Ah okequote:Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Nee man, KG, ik ben in november pas jarig! Ik ga op visite, ongeveer nu.
Daaag!
ja echt he.. ik keek ook al zo vanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat nepvechten bij de MTV awards is echt
Je zou denken dat er daar wel budget zou zijn om dat wat beter neer te zettenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja echt he.. ik keek ook al zo vanjammer jongens...
erg jammer
Sowieso is ze nooit echt knap geweest naar mijn mening. Maar dat kan er ook aan liggen dat een kindrolletje niet echt prikkelend isquote:Op zondag 10 juni 2012 14:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind emma watson er niet knapper op worden
ik vond het een redelijk knap meisje.. maar snap niet dat er zoveel echt kwijlend naar zaten te kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso is ze nooit echt knap geweest naar mijn mening. Maar dat kan er ook aan liggen dat een kindrolletje niet echt prikkelend is
Maar ik wil heul geen klappen.. ik wil alleen je ventieldopjesquote:
En ik wil ze terugquote:Op zondag 10 juni 2012 15:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar ik wil heul geen klappen.. ik wil alleen je ventieldopjes
ja maar ik wil ze...quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik wil ze terug.
Die fietspomp komt wel goed, trouwens... als ik hier bij de flat een fiets met een gelijkende pomp zie, dan is dat dus mijn pomp en zo niet dan toch.
mag ik dan je fietsbel?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het is niet praktisch om te fietsen zonder.
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hierquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hier.
Als ik die nog vind, krijg jij die de 23e.
Hoe kom je daar nu weer aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een roze fietsbel liggen van de Sintmeet hier.
Als ik die nog vind, krijg jij die de 23e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |