Ik vind het hele nummer wel leuk! Wel jammer dat ik hun vorige nummer haast compleet door dit nummer heen kon zingenquote:
Je zal het verdomme te horen krijgen, bah... Ben echt onder de indrukquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker verhaal zo op de radio...
En dinsdag is al zo'n pokkedag
Jonge vent die kort geleden te horen heeft gekregen dat hij een flinke tumor in zijn buik heeftquote:
he bah. daar word je inderdaad niet bepaald vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Jonge vent die kort geleden te horen heeft gekregen dat hij een flinke tumor in zijn buik heeft
Als je iemand uit je directe omgeving verliest, kan niks je meer interesseren en stoor je je aan al het gemekker van iedereen over bijvoorbeeld het weer, is toch helemaal niet belangrijk?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Altijd als ik dat soort dingen hoor denk ik: Vele mensen klagen onterecht over hun leven...
Maar ja, alles is relatief natuurlijk, maar goed, het zet je wel aan het denken op zo'n moment
Vriend van me is bedrijfsleider in een supermarkt, collega verloren van 17 (!!!) jaar oud aan kanker...
Sta je dan met je 28 op een begrafenis van iemand van 11 jaar jonger
Oh, nu ben ik weer een zeikerd??quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Over zeiken gesproken...
Rot eens op met deze plaat, in welke versie dan ook
en Yellow is ook nog wel okquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ja hoor, Coldplay
Alhoewel ik Trouble nog wel trek
Yellow, Violet hill en Troublequote:
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radioheadquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
Coldplay is gewoon dikke prima, stop es met dat gezever
ja tante Minthyquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:49 schreef minthy het volgende:
Coldplay is gewoon dikke prima, stop es met dat gezever
ach, Radiohead is weer een slap aftreksel van BZN...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radiohead![]()
Verder wordt Coldplay veel vergeleken met U2...
Ik moet zeggen, U2 vind ik helemaal geen zak aan (enkele nummers daargelaten)... Maar ik vind het een belediging voor U2
Zie dat gewoon los van elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Coldplay is het slapste aftreksel van de magistrale band Radiohead![]()
Verder wordt Coldplay veel vergeleken met U2...
Ik moet zeggen, U2 vind ik helemaal geen zak aan (enkele nummers daargelaten)... Maar ik vind het een belediging voor U2
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, Radiohead is weer een slap aftreksel van BZN...
Ik nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie dat gewoon los van elkaar![]()
Ik snap die haat echt niet, vind het prima om naar te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |