Ik zing best vaak hoorquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing best vaak hoorSowieso alle dames waar ik een telefoonnummer van heb krijgen meestal een verjaardagsvoicemail van mij
Heb je mijn telefoonnummer al?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing best vaak hoorSowieso alle dames waar ik een telefoonnummer van heb krijgen meestal een verjaardagsvoicemail van mij
Nee nog nietquote:
Je zingt eerst maar eens voor mijquote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee nog nietDat komt wel als jij gaat koken voordat we DD gaan kijken en daarna gaan dansen toch?
Ik zing de 23e wel voor je hoorquote:
Iig voor 5 juli want ik wil mijn verjaardagsliedje niet missenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee nog nietDat komt wel als jij gaat koken voordat we DD gaan kijken en daarna gaan dansen toch?
Met zonsondergang?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zing de 23e wel voor je hoorOp het strand
Dan moet je wel een beetje haast maken met het herstellen van die enkelquote:Op zondag 10 juni 2012 18:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Iig voor 5 juli want ik wil mijn verjaardagsliedje niet missen
Nee, dan is er geen publiek meerquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee, dan is er geen publiek meerJij krijgt een publieke serenade
quote:
Goed hoorquote:
prima, net terug van't strand, gister sinksefoor, en nog 3 dagen werken en dan spanjequote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed hoorSigaretje, biertje, DD1+2, kan niet beter
En met jou?
Lekker hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
prima, net terug van't strand, gister sinksefoor, en nog 3 dagen werken en dan spanje
nee? waarom ?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lekker hoorOok hotelletje gepakt in Antwerpen?
ik heb er al 2 gedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef douche-eendje het volgende:
Is er iemand die zin heeft om het konijnenhok hier even te verschonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |