Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die disneyquote vind ik wt te positief hoor. alles maar opkroppen is ook niet altijd even handig...
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
Dat doe ik ook, ook niet het beste om te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuien
Grote dingen krop ik op
dat is wel lekker makkelijk spuien...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
hier is dequote:
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is wel lekker makkelijk spuien...
vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!
Ik werk hard genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Ik zei dan ook twitter/je collega erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei dan ook twitter/je collega erbij
Ohja, dat was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeen
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen wel
die kunnen nog best taai zijn hoor.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Open-boek-tentamens zijn anders het meest verneukeratiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Whehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn custom made T-Shirt is binnen
Met als opdruk zoals Slash:
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb ik binnenkort ook een Fergie erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |