Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
BBC 2, in een film
When Dinosaurs Ruled The World
Waarom doe je dat dan ook. Gewoon delegeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja en meerHeb mijn takenpakket uitgebreid, dus ben nu iets drukker dan normaal
Ik delegeer wat ik kan, maar alsnog zijn er genoeg dingen die ik toch echt zelf moet afhandelenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook. Gewoon delegeren.
Welke van de 2? Laura Prepon of Mila Kunis?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat meisje van de 70's show is op MTVHoe heet zij?
Mila Kunis.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke van de 2? Laura Prepon of Mila Kunis?
Dat vind ik nou juist de mindere van de tweequote:
De leukstequote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke van de 2? Laura Prepon of Mila Kunis?
Die jaquote:
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ookquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
jij doet bijna Iedereen als je de kans krijgt...quote:
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Jij niet dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij doet bijna Iedereen als je de kans krijgt...
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Door dequote:leek het zo negatief
ik bedoelde meer dat zijn opmerking niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Het is als zeggen dat water nat is, dat weten we. Vaststaand feit.quote:-insert koosnaampje-
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat zijn opmerking niet zoveel toegevoegde waarde heeft. Het is als zeggen dat water nat is, dat weten we. Vaststaand feit.![]()
![]()
Vanaf hier komt het wel goed over hoorquote:
Wat heb je gerookt?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vanaf hier komt het wel goed over hoor![]()
![]()
Alleen sigarettenquote:Maar ik lig vaker dubbel als jij en Knetter online zijn
Suiker, lang niet gezienmooie dame.
-insert koosnaampje-
Hmm is dat positief of negatiefquote:Op zondag 10 juni 2012 14:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen sigarettenMaar ik lig vaker dubbel als jij en Knetter online zijn
![]()
-insert koosnaampje-
Mag ik ook ff mijn momentje hebben, en dat meneer st het had over heel wat anders dan ik dacht, was ook gewoon hilarisch.quote:![]()
![]()
Positiefquote:Op zondag 10 juni 2012 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm is dat positief of negatief![]()
Anders zou ik mn mond wel houden
Knettertje, lekker ding! Met je mooie slipje
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Wat ?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik ook ff mijn momentje hebben, en dat meneer st het had over heel wat anders dan ik dacht, was ook gewoon hilraisch.-insert koosnaampje-
Whaha thx for mentioningquote:Op zondag 10 juni 2012 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Knettertje, lekker ding! Met je mooie slipje
-insert koosnaampje-
Graag gedaan hoor!
Ik liet de benzinejongen blozen, ghihi.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik weet wat ik ga doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
liet je ook je slipje zienquote:Op zondag 10 juni 2012 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
Graag gedaan hoor!
Ik liet de benzinejongen blozen, ghihi.
-insert koosnaampje-
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet wat ik ga doen!Ik ga douchen, maar geen film kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet eens, alleen maar mijn bh.quote:ils qui sont décédés
ne sont pas partis
hihi maar je hebt ook een mooie aan en goeie boobies en als ik zelf geen boobies had zou ik er ook van blozenquote:
-insert koosnaampje-
Ik baal wel van de geen zon hoor, daar gaat mijn verjaardagsvisitezonnebaadplan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Schrijf een boze brief naar de zon!-insert koosnaampje-
Asbak, sigaretten en bier staan klaar op de badplank, bad loopt vol, nog een kwartiertje wachten en dan lekker dobberenBen jij jarig?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik baal wel van de geen zon hoor, daar gaat mijn verjaardagsvisitezonnebaadplan
Nee man, KG, ik ben in november pas jarig! Ik ga op visite, ongeveer nu.
Daaag!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ah okequote:Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nee man, KG, ik ben in november pas jarig! Ik ga op visite, ongeveer nu.
Daaag!Veel plezier
![]()
Dat nepvechten bij de MTV awards is echt
ja echt he.. ik keek ook al zo vanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat nepvechten bij de MTV awards is echtjammer jongens...
erg jammer
-insert koosnaampje-
Je zou denken dat er daar wel budget zou zijn om dat wat beter neer te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja echt he.. ik keek ook al zo vanjammer jongens...
erg jammer
Ik vind emma watson er niet knapper op worden
-insert koosnaampje-
Sowieso is ze nooit echt knap geweest naar mijn mening. Maar dat kan er ook aan liggen dat een kindrolletje niet echt prikkelend isquote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind emma watson er niet knapper op worden
ik vond het een redelijk knap meisje.. maar snap niet dat er zoveel echt kwijlend naar zaten te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso is ze nooit echt knap geweest naar mijn mening. Maar dat kan er ook aan liggen dat een kindrolletje niet echt prikkelend is-insert koosnaampje-
Waarom is het zo moeilijk voor sommige mensen om met hun gore stinkpoten van andermans spullen af te blijven?.
Je kunt je fiets niet een nacht buiten laten staan hier, of ze jatten je fietspomp en je ventieltjes. Als ik er ooit achter kom welk kutkind met zijn klauwen aan mijn fiets heeft gezeten, dan geef ik hem zo'n trap onder zijn reet, dat tegen de tijd dat hij weer op aarde landt, hij thuis in Duitsland, Engeland, Limburg, Friesland, Griekenland, Spanje, Amerika, Suriname, Noorwegen, Schotland, Rusland, Polen, Bulgarije, België, Italië, Marokko, Portugal, Japan, China of bijvoorbeeld Turkije is, al naar gelang zijn afkomst![]()
![]()
.
[ Bericht 9% gewijzigd door DaMart op 10-06-2012 16:05:59 ]![]()
Zo, dat moest er even uit.
Ik ben nu dus maar op mijn oude fiets op onderzoek uitgegaan voor de 23e en heb bij mijn ouders nieuwe ventieltjes gehaald, die mijn vader gelukkig nog had liggen.
![]()
Maar ik wil heul geen klappen.. ik wil alleen je ventieldopjesquote:-insert koosnaampje-
En ik wil ze terugquote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar ik wil heul geen klappen.. ik wil alleen je ventieldopjes.
Die fietspomp komt wel goed, trouwens... als ik hier bij de flat een fiets met een gelijkende pomp zie, dan is dat dus mijn pomp en zo niet dan toch.
![]()
ja maar ik wil ze...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wil ze terug.
Die fietspomp komt wel goed, trouwens... als ik hier bij de flat een fiets met een gelijkende pomp zie, dan is dat dus mijn pomp en zo niet dan toch.
-insert koosnaampje-
mag ik dan je fietsbel?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is niet praktisch om te fietsen zonder.
-insert koosnaampje-
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hierquote:.
Als ik die nog vind, krijg jij die de 23e.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hier.
![]()
-insert koosnaampje-
Oh OEH ik heb ineens een idee
ik heb nog fietsbellen die ik nog op mijn fiets moet monteren dat kan ik vandaag wel eens gaan doendan heb ik er 6 ofzo
-insert koosnaampje-
Hoe kom je daar nu weer aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hier.
![]()
![]()
Doe gelijk even ook een achterlicht op mn fietsquote:Op zondag 10 juni 2012 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh OEH ik heb ineens een idee
ik heb nog fietsbellen die ik nog op mijn fiets moet monteren dat kan ik vandaag wel eens gaan doendan heb ik er 6 ofzo
Hahaha. Dat ga ik zo namelijk even doen!
Mart, heb je al een beetje een plan voor het stranddeel inmiddels? Want ik weet nog niet hoe mobiel ik ben over 2 weken, nu kan ik iig nog niet veel lopen. Vandaag een uurtje hokken gepoetst in de opvang en daarna wel weer een tijd rustig aan moeten doen.![]()
Ik ga sowieso ergens liggen/zitten dus komt goedquote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe gelijk even ook een achterlicht op mn fietsHahaha. Dat ga ik zo namelijk even doen!
Mart, heb je al een beetje een plan voor het stranddeel inmiddels? Want ik weet nog niet hoe mobiel ik ben over 2 weken, nu kan ik iig nog niet veel lopen. Vandaag een uurtje hokken gepoetst in de opvang en daarna wel weer een tijd rustig aan moeten doen.
Het is ook even afhankelijk van het weer he. Als het regent, dan slaan we het strand wel overquote:Op zondag 10 juni 2012 15:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Doe gelijk even ook een achterlicht op mn fietsHahaha. Dat ga ik zo namelijk even doen!
Mart, heb je al een beetje een plan voor het stranddeel inmiddels? Want ik weet nog niet hoe mobiel ik ben over 2 weken, nu kan ik iig nog niet veel lopen. Vandaag een uurtje hokken gepoetst in de opvang en daarna wel weer een tijd rustig aan moeten doen..
Maar ik begreep dat je op een deel van het strand mag barbecueën, alleen heb ik dat gedeelte vandaag nog niet gevonden. Maar bij goed weer is dat misschien wel leuk. Of reserveren bij een strandtent, maar dan moet je rekenen op 25 a 30 euro p.p. exclusief drankjes, en ik denk niet dat iedereen dat zal kunnen missen.
En als het in ieder geval droog is, dan kunnen we gewoon op een terras gaan zitten, natuurlijk.![]()
Het is ook NATUURLIJK een Turk of Marokkaan geweest...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:21 schreef DaMart het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor sommige mensen om met hun gore stinkpoten van andermans spullen af te blijven?.
Je kunt je fiets niet een nacht buiten laten staan hier, of ze jatten je fietspomp en je ventieltjes. Als ik er ooit achter kom welk kutkind met zijn klauwen aan mijn fiets heeft gezeten, dan geef ik hem zo'n trap onder zijn reet, dat tegen de tijd dat hij weer op aarde landt, hij thuis in Marokko of Turkije is, al naar gelang zijn afkomst![]()
![]()
.
Jezus Mart, doe ff normaal
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wat? Mag ik even de frustratie eruit gooien? Dank jequote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook NATUURLIJK een Turk of Marokkaan geweest...
Jezus Mart, doe ff normaal.
En aangezien iets van 95% van de jeugd die vaak bij de fietsen rondhangt in de flat die afkomst heeft, lijkt de kans me inderdaad groot dat de dader die afkomst heeft.
Maar het is verder al uit mijn systeem hoor, ik was alweer over tot de orde van dag.
![]()
Je mag best je frustratie eruit gooien, maar mag dat zonder referentie aan een afkomst waar je nooit zeker van kan zijn?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat? Mag ik even de frustratie eruit gooien? Dank je.
En aangezien iets van 95% van de jeugd die vaak bij de fietsen rondhangt in de flat die afkomst heeft, lijkt de kans me inderdaad groot dat de dader die afkomst heeft.
Maar het is verder al uit mijn systeem hoor, ik was alweer over tot de orde van dag.
Voor t zelfde geld is er vannacht een groep Nederlandse jongeren terug gekomen nadat ze hun verdriet over oranje hebben verzopen en dachten zij toen dat het wel leuk zou zijn om je ventielen en pomp te stelen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dat kan ja, maar we zullen het wel nooit wetenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mag best je frustratie eruit gooien, maar mag dat zonder referentie aan een afkomst waar je nooit zeker van kan zijn?
Voor t zelfde geld is er vannacht een groep Nederlandse jongeren terug gekomen nadat ze hun verdriet over oranje hebben verzopen en dachten zij toen dat het wel leuk zou zijn om je ventielen en pomp te stelen..
En sorry hoor, dat ook ik me eens een keertje niet inhoud en laat gaan, en gewoon vanuit emotie eruit gooi wat er in mijn hoofd zit.
![]()
Maar goed, misschien was het inderdaad wel iets te stigmatiserend, dus ik heb het iets genuanceerd.
![]()
Nou ja, het is even afwachten dusquote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook even afhankelijk van het weer he. Als het regent, dan slaan we het strand wel over.
Maar ik begreep dat je op een deel van het strand mag barbecueën, alleen heb ik dat gedeelte vandaag nog niet gevonden. Maar bij goed weer is dat misschien wel leuk. Of reserveren bij een strandtent, maar dan moet je rekenen op 25 a 30 euro p.p. exclusief drankjes, en ik denk niet dat iedereen dat zal kunnen missen.
En als het in ieder geval droog is, dan kunnen we gewoon op een terras gaan zitten, natuurlijk.Maar dat geld voor mij net zo, wie weet loop ik over 2 weken wel een stuk beter
En anders plof ik gewoon naast KG neer.
![]()
Vanaf nu is de weersverwachting wel te volgen op weeronline trouwens. Op dit moment voorspellen ze regen, dus tegen die tijd wordt het vast lekker zomerweerquote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, het is even afwachten dusMaar dat geld voor mij net zo, wie weet loop ik over 2 weken wel een stuk beter
.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, het is even afwachten dusMaar dat geld voor mij net zo, wie weet loop ik over 2 weken wel een stuk beter
En anders plof ik gewoon naast KG neer.
Hahaha, dan vinden ze ons later wel terug.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik heb een luie dag vandaag![]()
lekker buiten in de zon zitten
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Die verdwijnt hier steeds regelmatiger achter de wolken...quote:Op zondag 10 juni 2012 16:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik heb een luie dag vandaag![]()
lekker buiten in de zon zitten![]()
![]()
O ja, ik had ook het plan om even buiten te gaan zittenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:21 schreef douche-eendje het volgende:
Hier geen last van, zit lekker op het balkon. Zo maar even mn zonnebril halen, de zon is best fel..
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha, dan vinden ze ons later wel terug.InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is nog steeds 33700 meter te weinigquote:Op zondag 10 juni 2012 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nog 300 meter het fietspad richting Noordwijk op gereden vanmiddag.
Dark Water is trouwens een prima film, helemaal voor ouders met kinderen
Misschien doe ik dat ook wel een half uurtje, jaquote:.
Even een boek lezen of zo. Reisverslag eindelijk afmaken kan later ook wel.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
InderdaadOf alleen mij en jouw pinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is nog steeds 33700 meter te weinig![]()
![]()
Doe wat je niet laten kunt, maar houd er rekening mee dat er meer mensen zijn die zich niet inhoudenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar we zullen het wel nooit weten.
En sorry hoor, dat ook ik me eens een keertje niet inhoud en laat gaan, en gewoon vanuit emotie eruit gooi wat er in mijn hoofd zit.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:06 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, misschien was het inderdaad wel iets te stigmatiserend, dus ik heb het iets genuanceerd.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
InderdaadIs dat fietspad 34 kilometer? Dan is het maar goed dat ik niet ben doorgefietst zonder camera, drinken en wat te etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is nog steeds 33700 meter te weinig.
![]()
Goed, ik ben er weer weg van. Dit is duidelijk niet mijn topic vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei![]()
lolwhut? O ja, je hebt mij nog niet in het echt gezien hequote:Sowieso zou ik je voor gek verklaren, pak dan de autoquote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat fietspad 34 kilometer? Dan is het maar goed dat ik niet ben doorgefietst zonder camera, drinken en wat te eten.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Yuki het volgende:
Goed, ik ben er weer weg van. Dit is duidelijk niet mijn topic vandaagyukiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei![]()
![]()
![]()
Dat weet ik. Juist daarom vraag ik me soms af waarom ik me wel zou inhoudenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kunt, maar houd er rekening mee dat er meer mensen zijn die zich niet inhouden.
En begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen welke bevolkingsgroep ook, sterker nog, ik ken hele vriendelijke en toffe Turken en Marokkanen en ik heb in Zwitserland zelfs een keer een aardige en sociale Fransman ontmoet.
Ik ben alleen niet zo blij met het uitschot, wat ook heel goed Nederlanders kunnen zijn, ja.
Ik hoop dat nu niemand zich achtergesteld voelt omdat hij niet in de opsomming valtquote:![]()
.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:32 schreef Yuki het volgende:
Goed, ik ben er weer weg van. Dit is duidelijk niet mijn topic vandaagFijne dag nog en tot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei![]()
.
![]()
Maar een stuk fietsen is ook leuk. Zeker als er veel stops voor mooie foto's zijn onderwegquote:Op zondag 10 juni 2012 16:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
lolwhut? O ja, je hebt mij nog niet in het echt gezien he
[..]
Sowieso zou ik je voor gek verklaren, pak dan de auto.
Alleen voordat ik dat zou doen, even een vraag: Laten Noordwijkers wel je ventieltjes met rust?.
![]()
Zelfs ik ben niet veilig in Noordwijk aan Zee. Als "binner" zul je nooit een "zeeër" worden, dit dorp kent meer incest dan een klein Oostenrijks dal. Het is nog net geen Katwijkquote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar een stuk fietsen is ook leuk. Zeker als er veel stops voor mooie foto's zijn onderweg.
Alleen voordat ik dat zou doen, even een vraag: Laten Noordwijkers wel je ventieltjes met rust?.
Volendam aan zee?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet veilig in Noordwijk aan Zee. Als "binner" zul je nooit een "zeeër" worden, dit dorp kent meer incest dan een klein Oostenrijks dal. Het is nog net geen Katwijk.
![]()
Had je dan de amtibite om een zeeër te worden?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet veilig in Noordwijk aan Zee. Als "binner" zul je nooit een "zeeër" worden, dit dorp kent meer incest dan een klein Oostenrijks dal. Het is nog net geen Katwijk![]()
![]()
Daar kunnen ze tenminste nog goed zingenquote:quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Had je dan de amtibite om een zeeër te worden?Nee, en ook geen binner. Als ik dan toch een label moet krijgen dan is het Rolling Stone
Op de fiets zag ik een appartement in Zandvoort Zuid te koop staan. Alleen vind ik de prijs wel een beetje overdreven hoog, alleen maar omdat je direct aan het strand en de duinen zit.
http://www.funda.nl/koop/(...)brederodestraat-239/![]()
Nu ben ik in een zwarte mood
Dansen D_e?
Ik had een staatslot moeten kopen. Ik wil dit huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)vard-paulus-loot-23/![]()
![]()
Forever, and ever,
Als jij mij optilt tijdens het dansen is het prima KaGeetjequote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu ben ik in een zwarte mood
Dansen D_e?![]()
![]()
Dat is zonde van je geld manquote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef DaMart het volgende:
Ik had een staatslot moeten kopen. Ik wil dit huis.
http://www.funda.nl/koop/(...)vard-paulus-loot-23/
De hele tijd of gewoon een lift?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als jij mij optilt tijdens het dansen is het prima KaGeetjeIk wacht sowieso wel tot je weer kan lopen hoor
Hoezo? Lekker groot huis met zwembad... en die paar kamers die ik over heb, verhuur ik wel aan leuke damesquote:.
![]()
Ja, je kan ook wachten inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is zonde van je geld man
[..]
De hele tijd of gewoon een lift?Ik wacht sowieso wel tot je weer kan lopen hoor
Ik mag nu dan wel naast het spoor wonen, heb het afgelopen uurtje meer vliegtuigen voorbij zien vliegen dan dat er treinen over het spoor rijden...![]()
![]()
Dan nog kies ik liever een woning in een stad met 10 kamers dan een "villa" die in het oosten gewoon vrijstaande woning heetquote:Op zondag 10 juni 2012 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker groot huis met zwembad... en die paar kamers die ik over heb, verhuur ik wel aan leuke dames.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, je kan ook wachten inderdaad
Ik mag nu dan wel naast het spoor wonen, heb het afgelopen uurtje meer vliegtuigen voorbij zien vliegen dan dat er treinen over het spoor rijden...Zoon van goldfinger1963 O+
Nee, ik ben Zandvoorter, dus wil alleen in uitzonderlijke gevallen het dorp verlaten (lees: voor een uitzonderlijk leuke damequote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nog kies ik liever een woning in een stad met 10 kamers dan een "villa" die in het oosten gewoon vrijstaande woning heet)
![]()
Ga zelf huilen jongen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nog kies ik liever een woning in een stad met 10 kamers dan een "villa" die in het oosten gewoon vrijstaande woning heet
[..]![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben Zandvoorter, dus wil alleen in uitzonderlijke gevallen het dorp verlaten (lees: voor een uitzonderlijk leuke dame)
Het is net als op vakantie gaan, opeens merk je dat de wereld veel groter is dan je dorp
quote:Iets swingender dan?
Ja maar als je op vakantie gaat, dan keer je uiteindelijk weer lekker terug naar je dorpquote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is net als op vakantie gaan, opeens merk je dat de wereld veel groter is dan je dorp
.
![]()
En geleidelijk aan worden we weer blanker..
en blanker..
en blanker
Ella.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nog kies ik liever een woning in een stad met 10 kamers dan een "villa" die in het oosten gewoon vrijstaande woning heet
[..]
Ik ken iemand die daar heul blij van word.![]()
![]()
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedquote:Op zondag 10 juni 2012 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar als je op vakantie gaat, dan keer je uiteindelijk weer lekker terug naar je dorp.
Het staat alleen elk half jaar/jaar weer ergens anders
wie?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ella.
Ik ken iemand die daar heul blij van word.Zoon van goldfinger1963 O+
Mr Sandman wat doe je mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is net als op vakantie gaan, opeens merk je dat de wereld veel groter is dan je dorp
[..]Iets swingender dan?
![]()
![]()
Dat kanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedHet staat alleen elk half jaar/jaar weer ergens anders
.
Maar zo zit ik dan weer niet in elkaar.
![]()
Niet goed? Kies jij eens wat danquote:Op zondag 10 juni 2012 17:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr Sandman wat doe je mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet goed? Kies jij eens wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan vindt jij deze vast ook leukquote:
M'n meisje, gooi maar in d'r DM.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedHet staat alleen elk half jaar/jaar weer ergens anders
[..]
wie?![]()
![]()
Oeh en Tristan Prettyman, heb je daar wel eens naar geluisterd D_e?Zoon van goldfinger1963 O+
Ja want Annekequote:Op zondag 10 juni 2012 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan vindt jij deze vast ook leuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oeh en Tristan Prettyman, heb je daar wel eens naar geluisterd D_e?Post eens wat.
![]()
Deze sprak zelfs vrijwillig Engels... maar misschien was het wel gewoon een Zwitser uit het Franstalige deel van het land danquote:.
![]()
Donequote:Mijn favoriet:quote:
En wat meer bekend:
Tristan danst altijd zo schattig met haar gitaar
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die meid die danst echt alsof ze bang is dat iemand haar voor neger gaat uitschelden zo stijf![]()
Maar wel leuke muziek
Ach ja, jaren 40 hequote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die meid die danst echt alsof ze bang is dat iemand haar voor neger gaat uitschelden zo stijf![]()
Maar wel leuke muziekKlinkt niet verkeerd. Heb je nog meer leuks in de aanbieding?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Done
[..]
Mijn favoriet:
En wat meer bekend:
Tristan danst altijd zo schattig met haar gitaar![]()
Nu weet ik het! Ze doet me denken aan de oudere zus van Baby uit Dirty Dancingquote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel leuke muziek
Zie DMquote:Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja, jaren 40 he
[..]
Klinkt niet verkeerd. Heb je nog meer leuks in de aanbieding?
Als jij in mijn broek zit wil ik je nu vragen daar weg te gaan, ik heb alle ruimte hard nodigquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lopen jullie weer foto's van mij uit te wisselen?
Het is best lekker weer buiten
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
gezien de smiley vind ik je reactie ongepast.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lopen jullie weer foto's van mij uit te wisselen?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja, maar ik heb vandaag blijkbaar een ongepastereactiedagquote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezien de smiley vind ik je reactie ongepast..
![]()
![]()
Ik ga snel DD1+2 weer downloaden, blijven toch de meest epische films ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga snel DD1+2 weer downloaden, blijven toch de meest epische films ooitSamen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja! En dan na de film alle muziekscenes nog een keer spelen en dansenquote:
Maar dan wel ook met de blooper bij de boomstamquote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja! En dan na de film alle muziekscenes nog een keer spelen en dansen![]()
![]()
de muziek ja, niet het dansenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan wel ook met de blooper bij de boomstam
Stiekem vind ik dit wel een heel mooi nummerquote:
Zo moet dat dusquote:De politie wist hem op de Doctor Struyckenstraat te arresteren. Zijn zwaard is in beslag genomen. De Bredanaar bleek onder invloed van alcohol, maar het lukte niet een ademtest of bloedproef af te nemen. Op iedere vraag die de agenten stelden, kregen zij volgens de politie een middelvinger als antwoord.Ik telkens maar braaf meewerken aan die testen
![]()
Bredanaar achtervolgt vriend ex met samoeraizwaardZoon van goldfinger1963 O+
Ik moest een traantje latenGelukkig bleek dat ik niet de enige was, het publiek deed ook mee
Jij emodoosjequote:Op zondag 10 juni 2012 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moest een traantje latenGelukkig bleek dat ik niet de enige was, het publiek deed ook mee
![]()
![]()
Die doet het nietquote:Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar
Om het goed te maken dan:
http://www.youtube.com/watch?NR=1
Gagaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:
Nog een poging dan
On the Rocks doet het uiteraard wel goed
Proestquote:![]()
Maar naar binnen verhuisd en weer steunverband om mn enkel gedaan, hij begon weer wat op te zwellen![]()
![]()
Er is een moment waarop het leedvermaak plaats maakt voor een gevoel van medelijden, angst en verwarring
Ik zing best vaak hoorquote:Sowieso alle dames waar ik een telefoonnummer van heb krijgen meestal een verjaardagsvoicemail van mij
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing best vaak hoorSowieso alle dames waar ik een telefoonnummer van heb krijgen meestal een verjaardagsvoicemail van mij
![]()
![]()
![]()
Heb je mijn telefoonnummer al?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing best vaak hoorSowieso alle dames waar ik een telefoonnummer van heb krijgen meestal een verjaardagsvoicemail van mij
![]()
![]()
Nee nog nietquote:Dat komt wel als jij gaat koken voordat we DD gaan kijken en daarna gaan dansen toch?
Je zingt eerst maar eens voor mijquote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee nog nietDat komt wel als jij gaat koken voordat we DD gaan kijken en daarna gaan dansen toch?
![]()
![]()
Ik zing de 23e wel voor je hoorquote:Op het strand
Iig voor 5 juli want ik wil mijn verjaardagsliedje niet missenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee nog nietDat komt wel als jij gaat koken voordat we DD gaan kijken en daarna gaan dansen toch?
![]()
![]()
Met zonsondergang?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing de 23e wel voor je hoorOp het strand
![]()
![]()
Dan moet je wel een beetje haast maken met het herstellen van die enkelquote:Op zondag 10 juni 2012 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iig voor 5 juli want ik wil mijn verjaardagsliedje niet missen
Nee, dan is er geen publiek meerquote:Jij krijgt een publieke serenade
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dan is er geen publiek meerJij krijgt een publieke serenade
![]()
![]()
quote:
hoe is het met KG ?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed hoorquote:Sigaretje, biertje, DD1+2, kan niet beter
En met jou?
prima, net terug van't strand, gister sinksefoor, en nog 3 dagen werken en dan spanjequote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed hoorSigaretje, biertje, DD1+2, kan niet beter
En met jou?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
prima, net terug van't strand, gister sinksefoor, en nog 3 dagen werken en dan spanjeOok hotelletje gepakt in Antwerpen?
nee? waarom ?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker hoorOok hotelletje gepakt in Antwerpen?
ik heb er al 2 gedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef douche-eendje het volgende:
Is er iemand die zin heeft om het konijnenhok hier even te verschonen?![]()
NEGEN? wooooooooooowwquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht dat je het over de Antwerpse kermis had?quote:
ja maar ik ga toch geen hotel daar boeken als ik er zowat naast woonquote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de Antwerpse kermis had?
hoeveel hokken heb je wel niet en waar laat je datquote:
Dino, onze hondquote:ben weer terug bij mn ouders nu. dus moet ik hem weer missen
Ik heb er 1. De rest is te vinden bij www.knaagdierencentrum.nl waar ik vrijwilligerswerk doequote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel hokken heb je wel niet en waar laat je dat![]()
![]()
ik noem hem gwn pinoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Toekito het volgende:
Aha bij Pino denk ik altijd aan [ afbeelding ]![]()
oh ja das een ander verhaalquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er 1. De rest is te vinden bij www.knaagdierencentrum.nl waar ik vrijwilligerswerk doe
hoi
F1
Weet nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mortal? Waar komt dat nou weer vandaan?.
![]()
![]()
Zo, schoon konijnenhok en gestofzuigd. Nu een perenijsje, zo harp spelen en daarna de afwas nog doen.![]()
zag je hem spinnen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa gaat winnen.
Dan hebben we winnaar nummer 8 van dit seizoen.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
*geeft suikerpot aanquote:Dan ga je toch lekker nu slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Miniem het volgende:
* Miniem voelt zich niet fijn![]()
Gelukkig straks weer slapen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*geeft suikerpot aan
[..]
Dan ga je toch lekker nu slapen?
Heb meer iemand nodig om mee te praten, want het gaat niet echt goed.![]()
![]()
Wolla wolla ik ben vandaag zo vrolijk het hele weekend al.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wolla wolla ik ben vandaag zo vrolijk het hele weekend al.
Wat heb je gedaan?
![]()
Haan.quote:
Nee garpje, die heb ik niet gedaan. Maar het was gewoon een bazenweekend en ik ben sowieso wel vrolijk eigenlijk altijd.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ohquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.
Heb meer iemand nodig om mee te praten, want het gaat niet echt goed.![]()
Dat is kut
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
olastupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Miniem![]()
En even offtopic balkonfoto's want ik ben gewoon zo trots en blij en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Miniem![]()
En even offtopic balkonfoto's want ik ben gewoon zo trots en blij en
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeVolgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OK huur ja dan doe je dat zoort dingen niet .... Dan laat je het doen, alhoewel ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloer![]()
![]()
O, nou, nu dus ook de 7e verschillende winnaar in 7 racesquote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa gaat winnen.
Dan hebben we winnaar nummer 8 van dit seizoen.
.
Ik dacht dat dit race 8 was, eerder![]()
.
![]()
waar is massa gebleven?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nou, nu dus ook de 7e verschillende winnaar in 7 races.
Ik dacht dat dit race 8 was, eerder![]()
.
Ik had anders wel een vloertje overwogen hoor, maar ze komen dit jaar nog renoveren en dan moet alles van de balkons af; dus ook vloer. Beetje zonde als je dat net hebt liggenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK huur ja dan doe je dat zoort dingen niet .... Dan laat je het doen, alhoewel ik ook![]()
![]()
bandjes helemaal opquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een faalstrategie van Alonso trouwens.
Ja je hebt gelijk ...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had anders wel een vloertje overwogen hoor, maar ze komen dit jaar nog renoveren en dan moet alles van de balkons af; dus ook vloer. Beetje zonde als je dat net hebt liggen![]()
zijn remmen zijn stuk. Zag je hoe moeilijk die kon remmen bij de hairpin? Dat moet wel een probleem met de remmen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, hij had gewoon een tweede stop moeten maken, dan was hij 2e geworden, lijkt me.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Wel mooi dat Perez er langs kon, trouwens en op het podium terecht is gekomen. Is goed voor mijn F1-managerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn remmen zijn stuk. Zag je hoe moeilijk die kon remmen bij de hairpin? Dat moet wel een probleem met de remmen zijn..
![]()
Ik heb Perez en een Lotus-motor. Over Senna heb ik het maar niet.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb Perez en Rosberg, een Williamsmotor en Caterhamchassis... dat laatste wordt de volgende upgrade, denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb Perez en een Lotus-motor. Over Senna heb ik het maar niet..
![]()
Weet iemand waar je dik gesneden brood kunt kopen? Ik heb zin in wentelteefjes![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
bij de bakkertquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand waar je dik gesneden brood kunt kopen? Ik heb zin in wentelteefjes![]()
Bij de bakker?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen / middag/avond *
* doorhalen wat niet van toepassing is
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
ik keek nietsquote:ik was een flyer aan't ontwerpen ja
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorgen / middag/avond *
* doorhalen wat niet van toepassing is![]()
![]()
quote:
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
uhhh nee wel met 4-3quote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kut, Ierland gaat denk ik niet meer met 2-0 winnen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
owhowowowwquote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kut, Ierland gaat denk ik niet meer met 2-0 winnen.
![]()
![]()
![]()
gf heeft een roze jurk
huhquote:
quote:<-------
en nou Grimm kijken![]()
Book of Blood was ook leuk
Nu de Amityville Horror kijken, ben benieuwd
Godverdomme kutplant
iedere avond een kop vol snot, en de volgende ochtend is het weer over
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Waarom is het bij 80% van de films met geesten zo dat de kinderen er denkbeeldige vriendjes van maken?
Toch nog wat geschreven voor mijn reisverslag. Nog maar één dag te gaan en dan is versie 1 na 3 weken eindelijk klaar.
![]()
Oh Koen, niet verder vertellen, maar ik ga nog niet slapen
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
als ik nou een uur later kom, ga je dan pas een uur later slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef DaMart het volgende:
O, Koen is er. En inderdaad, het is bedtijd.
Dus welterusten.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee, dan was ik nu ook gaan slapenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou een uur later kom, ga je dan pas een uur later slapen?.
![]()
Tis nog vroeg...quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Oh Koen, niet verder vertellen, maar ik ga nog niet slapen![]()
Slaap lekker Martquote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef DaMart het volgende:
O, Koen is er. En inderdaad, het is bedtijd.
Dus welterusten.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
En Koen kan me de boom in, het is heus nog geen bedtijd.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nooit!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt eens tijd af te rekenen met die reputatie
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Echt wel. Lekker je dekbed en kussens knuffelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:13 schreef MPG het volgende:
En Koen kan me de boom in, het is heus nog geen bedtijd.
![]()
Dat klinkt fijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt wel. Lekker je dekbed en kussens knuffelen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: