Hello youquote:
http://www.mediacourant.nl/?p=130151quote:Gerard Ekdom krijgt popprogramma op Nederland 3
Gerard Ekdom presenteert in het najaar een tv-programma over popmuziek bij de AVRO op Nederland 3. Hij treedt daarmee in de voetsporen van Ad Visser en Bas Westerweel, die in de jaren 70 en 80 het legendarische AVRO’s TopPop presenteerden. Dat heeft de omroep dinsdag gemeld. Ekdom kijkt uit naar de klus. “Vroeger keek ik altijd naar TopPop en Countdown. En dat ik nu zelf een popprogramma mag presenteren, daar was ik wel even stil van. Het is een droom die uitkomt.“
Mediadirecteur Peter Lubbers van de AVRO vertrouwt op Ekdom. “Ik ben erg blij dat wij dit programma kunnen gaan maken met Gerard Ekdom. Hij heeft een enorme kennis van popmuziek en weet als geen ander zijn liefde hiervoor over te brengen. Dat doet ie nu al dagelijks op 3FM en ik ben er van overtuigd dat hij dat in dit tv-programma nog beter kan.”
In hoog tempo neemt Ekdom de kijker in zijn programma mee langs optredens van (inter)nationale artiesten, maar ook het laatste popnieuws, de Mega top 50 en prikkelende reportages.
Voor de tv-show heeft Nederland 3 uitzendruimte gereserveerd op de zaterdagavond. Daar zal de show vanaf 22 september wekelijks om 20.00 uur te zien zijn.
Binnenkort maakt de AVRO de titel van Ekdoms nieuwe tv-programma bekend. Het programma wordt gemaakt in samenwerking met Skyhigh TV.
Ohohohohoho wonderchild wel? Dat vind ik nou persoonlijk zo'n gedrocht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Lunchbox 1 want die Two door cinema club kan ik niet uitstaan
Die trek ik nog welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohohohohoho wonderchild wel? Dat vind ik nou persoonlijk zo'n gedrocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |