gezien de smiley vind ik je reactie ongepast.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lopen jullie weer foto's van mij uit te wisselen?
Ja, maar ik heb vandaag blijkbaar een ongepastereactiedagquote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezien de smiley vind ik je reactie ongepast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga snel DD1+2 weer downloaden, blijven toch de meest epische films ooitSamen kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! En dan na de film alle muziekscenes nog een keer spelen en dansenquote:
Maar dan wel ook met de blooper bij de boomstamquote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja! En dan na de film alle muziekscenes nog een keer spelen en dansen
de muziek ja, niet het dansenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maar dan wel ook met de blooper bij de boomstam
Stiekem vind ik dit wel een heel mooi nummerquote:
Zo moet dat dusquote:De politie wist hem op de Doctor Struyckenstraat te arresteren. Zijn zwaard is in beslag genomen. De Bredanaar bleek onder invloed van alcohol, maar het lukte niet een ademtest of bloedproef af te nemen. Op iedere vraag die de agenten stelden, kregen zij volgens de politie een middelvinger als antwoord.
Jij emodoosjequote:Op zondag 10 juni 2012 17:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik moest een traantje latenGelukkig bleek dat ik niet de enige was, het publiek deed ook mee
Die doet het nietquote:Op zondag 10 juni 2012 17:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat klinkt heel naar
Om het goed te maken dan:
http://www.youtube.com/watch?NR=1
Gagaaaaaaaaaa
quote:
Proestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |