quote:Op zondag 10 juni 2012 16:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben Zandvoorter, dus wil alleen in uitzonderlijke gevallen het dorp verlaten (lees: voor een uitzonderlijk leuke dame)
quote:
Ja maar als je op vakantie gaat, dan keer je uiteindelijk weer lekker terug naar je dorpquote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is net als op vakantie gaan, opeens merk je dat de wereld veel groter is dan je dorp
Ella.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan nog kies ik liever een woning in een stad met 10 kamers dan een "villa" die in het oosten gewoon vrijstaande woning heet
[..]
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedquote:Op zondag 10 juni 2012 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar als je op vakantie gaat, dan keer je uiteindelijk weer lekker terug naar je dorp.
wie?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ella.
Ik ken iemand die daar heul blij van word.
Mr Sandman wat doe je mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zondag 10 juni 2012 16:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is net als op vakantie gaan, opeens merk je dat de wereld veel groter is dan je dorp
[..]Iets swingender dan?
Dat kanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedHet staat alleen elk half jaar/jaar weer ergens anders
Niet goed? Kies jij eens wat danquote:Op zondag 10 juni 2012 17:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mr Sandman wat doe je mweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet goed? Kies jij eens wat danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vindt jij deze vast ook leukquote:
M'n meisje, gooi maar in d'r DM.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En zo keer ik ook altijd weer terug naar mijn eigen bedHet staat alleen elk half jaar/jaar weer ergens anders
[..]
wie?
Ja want Annekequote:Op zondag 10 juni 2012 17:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan vindt jij deze vast ook leuk
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Oeh en Tristan Prettyman, heb je daar wel eens naar geluisterd D_e?
Deze sprak zelfs vrijwillig Engels... maar misschien was het wel gewoon een Zwitser uit het Franstalige deel van het land danquote:
Donequote:
Mijn favoriet:quote:
quote:
Ach ja, jaren 40 hequote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die meid die danst echt alsof ze bang is dat iemand haar voor neger gaat uitschelden zo stijf![]()
Maar wel leuke muziek
Klinkt niet verkeerd. Heb je nog meer leuks in de aanbieding?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Done
[..]
Mijn favoriet:
En wat meer bekend:
Tristan danst altijd zo schattig met haar gitaar
Nu weet ik het! Ze doet me denken aan de oudere zus van Baby uit Dirty Dancingquote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die meid die danst echt alsof ze bang is dat iemand haar voor neger gaat uitschelden zo stijf![]()
Maar wel leuke muziek
Zie DMquote:Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach ja, jaren 40 he
[..]
Klinkt niet verkeerd. Heb je nog meer leuks in de aanbieding?
Als jij in mijn broek zit wil ik je nu vragen daar weg te gaan, ik heb alle ruimte hard nodigquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lopen jullie weer foto's van mij uit te wisselen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |