oh ja das een ander verhaalquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb er 1. De rest is te vinden bij www.knaagdierencentrum.nl waar ik vrijwilligerswerk doe
Weet nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mortal? Waar komt dat nou weer vandaan?.
zag je hem spinnen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Massa gaat winnen.
Dan hebben we winnaar nummer 8 van dit seizoen.
*geeft suikerpot aanquote:
Dan ga je toch lekker nu slapen?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef Miniem het volgende:
* Miniem voelt zich niet fijn![]()
Gelukkig straks weer slapen
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*geeft suikerpot aan
[..]
Dan ga je toch lekker nu slapen?
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef RockNijntje het volgende:
Wolla wolla ik ben vandaag zo vrolijk het hele weekend al.
Haan.quote:
Ohquote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks al een uurtje geslapen, en ik vind het nog te vroeg.
Heb meer iemand nodig om mee te praten, want het gaat niet echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef douche-eendje het volgende:
Miniem![]()
En even offtopic balkonfoto's want ik ben gewoon zo trots en blij en
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende stap is een mooi balkonvloertjeVolgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OK huur ja dan doe je dat zoort dingen niet .... Dan laat je het doen, alhoewel ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende stap is een woningbouwrenovatie inclusief nette vloer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |