...
Maar ja, alles is relatief natuurlijk, maar goed, het zet je wel aan het denken op zo'n moment
Vriend van me is bedrijfsleider in een supermarkt, collega verloren van 17 (!!!) jaar oud aan kanker...
Sta je dan met je 28 op een begrafenis van iemand van 11 jaar jonger
Oh, nu ben ik weer een zeikerd??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Over zeiken gesproken...
Rot eens op met deze plaat, in welke versie dan ook
en Yellow is ook nog wel okquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ja hoor, Coldplay
Alhoewel ik Trouble nog wel trek
Yellow, Violet hill en Troublequote:
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radioheadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
Coldplay is gewoon dikke prima, stop es met dat gezever
ja tante Minthyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
Coldplay is gewoon dikke prima, stop es met dat gezever
ach, Radiohead is weer een slap aftreksel van BZN...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radiohead![]()
Verder wordt Coldplay veel vergeleken met U2...
Ik moet zeggen, U2 vind ik helemaal geen zak aan (enkele nummers daargelaten)... Maar ik vind het een belediging voor U2
Zie dat gewoon los van elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radiohead![]()
Verder wordt Coldplay veel vergeleken met U2...
Ik moet zeggen, U2 vind ik helemaal geen zak aan (enkele nummers daargelaten)... Maar ik vind het een belediging voor U2
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, Radiohead is weer een slap aftreksel van BZN...
Ik nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie dat gewoon los van elkaar![]()
Ik snap die haat echt niet, vind het prima om naar te luisteren
of hoor jij de overeenkomsten tussen Mon Amour en Paranoid Android niet?quote:
Zal er vanavond eens naar luisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hoor jij de overeenkomsten tussen Mon Amour en Paranoid Android niet?
Joh, het is gewoon prima om op de achtergrond aan te hebben, hoe de zanger zich gedraagt interesseert me niets. Gewoon leuke muziekjes, verder nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet
Vindt een hoog zeikgehalte hebben, ik vind hem bijna net zo'n arrogante kwal als Bono (bijna, niemand verslaat Bono) en de muziek is ook niet spectaculair... Afgezien van Yellow, waar een gemene onverwachte, onColdplay-achtige akkoordwisseling zit op het eind
ja, fotograferen kan ik welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
We zullen het nooit eens worden lieverd
Maar jouw jongens aan het begin van dit topic maken een hoop goed
Ik denk het ook niet, maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
We zullen het nooit eens worden lieverd
Maar jouw jongens aan het begin van dit topic maken een hoop goed
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiekquote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiek
Alhoewel het er nit naar uitziet dat je hem hebt gemaakt, maar de vrouw in kwestie zelf
't is eigenlijk ook geen foto van Minthy maar een zelfportret....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiek
Alhoewel het er nit naar uitziet dat je hem hebt gemaakt, maar de vrouw in kwestie zelf
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zanikenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd goed, houdt wat beweging in het topic
ah, ze hebben jou ook weer losgelaten? gesellie!quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zaniken
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgeslotenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zaniken
Ik zat geheel uit eigen vrije wil bij een bijeenkomst die vorig jaar tijdens de LIO-voorlichting ook al is gegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ze hebben jou ook weer losgelaten? gesellie!
pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat geheel uit eigen vrije wil bij een bijeenkomst die vorig jaar tijdens de LIO-voorlichting ook al is gegevenMaar hey, ik heb wel een te schattig pennenbakje
u heeft een cursus generaliseren gevolgd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgesloten
Ik zeik eigenlijk alleen graag over m'n huisgenoot, want daar kan ik toch niks meer aan doen (behalve verhuizen, mocht je willen sponsoren, pm/dm dan evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgesloten
Nee hoor, is een feit. Lees bijvoorbeeld je tweets maar eens terug, zitten best "meh" en andere zanikposts tussen. Iedereen heeft datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics!
[..]
u heeft een cursus generaliseren gevolgd?
kiwimilkshakequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef CindieY het volgende:
Oh, en ik besloot op de terugweg spontaan om langs de snackbar te gaan en nu heb ik een milkshake kiwi. Life's good
hoho, ik zeg niet dat ik geen klager ben! ik zeg alleen dat niet iedereen een klager isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, is een feit. Lees bijvoorbeeld je tweets maar eens terug, zitten best "meh" en andere zanikposts tussen. Iedereen heeft dat
Oh jawel hoor, over het weer bijvoorbeeld. Geeft niks, doet iedereenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeik eigenlijk alleen graag over m'n huisgenoot, want daar kan ik toch niks meer aan doen (behalve verhuizen, mocht je willen sponsoren, pm/dm dan even) verder heb ik 't niet zo op zeiken
Ok, het weer en m'n huisgenoot. Ik heb m'n levensles wel gehad over eeuwig klagen en overal maar commentaar op leveren wel gehad, worden andere mensen niet blij van en je wordt er zelf ook niet gelukkiger op.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, over het weer bijvoorbeeld. Geeft niks, doet iedereen
Ik ook niet, maar wel dat klagen menselijk is. Je hebt mensen die er hun beroep van zouden kunnen maken, maar blijf ik uit de buurtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, ik zeg niet dat ik geen klager ben! ik zeg alleen dat niet iedereen een klager is
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, het weer en m'n huisgenoot. Ik heb m'n levensles wel gehad over eeuwig klagen en overal maar commentaar op leveren wel gehad, worden andere mensen niet blij van en je wordt er zelf ook niet gelukkiger op.
Mooiste vorm van humorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef minthy het volgende:
Cynisten en sarcasten (zijn dat woorden?!) daarentegen vind ik geweldig
Ohja joh? Moet ik even wat posts gaan copy-pasten over de muziek op 3FM/Veronica/willekeurige radiozender?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom ben ik vooral altijd iemand van: joh waar maak je je druk om?
De "don't care" attitude, of het feit dat ik gewoon nogal apathisch ben... but I don't care
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja joh? Moet ik even wat posts gaan copy-pasten over de muziek op 3FM/Veronica/willekeurige radiozender?
haha, olifantengeheugenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja joh? Moet ik even wat posts gaan copy-pasten over de muziek op 3FM/Veronica/willekeurige radiozender?
Nee, dit topic nog! Daarom plaatste ik toch ook mijn opmerking over dat 't zo raar terug lasquote:
Klopt, maar het is nou ook weer niten dat ik rood aanloopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
[mierenneukermodus]nee, muziek die jij goed vindt [/mierenneukermodus]quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nou ook weer niten dat ik rood aanloop
Ik maak me er niet heel druk om hooreigenlijk interesseert het me ook geen hol... als ik thuis ben zet ik m'n ipod wel aan, goede muziek gegarandeerd
Oehhh en nu snel proberen terug te krabbelen en uitvluchten zoeken. Nee hoor, geeft nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, maar het is nou ook weer niten dat ik rood aanloop
Ik maak me er niet heel druk om hooreigenlijk interesseert het me ook geen hol... als ik thuis ben zet ik m'n ipod wel aan, goede muziek gegarandeerd
Of was deze toepasselijker?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was bijna milkshake over m'n laptopquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of was deze toepasselijker?
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was bijna milkshake over m'n laptop
"mits niet te ver doorgedreven"......dank voor de tipquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry
Oh hja, buiten sarcasme vind ik zelfspot (mits niet te ver doorgedreven) ook een fantastische vorm van humortoont karakter en zelfkennis
En dat zeg ik ook alleen maar omdat ik het zelf nogal heb
Graag gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
"mits niet te ver doorgedreven"......dank voor de tip
Vooral als jij het eigenlijk alleen maar doet om die andere te ziekenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
Nogmaals; iedereen zeikt er lustig op los, of je nu wilt of niet. Soms heb je het zelf niet in de gaten, maar iedereen doet het![]()
Vooral zeiken over anderen die lopen te zeiken is leuk
dat 1e in mijn geval dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ja dan kom je namelijk onzeker over of als een complimentenvisser, dat moet je niet hebben
zeik niet zo!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
Nogmaals; iedereen zeikt er lustig op los, of je nu wilt of niet. Soms heb je het zelf niet in de gaten, maar iedereen doet het![]()
Het meeste doe ik gewoon in m'n hoofd, om het maar zoals uit een Disney-film te zeggen: "Als je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan maar liever helemaal niks." En een heleboel dingen zijn ook gewoon te vermijden, hoef je ook niet te zeikenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:18 schreef minthy het volgende:
Ja, heerlijk! Anderen uit de tent lokkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vooral als jij het eigenlijk alleen maar doet om die andere te zieken(zieken, zeiken... leuk als je dyslectisch bent, ik niet overigens
)
nja, die disneyquote vind ik wt te positief hoor. alles maar opkroppen is ook niet altijd even handig...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het meeste doe ik gewoon in m'n hoofd, om het maar zoals uit een Disney-film te zeggen: "Als je niets leuks te zeggen hebt, zeg dan maar liever helemaal niks." En een heleboel dingen zijn ook gewoon te vermijden, hoef je ook niet te zeiken
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die disneyquote vind ik wt te positief hoor. alles maar opkroppen is ook niet altijd even handig...
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
Dat doe ik ook, ook niet het beste om te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuien
Grote dingen krop ik op
dat is wel lekker makkelijk spuien...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
hier is dequote:
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is wel lekker makkelijk spuien...
vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!
Ik werk hard genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Ik zei dan ook twitter/je collega erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei dan ook twitter/je collega erbij
Ohja, dat was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeen
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen wel
die kunnen nog best taai zijn hoor.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Open-boek-tentamens zijn anders het meest verneukeratiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Whehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn custom made T-Shirt is binnen
Met als opdruk zoals Slash:
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb ik binnenkort ook een Fergie erbij
Ja laten we gewoon niks doen, dan weten we zeker dat het niet helpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Sersjee het volgende:
Witte zakdoekjes om racisme weg te wuiven... Ik wil graag weten onder welke steen je hebt geleefd om te denken dat dat ook maar énig effect gaat hebben.
Zeg ik dat? Nee. Maar dit soort zweefteven-geneuzel werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja laten we gewoon niks doen, dan weten we zeker dat het niet helpt.
Wat werkt wel, is dan de vraag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. Maar dit soort zweefteven-geneuzel werkt gewoon niet.
Ik moet me er echt op focussen wil ik horen waar ze 't over heeft.quote:
Bikkelhard optreden. Voetbalwet aanscherpen en her en der een gummiknuppel in een nek leggen. Holbewoners luisteren niet naar woorden.quote:
Mja, even vergeten dat 't natuurlijk alleen op voetbal was betrokken. Zijn ze uit 't stadion, zijn ze alsnog zo racistisch als de pest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkelhard optreden. Voetbalwet aanscherpen en her en der een gummiknuppel in een nek leggen. Holbewoners luisteren niet naar woorden.
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, even vergeten dat 't natuurlijk alleen op voetbal was betrokken. Zijn ze uit 't stadion, zijn ze alsnog zo racistisch als de pest.
Eens. We doen ons voor als een tolerant volk, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.
Als oorspronkelijke Oost-Groningse weet ik verdomd goed hoe 't zit met racisme. De problemen die men in sommige delen van Nederland ondervindt van sommige allochtonen, heb ik nog nooit van dichtbij mee gemaakt, eerder het omgekeerde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw Pien, we zijn bazen! 2 topicfreezes op rij!!!
Je vraagt je soms af waarom hij niet naar 538 gaat en dat Frank Jensen dan @Work doet.quote:
Geen idee, volgens mij wel voldoende. Zat op de helft van de vragen toen werd omgeroepen dat we nog een half uurtje hadden... Heel snel zoekwerk gedaan vanaf dat momentquote:
Volgens mij is iedereen druk met voetbal kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mijn schuld. Voor de zoveelste keer
Oh gelukkig... Dacht dat het weer aan mij zou liggen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen druk met voetbal kijken
Ik wilde vragen of je op voorhand al alle mogelijke hashtags had geblocked, maar je gebruikt natuurlijk geen Tweetdeck oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh gelukkig... Dacht dat het weer aan mij zou liggen!
Ik heb niks geblocked, had gewoon nooit meer aan voetbal gedachtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je op voorhand al alle mogelijke hashtags had geblocked, maar je gebruikt natuurlijk geen Tweetdeck oidOf je hebt 't op je tel. wel geblocked?
Hm, ik hoef maar een blik op Twitter te werpen om te weten dat er voetbal isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geblocked, had gewoon nooit meer aan voetbal gedacht![]()
Volg het voor geen meter dit keer
quote:
quote:
Ik had alles wel bijgelezen op Twitter, maar ik sta er helemaal niet bij stil dat dat de reden van de rust hier is. Moe, kort nachtje gehad, niet meer helder, enz enz enzquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik hoef maar een blik op Twitter te werpen om te weten dat er voetbal isLigt wellicht aan de mensen die ik volg
Welverdiende rust nu dus? Heb je 'weekend'?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had alles wel bijgelezen op Twitter, maar ik sta er helemaal niet bij stil dat dat de reden van de rust hier is. Moe, kort nachtje gehad, niet meer helder, enz enz enz
2 hele dagen bijna geen flikker uitvreten voor de boeg, nog 1 opdracht mailen voor vrijdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welverdiende rust nu dus? Heb je 'weekend'?
Woehoequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
2 hele dagen bijna geen flikker uitvreten voor de boeg, nog 1 opdracht mailen voor vrijdag![]()
TIMOOOOO werd genoemd
Is bij een concert geweest van The Stone Roses geweest, had hij aan haar getweetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Woehoe
En waarom werd Timo genoemd? Ik luister maar half
Oh, achzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Is bij een concert geweest van The Stone Roses geweest, had hij aan haar getweet
"Maar"?? Mooi werk lijkt mequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
Ik ben een mail aan 't tikken naar mams en ik besef me net hoe tof 't eigenlijk is om Windesheim op m'n cv te kunnen zetten, ook al is het maar als student-assistent./randomgeneuzel.
't Was toffer geweest als ik natuurlijk gewoon docent daar wasquote:
Trusten en geef je ogen goed rust vannacht, zodat ze wellicht wat minder pijn doen als 'geslaagt' trending is morgen!quote:
Misschien rol je er wel hartstikke mooi in zo, hoe tof zou dat zijn?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Was toffer geweest als ik natuurlijk gewoon docent daar wasEn hey, wellicht inspireert het me op hbo-niveau les te gaan geven, daar had ik nog geen ervaring mee
Verder alles wel gehad ondertussen. Alhoewel je voor hbo wel een 1stegraads bevoegdheid moet hebben, maar wie weet, wie weet.
Dat zou pas echt übertof zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien rol je er wel hartstikke mooi in zo, hoe tof zou dat zijn?
Vandaag, want TL-uitslag.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten en geef je ogen goed rust vannacht, zodat ze wellicht wat minder pijn doen als 'geslaagt' trending is morgen!
Hihiquote:
Slijm niet zo johquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat zou pas echt übertof zijnAl helemaal als ik van die voorbeeldige studenten als Pino heb
Uiteraard ook eigenbelang, want evaluatie enzoquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Slijm niet zo joh![]()
![]()
Pitten nu, trusten all![]()
.
Waarom?quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:21 schreef Againzender het volgende:
Slect moment om Belgie van Het Goede Doel te gaan luisteren.
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |