SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esses pareltjes:
[DEF] LR #1 | We love Rave_NL
Skeerekip pareltjes:
Dreigen het huis uit te meppen
Naar politie voor fietsen op de stoep
Bureau Halt.
Puma pareltjes:
Houding Nederland tijdens WO1
Tas gezocht
Gouwe ouwe: Duitsland won de 2e Wereldoorlog.
Telefoon noob
ThaBoel pareltjes:
Net zo veel als z'n maten zussen hebben
Hoogvlieger Pareltjes:
[GEZ] Partij opblaaskrokodillen
Kansloze verkeersboetes
Samthegreat5 pareltjes:
Snap het niet helemaal
Sam kan je alweer normaal zitten?
Geneeskunde # 90: Intoxicated '88
Erwinrommel is soms ook slim:
LG Flatscreen TV van kast geflikkerd door ons katertje
Is het nu een wapenstok of een ploertendoder erwin?
[DEF] SC#359 Troostjongetjes en koperen buksen
Wijnand_Bierenstein pareltjes:
Krassen in lcd tv
Marktplaats kopers
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SCBlood Sugar Sex Magik
Toch wel een leeg blik?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef jankaas020 het volgende:
voetbal, das met bier, toch? dan maar ff een blik werpen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
Pff thesystem.. experts? Voetbal? Man, als het iets serieus was zou ik het idd expert noemen. Voetbal is daarentegen geldverspilling. In alle vormen.
Eindelijk... damn riep 2 dagen terug al op dat men moest kappen met die achterlijke gekte, geen auto op de weg. Geen mens in de supermarkt. Waarvoor?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef thesystem het volgende:
[..]Eindelijk een medestander gevonden!
voor een X aantal overbetaalde balletjes trappersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindelijk... damn riep 2 dagen terug al op dat men moest kappen met die achterlijke gekte, geen auto op de weg. Geen mens in de supermarkt. Waarvoor?
Jah, dat oranje spelers niet kunnen voetballen hebben ze het dan niet over eh xDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:46 schreef Erasmo het volgende:
Ah ik zie dat het kankeren op de scheid alweer begonnen is
Het zou me niks verbazen als het EK BV Nederland meer oplevert dan het kost.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:45 schreef Esses het volgende:
Pff thesystem.. experts? Voetbal? Man, als het iets serieus was zou ik het idd expert noemen. Voetbal is daarentegen geldverspilling. In alle vormen.
BV Nederland? Ja, aan geld verkwisting, door alcohol ziekgemelde medewerkers en knok- en vechtpartijen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het EK BV Nederland meer oplevert dan het kost.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:56 schreef Esses het volgende:
[..]
BV Nederland? Ja, aan geld verkwisting, door alcohol ziekgemelde medewerkers en knok- en vechtpartijen.
Yups, moraalridder. Klopt. Sorry dat ik de lol niet in zie van in een kroeg de bende kapot rammen als men verliest. Mezelf zo kapot zuipen dat ik me de volgende dag ziek moet melden enz. enz.quote:
Overdrijven is ook een vak...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Yups, moraalridder. Klopt. Sorry dat ik de lol niet in zie van in een kroeg de bende kapot rammen als men verliest. Mezelf zo kapot zuipen dat ik me de volgende dag ziek moet melden enz. enz.
Nee, sorry, zie ik echt geen plezier in.
Ander referentiekader misschien?quote:
Jij maakt je druk om de TT, nu weer over een EK, over twee jaar over het WK, tussendoor weer ff over de TT... Hoe oud denk je te worden?quote:
Ik maak mij niet druk om de TT. Ik geef alleen aan dat het me niet verbaasd door het type volk wat daar op af komt. Buitenlandse evenementen zoals afgelopen weekend zijn gewoon veel leuker. EK, och. Ik vind voetbal gewoon standaard nr 1 bezuinigingspost. Kappen met de subsidie op 5 clubs in een kleine omgeving. Boeiend of het nu oranje is of een kleine club maar zolang er geen commercieel bedrijf zonder belastinggeld rechtstreeks de rekening betaald mag je het van mij afschaffen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij maakt je druk om de TT, nu weer over een EK, over twee jaar over het WK, tussendoor weer ff over de TT... Hoe oud denk je te worden?
Wat ben jij zuur, Esses.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Eindelijk... damn riep 2 dagen terug al op dat men moest kappen met die achterlijke gekte, geen auto op de weg. Geen mens in de supermarkt. Waarvoor?
klopt. maar om eerlijk te zijn vind ik de voetbalgekte het niet.waard. dan ben ik maar zuur. prima dat tien miljoen man het wel wil, maar houd dan een collecte ofzo :-Pquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:18 schreef paintmeester het volgende:
Als we zelf mochten bepalen waarvoor we belasting betalen, zouden de meeste mensen in dit sub forum geen baan meer hebben.
Even, ik ben niet zo op de hoogte van de geldstromen binnen de voetbalwereld (uberhaupt niet van voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:22 schreef Esses het volgende:
[..]
klopt. maar om eerlijk te zijn vind ik de voetbalgekte het niet.waard. dan ben ik maar zuur. prima dat tien miljoen man het wel wil, maar houd dan een collecte ofzo :-P
Thanksquote:
Zo maar is zorgen dat Sam te pletter valt ofzo.quote:
What you gonna do when they come for you.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Zo maar is zorgen dat Sam te pletter valt ofzo.
Hear hear.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:57 schreef jankaas020 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus, dat trek ik echt niet als ik net wakker ben.
Iedere vrijdag op zeequote:Op zondag 10 juni 2012 12:57 schreef jankaas020 het volgende:
Witte bonen in tomatensaus, dat trek ik echt niet als ik net wakker ben.
Wij iedere woensdag, altijd fijn, als je net af ben van de dagwacht, om een paar worsten met mayo weg te knagen naast je net wakkere buurman.quote:
Ik ben een kloon van Rave he.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Esses het volgende:
@Ellan, hoe kan dat nou?!? Je bent een vrouw, vrouwen zuipen niet...
@Lotusss, lama
[..]
Hear hear.
Woensdag hebben ze het al druk zat in het kombuisquote:Op zondag 10 juni 2012 14:09 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wij iedere woensdag, altijd fijn, als je net af ben van de dagwacht, om een paar worsten met mayo weg te knagen naast je net wakkere buurman.
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is een prima begin van de dag als je weer hard aan het werk moet.
Oh wacht
Het is geen zusje van een maat van je.quote:
Ze is een kloon van mij he...quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Esses het volgende:
@Ellan, hoe kan dat nou?!? Je bent een vrouw, vrouwen zuipen niet...
@Lotusss, lama
[..]
Hear hear.
Wie? Lotusss?quote:
Stink pastavreters en stink paellavreters!quote:
Vergeet de Krauts en kaaskoppen niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stink pastavreters en stink paellavreters!
Die Krauts hebben in elk geval nog weten te winnenquote:
Nu de heuvels in!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:23 schreef m.k het volgende:
Aangekomen in brecon beacons, camping met WIFI
maar misschien wel een zusje van een maat van erasmoquote:
Hoi.quote:
Genoten van het weekend?quote:
Dan weet je in ieder geval wel zeker dat het neuken wordtquote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Date waar mee ik uit eten wou gaan wil opeens bij mij thuis gaan koken, alarmfase rood!
Jawel, gisteren nieuwe telefoon gehaaldquote:
Lang weekend.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel, gisteren nieuwe telefoon gehaald. En vandaag 30km gelopen voor Nijmege. En morgen nog lekker vrij, dus weekend is nog niet om
.
En jij dan?
Mag ook wel, alle weekenden zijn vol ...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lang weekend.
Ik zit morgen om 0600 weer op het werk. Maar wel een toffe avond/nacht bij ER en Lotusss gehad.
Helaas wel. Gelukkig won Denemarken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Mag ook wel, alle weekenden zijn vol ...dus ben blij met dit weekend. Woensdag examen...
![]()
Oke, 6 uur.. hoppa weer aan de bak.
Klinkt gezellig, samen ned-den gekeken?
Ik denk dat we dit jaar het niet gaan redden, maar dat zei ik al voor de wedstrijd. Ned gaat er te gemakkelijk in.. sukkelsquote:
Niks nieuws dus. En maar klagen als het niet goed gaat.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit jaar het niet gaan redden, maar dat zei ik al voor de wedstrijd. Ned gaat er te gemakkelijk in.. sukkels
Tuurlijk.. Nederland = Klaagland!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niks nieuws dus. En maar klagen als het niet goed gaat.
Eerder een constatering.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je klaagt over dat Nederland een klaagland is.
Jawel, zo ervaar ik het meestal wel. (En ben vaak onderdeel van). Vind je van niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je klaagt over dat Nederland een klaagland is.
Ik overweeg er deze zomer naartoe te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:23 schreef m.k het volgende:
En, geneukt?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Date waar mee ik uit eten wou gaan wil opeens bij mij thuis gaan koken, alarmfase rood!
dan hoop ik wel voor haar...quote:
Spuit 11quote:
Voel de ironie.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jawel, zo ervaar ik het meestal wel. (En ben vaak onderdeel van). Vind je van niet?
Last van je kale plek?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
Nee, een echt goed opgevoede en welgemanierde vrouw helpt daarbij.
Nee. Maar een vrouw laat de man gewoon niet zitten met de afwas na een gezellig etentje en een neukbeurt. Dat doe je dan ff samen.quote:
En daar ga je fout!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee. Maar een vrouw laat de man gewoon niet zitten met de afwas na een gezellig etentje en een neukbeurt. Dat doe je dan ff samen.
Kom jij er eerst maar eens achter dat je die plasser van je ook voor andere dingen dan zeiken kan gebruiken.quote:
Duidelijk, niet geneukt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kom jij er eerst maar eens achter dat je die plasser van je ook voor andere dingen dan zeiken kan gebruiken.
Jahoor...swaffelenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kom jij er eerst maar eens achter dat je die plasser van je ook voor andere dingen dan zeiken kan gebruiken.
Telt uit eten gaan met mams als een date?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Boeie, ik had tenminste nog een dat vandaag itt jullie
Dat zijn jou aannamesquote:Op zondag 10 juni 2012 22:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Boeie, ik had tenminste nog een dat vandaag itt jullie
mooie omgeving hoor. Net ff een Klein rondje gemaakt. Kwam er ook net achter dat Ik mijn jas vergeten benquote:Op zondag 10 juni 2012 20:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk overweeg er deze zomer naartoe te gaan.
sukkol eerste klas.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:15 schreef m.k het volgende:
[..]
mooie omgeving hoor. Net ff een Klein rondje gemaakt. Kwam er ook net achter dat Ik mijn jas vergeten ben
dat geef Ik meteen toequote:
Ik of mk?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik hoop dat jij ooit nog een ML'er mee mag maken..
terechte klachtquote:
lekker, zwart suiker!quote:
Sinds ik kapot gemaakt zou worden via de officiële lijnen omdat een of ander sergeantje zich op zijn micropenis getrapt voelde doen we het maar zo.quote:
Het zou je verbazen..quote:Op maandag 11 juni 2012 09:14 schreef paintmeester het volgende:
Want de officiele lijnen hebben immers niet beters te doen dan een marinier 1 opsporen die iets op een forum post.
Tijdens baksgewijs: RaveNl uittreden
Dan maak ik mij geen zorgen want het is maandag en dan flext toch 80% van de krijgsmacht. En op vrijdag kan je na 1200 onbezorgd posten.quote:
Nouja... Dat betekend dat er nog 3 dagen zijn waarop ze wat kunnen doen...quote:Op maandag 11 juni 2012 09:31 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dan maak ik mij geen zorgen want het is maandag en dan flext toch 80% van de krijgsmacht. En op vrijdag kan je na 1200 onbezorgd posten.
Had je me al bedankt voor de tip? Zo nee, stuur maar fles whisky op.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:23 schreef m.k het volgende:
Wat is een ''ML'er'' ?quote:Op maandag 11 juni 2012 00:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik hoop dat jij ooit nog een ML'er mee mag maken..
Mannelijke leiderquote:
Dankquote:Op maandag 11 juni 2012 13:00 schreef EllaN het volgende:
[..]
Mountain Leader. Enge, brede mannen. Ze kennen geen pijn en zulks.
quote:
Jonge, wel tussenfilmpjes met sfeer!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:17 schreef Esses het volgende:
Max Payne 3,,, van tussenfilmpje naar tussenfilmpje 5 minutenlopen
Doe eens de comic lezen.quote:
Behoorlijk erg idd, nu je het zegt.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:17 schreef Esses het volgende:
Max Payne 3,,, van tussenfilmpje naar tussenfilmpje 5 minutenlopen
Echt ik heb er echt de pleuris in zo langzamerhand. Ik ga hem maar ff doorvolgen...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Doe eens de comic lezen.
[..]
Behoorlijk erg idd, nu je het zegt.
Die hele game gaat over het verhaal broquote:Op maandag 11 juni 2012 17:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Echt ik heb er echt de pleuris in zo langzamerhand. Ik ga hem maar ff doorvolgen...
Twee games die ik ook zeker ga spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Assassin's Creed 3 en Hitman Absolutionik heb wel wat te doen deze winter.
was dat niet gratis?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
Waren de modjes en crew hier een tijdje geleden niet naar John Carter geweest???
Oh, wat zou ik me genaaid gevoeld hebben!![]()
Wat een bud film...
Maakt niet uit natuurlijkquote:
Daar ben ik met anderhalve maand klaar mee...quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gezien en vond hem wel aardig. Stom popcorn vermaak, iig.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef AchJa het volgende:
Waren de modjes en crew hier een tijdje geleden niet naar John Carter geweest???
Oh, wat zou ik me genaaid gevoeld hebben!![]()
Wat een bud film...
Tot hij naar die andere planeet ging vond ik het idd ook prima popcornvermaak... Maar toen begon het...quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef jankaas020 het volgende:
Gezien en vond hem wel aardig. Stom popcorn vermaak, iig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Asassins creed ga ik niet elk vlaggetje verzamelen. Heeft geen meerwaarde. Dan is het dus 1,5 dag speeltijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:15 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Daar ben ik met anderhalve maand klaar mee...Gelukkig komt daarvoor Borderlands 2 nog.
[..]
Gezien en vond hem wel aardig. Stom popcorn vermaak, iig.
Opzich niet heel slecht, alleen echt een kans gemist die Torres nog zou scoren.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Esses het volgende:
Overigens, voetballen de Engelsen wel? Hoorde dat het niet zo goed gaat met de theeplantages.
Wat vindt de pvda daar van?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:23 schreef Esses het volgende:
Overigens, voetballen de Engelsen wel? Hoorde dat het niet zo goed gaat met de theeplantages.
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:19 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb sinds kort weer tijd en speel dus ook 'games'..
Ik ben benieuwd naar Watchdogs.
Ik ook niet, daarom zal ik me er nooit de hele winter mee kunnen vermaken.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Asassins creed ga ik niet elk vlaggetje verzamelen. Heeft geen meerwaarde. Dan is het dus 1,5 dag speeltijd.
Yep, geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tot hij naar die andere planeet ging vond ik het idd ook prima popcornvermaak... Maar toen begon het...![]()
De enige reden dat ik bleef kijken was die griet...
Edit: Oh ja, en die hond was wel grappig...
Ook hier interesse gewekt.quote:
Vraag is nu natuurlijk wel of dat ding @6:00 een wapenstokkie is of een ploertendoder.quote:
Lijkt nu meer een shooter gewordenquote:
Ja, was de vorige (Conviction) ook al. Niet echt veel stealth meerquote:Op maandag 11 juni 2012 19:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Lijkt nu meer een shooter geworden
Zo nu en dan was splinter cell ook iets te veel stealth..quote:Op maandag 11 juni 2012 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, was de vorige (Conviction) ook al. Niet echt veel stealth meer. Maarja, Sam Fisher is gewoon gaaf
.
Hm, vond ik opzich wel leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Zo nu en dan was splinter cell ook iets te veel stealth..
Lotussss, je zit weer op ER's account over jezelf te spreken...quote:
ff mondje houden jij!!quote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Lotussss, je zit weer op ER's account over jezelf te spreken...
Bek spoelen kutzak! Kut stokbrood vreters, met een elftakl wat meerdendeels Argentijns isquote:Op maandag 11 juni 2012 20:57 schreef Thaboel het volgende:
Niet zo chagerijnig dat ENG heeft gelijk gespeeld ER.
Zit je tampon weer scheef?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bek spoelen kutzak! Kut stokbrood vreters, met een elftakl wat meerdendeels Argentijns is
Historie gaat zich herhalen kut. Daarom Argentijns, die Engelsen maken straks gehakt van die kut "argentijnen".quote:
ok.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Historie gaat zich herhalen kut. Daarom Argentijns, die Engelsen maken straks gehakt van die kut "argentijnen".
Oke schatjequote:Op maandag 11 juni 2012 21:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij naar je ho[b]c[/c]key-club, kut-pinda!
Jij mag anders NUCHTER ook eens wat aan je typevaardigheid doen....quote:
heeft... ook goed. Maar wie zegt dat ik nuchter ben?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij mag anders NUCHTER ook eens wat aan je typevaardigheid doen....
Esses neemt anders wel het heeft in handen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij mag anders NUCHTER ook eens wat aan je typevaardigheid doen....
... flauw.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Esses neemt anders wel het heeft in handen.
JA FUCKING GAY ENSHIT! GA ERTEGENIN! ASAHBI !!!!quote:
Korreltje zout doet wonderen.quote:
Tuurlijk welke wil je zien?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand toevallig een collectie Duitse en Britse WWII tanks in de achtertuin?
Mag niet. Worden de buren boos.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dankje man. Nou nog even HQ geluiden die erbij horen.
$10.000 en je kunt het zelf opnemen.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dankje man. Nou nog even HQ geluiden die erbij horen.
Ik zat eerlijk gezegd te denken aan Tankfest in Bovington. Misschien dat daar nog wat mee te regelen valt, even kijken.quote:
Mocht je willen vuren zul je toch naar Rusland moeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zat eerlijk gezegd te denken aan Tankfest in Bovington. Misschien dat daar nog wat mee te regelen valt, even kijken.
Met sportiviteit win je ook niks.quote:
Rustig maar is alweer 1-1quote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
je moet straks in Kyev geen Zweeds shirtje aanhebben na de wedstrijd
Hm, vuren ze op bovington ook niet met blanco's?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht je willen vuren zul je toch naar Rusland moeten.
Sowieso vind ik dit maar een grimmig en ongezellig kut EK. En dat staat los van het resultaat van oranjequote:Op maandag 11 juni 2012 21:59 schreef Nibb-it het volgende:
je moet straks in Kyev geen Zweeds shirtje aanhebben na de wedstrijd
Je wilde realisme toch...quote:Op maandag 11 juni 2012 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, vuren ze op bovington ook niet met blanco's?
Ja, maarja. Het moet ook betaalbaar en haalbaar zijnquote:
Jij wou van je zakgeld wat granaten aan gaan schaffen oid?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maarja. Het moet ook betaalbaar en haalbaar zijn. En een blanco shell geeft nog steeds een boem toch
?
Een aardappel en rijst smaken ook hetzelfde, is ook voedsel.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, maarja. Het moet ook betaalbaar en haalbaar zijn. En een blanco shell geeft nog steeds een boem toch
?
Maar niet het geluid van een echt schot.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
?
Vast het geluid van een .22 gebruiken als die van een.50. Want goedkoper.quote:
Nee, ik ben gecontracteerd bij een bedrijfje dat hun 1e game aan 't maken is, die WWII Tactical FPS waar ik het al over had.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:10 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jij wou van je zakgeld wat granaten aan gaan schaffen oid?
Dat klopt. Als we iemand of een instantie kunnen vinden die ons toegang verschaft tot opname van een schietsessie met echte granaten dan graag. Maar er is niet oneindig geld en met een Equalizer kan je een blanco waarschijnlijk erg in de buurt laten komen van een echte granaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar niet het geluid van een echt schot.
Uiteraard worden alle small arms wel gewoon op maat opgenomenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast het geluid van een .22 gebruiken als die van een.50. Want goedkoper.
Dat is ook een boem.quote:
Yes, dat is een goeie. Misschien kunnen we die voor onze No. 23 Mk 1,2,3 Mills granaten gebruiken of voor de stielhandgranaten.quote:
Jij zegt dus dat je een 88-mm-KwK 36 L/56 schot met scherpe munitie vs blanco na wat EQ'en nog zal horen?quote:
Jij zegt dat een boem een boem is...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Yes, dat is een goeie. Misschien kunnen we die voor onze No. 23 Mk 1,2,3 Mills granaten gebruiken of voor de stielhandgranaten.
[..]
Jij zegt dus dat je een 88-mm-KwK 36 L/56 schot met scherpe munitie vs blanco na wat EQ'en nog zal horen?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:45 schreef Esses het volgende:
ja... zodra de burger het niet meer snapt...:-P
Ik ken er maar twee van die afkortingenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:19 schreef Esses het volgende:
Waar draaien die afko's over mipapos in libozas anders om? Het is niet alsof de rowili de leidra is...
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:19 schreef Esses het volgende:
Waar draaien die afko's over mipapos in libozas anders om? Het is niet alsof de rowili de leidra is...
OudGRoenBOekjequote:
afkortingen, ?, linkerborstzak, roodwitlint, leidraad.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 08:19 schreef Esses het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |