Ik dacht dat je het over de Antwerpse kermis had?quote:
ja maar ik ga toch geen hotel daar boeken als ik er zowat naast woonquote:Op zondag 10 juni 2012 19:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over de Antwerpse kermis had?
hoeveel hokken heb je wel niet en waar laat je datquote:
Dino, onze hondquote:
Ik heb er 1. De rest is te vinden bij www.knaagdierencentrum.nl waar ik vrijwilligerswerk doequote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel hokken heb je wel niet en waar laat je dat
ik noem hem gwn pinoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Toekito het volgende:
Aha bij Pino denk ik altijd aan [ afbeelding ]
oh ja das een ander verhaalquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er 1. De rest is te vinden bij www.knaagdierencentrum.nl waar ik vrijwilligerswerk doe
Weet nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mortal? Waar komt dat nou weer vandaan?.
zag je hem spinnen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa gaat winnen.
Dan hebben we winnaar nummer 8 van dit seizoen.
*geeft suikerpot aanquote:
Dan ga je toch lekker nu slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Miniem het volgende:
* Miniem voelt zich niet fijn![]()
Gelukkig straks weer slapen
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*geeft suikerpot aan
[..]
Dan ga je toch lekker nu slapen?
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wolla wolla ik ben vandaag zo vrolijk het hele weekend al.
Haan.quote:
Ohquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.
Heb meer iemand nodig om mee te praten, want het gaat niet echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Miniem![]()
En even offtopic balkonfoto's want ik ben gewoon zo trots en blij en
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeVolgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK huur ja dan doe je dat zoort dingen niet .... Dan laat je het doen, alhoewel ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloer
O, nou, nu dus ook de 7e verschillende winnaar in 7 racesquote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa gaat winnen.
Dan hebben we winnaar nummer 8 van dit seizoen.
waar is massa gebleven?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, nou, nu dus ook de 7e verschillende winnaar in 7 races.
Ik dacht dat dit race 8 was, eerder![]()
.
Ik had anders wel een vloertje overwogen hoor, maar ze komen dit jaar nog renoveren en dan moet alles van de balkons af; dus ook vloer. Beetje zonde als je dat net hebt liggenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK huur ja dan doe je dat zoort dingen niet .... Dan laat je het doen, alhoewel ik ook
bandjes helemaal opquote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee.
Wel een faalstrategie van Alonso trouwens.
Ja je hebt gelijk ...quote:Op zondag 10 juni 2012 21:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik had anders wel een vloertje overwogen hoor, maar ze komen dit jaar nog renoveren en dan moet alles van de balkons af; dus ook vloer. Beetje zonde als je dat net hebt liggen
zijn remmen zijn stuk. Zag je hoe moeilijk die kon remmen bij de hairpin? Dat moet wel een probleem met de remmen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, hij had gewoon een tweede stop moeten maken, dan was hij 2e geworden, lijkt me.
Wel mooi dat Perez er langs kon, trouwens en op het podium terecht is gekomen. Is goed voor mijn F1-managerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn remmen zijn stuk. Zag je hoe moeilijk die kon remmen bij de hairpin? Dat moet wel een probleem met de remmen zijn.
Ik heb Perez en Rosberg, een Williamsmotor en Caterhamchassis... dat laatste wordt de volgende upgrade, denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 21:44 schreef Toekito het volgende:
Ik heb Perez en een Lotus-motor. Over Senna heb ik het maar niet.
bij de bakkertquote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand waar je dik gesneden brood kunt kopen? Ik heb zin in wentelteefjes![]()
Bij de bakker?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand waar je dik gesneden brood kunt kopen? Ik heb zin in wentelteefjes![]()
ik keek nietsquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:50 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorgen / middag/avond *
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:
uhhh nee wel met 4-3quote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kut, Ierland gaat denk ik niet meer met 2-0 winnen.
owhowowowwquote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef DaMart het volgende:
Kut, Ierland gaat denk ik niet meer met 2-0 winnen.
huhquote:
quote:
als ik nou een uur later kom, ga je dan pas een uur later slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef DaMart het volgende:
O, Koen is er. En inderdaad, het is bedtijd.
Dus welterusten.
Nee, dan was ik nu ook gaan slapenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik nou een uur later kom, ga je dan pas een uur later slapen?
Tis nog vroeg...quote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef Rafeiro het volgende:
Oh Koen, niet verder vertellen, maar ik ga nog niet slapen
Slaap lekker Martquote:Op zondag 10 juni 2012 23:11 schreef DaMart het volgende:
O, Koen is er. En inderdaad, het is bedtijd.
Dus welterusten.
Nooit!quote:Op zondag 10 juni 2012 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt eens tijd af te rekenen met die reputatie
Echt wel. Lekker je dekbed en kussens knuffelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:13 schreef MPG het volgende:
En Koen kan me de boom in, het is heus nog geen bedtijd.
Dat klinkt fijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt wel. Lekker je dekbed en kussens knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |