of hoor jij de overeenkomsten tussen Mon Amour en Paranoid Android niet?quote:
Zal er vanavond eens naar luisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of hoor jij de overeenkomsten tussen Mon Amour en Paranoid Android niet?
Joh, het is gewoon prima om op de achtergrond aan te hebben, hoe de zanger zich gedraagt interesseert me niets. Gewoon leuke muziekjes, verder nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik niet
Vindt een hoog zeikgehalte hebben, ik vind hem bijna net zo'n arrogante kwal als Bono (bijna, niemand verslaat Bono) en de muziek is ook niet spectaculair... Afgezien van Yellow, waar een gemene onverwachte, onColdplay-achtige akkoordwisseling zit op het eind
ja, fotograferen kan ik welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
We zullen het nooit eens worden lieverd
Maar jouw jongens aan het begin van dit topic maken een hoop goed
Ik denk het ook niet, maar dat geeft nietquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
We zullen het nooit eens worden lieverd
Maar jouw jongens aan het begin van dit topic maken een hoop goed
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiekquote:
Kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiek
Alhoewel het er nit naar uitziet dat je hem hebt gemaakt, maar de vrouw in kwestie zelf
't is eigenlijk ook geen foto van Minthy maar een zelfportret....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hoek intrigerend! Dat is gewoon artistiek
Alhoewel het er nit naar uitziet dat je hem hebt gemaakt, maar de vrouw in kwestie zelf
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zanikenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd goed, houdt wat beweging in het topic
ah, ze hebben jou ook weer losgelaten? gesellie!quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zaniken
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgeslotenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Las ook raar terug. Eerst relativeren over zeiken en zaniken, want hey, er zijn ergere dingen in het leven, om vervolgens te zeiken en te zaniken
Ik zat geheel uit eigen vrije wil bij een bijeenkomst die vorig jaar tijdens de LIO-voorlichting ook al is gegevenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ze hebben jou ook weer losgelaten? gesellie!
pics!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat geheel uit eigen vrije wil bij een bijeenkomst die vorig jaar tijdens de LIO-voorlichting ook al is gegevenMaar hey, ik heb wel een te schattig pennenbakje
u heeft een cursus generaliseren gevolgd?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgesloten
Ik zeik eigenlijk alleen graag over m'n huisgenoot, want daar kan ik toch niks meer aan doen (behalve verhuizen, mocht je willen sponsoren, pm/dm dan evenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, tof toch? Mensen zijn van nature zeikerds, niemand uitgesloten
Nee hoor, is een feit. Lees bijvoorbeeld je tweets maar eens terug, zitten best "meh" en andere zanikposts tussen. Iedereen heeft datquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pics!
[..]
u heeft een cursus generaliseren gevolgd?
kiwimilkshakequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef CindieY het volgende:
Oh, en ik besloot op de terugweg spontaan om langs de snackbar te gaan en nu heb ik een milkshake kiwi. Life's good
hoho, ik zeg niet dat ik geen klager ben! ik zeg alleen dat niet iedereen een klager isquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, is een feit. Lees bijvoorbeeld je tweets maar eens terug, zitten best "meh" en andere zanikposts tussen. Iedereen heeft dat
Oh jawel hoor, over het weer bijvoorbeeld. Geeft niks, doet iedereenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeik eigenlijk alleen graag over m'n huisgenoot, want daar kan ik toch niks meer aan doen (behalve verhuizen, mocht je willen sponsoren, pm/dm dan even) verder heb ik 't niet zo op zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |