Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die disneyquote vind ik wt te positief hoor. alles maar opkroppen is ook niet altijd even handig...
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
Dat doe ik ook, ook niet het beste om te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee kleine dingen in het leven zijn heerlijk om eruit te spuien
Grote dingen krop ik op
dat is wel lekker makkelijk spuien...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Opkroppen, opkroppen. Ik heb 't hier over de kleine dingen des levens, zoals de muziek op de radio.
hier is dequote:
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is wel lekker makkelijk spuien...
vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Meid, al was je het wel, wat is daar mis mee?!
Ik werk hard genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wellicht ook een onbegrip van mijn kant. Ik begrijp niet waar de behoefte vandaan komt om naar dit topic/twitter/je collega toe te rennen dat dit zo'n @*#@&&@#nummer is. En ik begrijp ook niet hoe iedereeen altijd maar alles hoort, zijn de meesten hier niet druk aan 't werk enzo?
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Ik zei dan ook twitter/je collega erbijquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel niet allen het gezeik hier over muziek/de dj's, maar op alle social media! En ik ben in afwachting van een tentamen, heb geen zak te doen
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei dan ook twitter/je collega erbij
Ohja, dat was maar een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt het over het klagen over muziek die je hoort, maar ik bedoel gezever in het algemeen
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet leren ofzo? deed ik ook niet op t laatste moment, maar anderen wel
die kunnen nog best taai zijn hoor.....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Open-boek-tentamens zijn anders het meest verneukeratiefquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand heeft besloten een open boek-toets af te gaan nemen. Ik heb het een aantal keren doorgenomen, meer hoef ik voor dit vak niet te doen
Whehequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn custom made T-Shirt is binnen
Met als opdruk zoals Slash:
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk heb ik binnenkort ook een Fergie erbij
Ja laten we gewoon niks doen, dan weten we zeker dat het niet helpt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef Sersjee het volgende:
Witte zakdoekjes om racisme weg te wuiven... Ik wil graag weten onder welke steen je hebt geleefd om te denken dat dat ook maar énig effect gaat hebben.
Zeg ik dat? Nee. Maar dit soort zweefteven-geneuzel werkt gewoon niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja laten we gewoon niks doen, dan weten we zeker dat het niet helpt.
Wat werkt wel, is dan de vraag.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee. Maar dit soort zweefteven-geneuzel werkt gewoon niet.
Ik moet me er echt op focussen wil ik horen waar ze 't over heeft.quote:
Bikkelhard optreden. Voetbalwet aanscherpen en her en der een gummiknuppel in een nek leggen. Holbewoners luisteren niet naar woorden.quote:
Mja, even vergeten dat 't natuurlijk alleen op voetbal was betrokken. Zijn ze uit 't stadion, zijn ze alsnog zo racistisch als de pest.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bikkelhard optreden. Voetbalwet aanscherpen en her en der een gummiknuppel in een nek leggen. Holbewoners luisteren niet naar woorden.
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, even vergeten dat 't natuurlijk alleen op voetbal was betrokken. Zijn ze uit 't stadion, zijn ze alsnog zo racistisch als de pest.
Eens. We doen ons voor als een tolerant volk, maar ondertussen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.
Als oorspronkelijke Oost-Groningse weet ik verdomd goed hoe 't zit met racisme. De problemen die men in sommige delen van Nederland ondervindt van sommige allochtonen, heb ik nog nooit van dichtbij mee gemaakt, eerder het omgekeerde.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Maar als ze het idee hebben dat ze bij het uiten van die gevoelens een pak ros kunnen krijgen, denk ik dat ze wel iets voorzichtiger zijn. Uitroeien doe je het niet, ga maar eens op een gemiddelde verjaardag o.i.d. goed luisteren. Echt, het latente racisme is gróót in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |