Vanaf hier komt het wel goed over hoorquote:
Wat heb je gerookt?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vanaf hier komt het wel goed over hoor
Alleen sigarettenquote:
Hmm is dat positief of negatiefquote:Op zondag 10 juni 2012 14:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen sigarettenMaar ik lig vaker dubbel als jij en Knetter online zijn
Mag ik ook ff mijn momentje hebben, en dat meneer st het had over heel wat anders dan ik dacht, was ook gewoon hilarisch.quote:
Positiefquote:Op zondag 10 juni 2012 14:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hmm is dat positief of negatief![]()
Wat ?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik ook ff mijn momentje hebben, en dat meneer st het had over heel wat anders dan ik dacht, was ook gewoon hilraisch.
Whaha thx for mentioningquote:Op zondag 10 juni 2012 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
Knettertje, lekker ding! Met je mooie slipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
liet je ook je slipje zienquote:Op zondag 10 juni 2012 14:14 schreef suikertaartje het volgende:
Graag gedaan hoor!
Ik liet de benzinejongen blozen, ghihi.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet wat ik ga doen!Ik ga douchen, maar geen film kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet eens, alleen maar mijn bh.quote:
hihi maar je hebt ook een mooie aan en goeie boobies en als ik zelf geen boobies had zou ik er ook van blozenquote:
Ben jij jarig?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
Ik baal wel van de geen zon hoor, daar gaat mijn verjaardagsvisitezonnebaadplan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |