quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw Pien, we zijn bazen! 2 topicfreezes op rij!!!
Je vraagt je soms af waarom hij niet naar 538 gaat en dat Frank Jensen dan @Work doet.quote:
Geen idee, volgens mij wel voldoende. Zat op de helft van de vragen toen werd omgeroepen dat we nog een half uurtje hadden... Heel snel zoekwerk gedaan vanaf dat momentquote:
Volgens mij is iedereen druk met voetbal kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, mijn schuld. Voor de zoveelste keer
Oh gelukkig... Dacht dat het weer aan mij zou liggen!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen druk met voetbal kijken
Ik wilde vragen of je op voorhand al alle mogelijke hashtags had geblocked, maar je gebruikt natuurlijk geen Tweetdeck oidquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh gelukkig... Dacht dat het weer aan mij zou liggen!
Ik heb niks geblocked, had gewoon nooit meer aan voetbal gedachtquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of je op voorhand al alle mogelijke hashtags had geblocked, maar je gebruikt natuurlijk geen Tweetdeck oidOf je hebt 't op je tel. wel geblocked?
Hm, ik hoef maar een blik op Twitter te werpen om te weten dat er voetbal isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb niks geblocked, had gewoon nooit meer aan voetbal gedacht![]()
Volg het voor geen meter dit keer
quote:
quote:
Ik had alles wel bijgelezen op Twitter, maar ik sta er helemaal niet bij stil dat dat de reden van de rust hier is. Moe, kort nachtje gehad, niet meer helder, enz enz enzquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik hoef maar een blik op Twitter te werpen om te weten dat er voetbal isLigt wellicht aan de mensen die ik volg
Welverdiende rust nu dus? Heb je 'weekend'?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had alles wel bijgelezen op Twitter, maar ik sta er helemaal niet bij stil dat dat de reden van de rust hier is. Moe, kort nachtje gehad, niet meer helder, enz enz enz
2 hele dagen bijna geen flikker uitvreten voor de boeg, nog 1 opdracht mailen voor vrijdagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welverdiende rust nu dus? Heb je 'weekend'?
Woehoequote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
2 hele dagen bijna geen flikker uitvreten voor de boeg, nog 1 opdracht mailen voor vrijdag![]()
TIMOOOOO werd genoemd
Is bij een concert geweest van The Stone Roses geweest, had hij aan haar getweetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Woehoe
En waarom werd Timo genoemd? Ik luister maar half
Oh, achzoquote:Op dinsdag 12 juni 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Is bij een concert geweest van The Stone Roses geweest, had hij aan haar getweet
"Maar"?? Mooi werk lijkt mequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:00 schreef CindieY het volgende:
Ik ben een mail aan 't tikken naar mams en ik besef me net hoe tof 't eigenlijk is om Windesheim op m'n cv te kunnen zetten, ook al is het maar als student-assistent./randomgeneuzel.
't Was toffer geweest als ik natuurlijk gewoon docent daar wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |