De wie van de wat in welk lijstje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef Haunter het volgende:
Waar staat Dixon, nota bene dé platenbaas van Innervisions, in het lijstje?
De bevestigde namen misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De wie van de wat in welk lijstje?
Wees gewoon duidelijk man.quote:
- Nou, n00bie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet je wat me nu tegenvalt van jullie?
Stiekem verwacht ik dat ook.quote:
Ik zie nog niets?quote:
Ah op die manier. Vorig jaar hebben ze ook al lekker van de rente kunnen profiteren door de vroege verkoop, dus dit lijkt mij idd heel redelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef kciR het volgende:
[..]
BTW- verlaging
Stond vandaag ook een ingezonden brief in de Metro hierover. Dat hij/zij (de schrijver) toch wel verwacht dat er ¤19 aan munten wordt uitgedeeld bij de entree.
Helaas is de BTW al afgedragen, dus geld terugeisen lijkt mij niet echt een optie.
Nee hoor, ik zit alleen niet als een autist alles te volgen. Zie het wel zodra het festival begint.quote:
Ik nietquote:
Waarom is het redelijk dat ze het terug gaan betalen? Die belastingcenten zijn geïnd. Naderhand zijn de tarieven weer gewijzigd. Ik zie niet waarom mensen zo moeten klagen over alles? Ik hoor mensen die de week voor de invoering van de 130km/h zones op de snelwegen beboet werden ook niet huilen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah op die manier. Vorig jaar hebben ze ook al lekker van de rente kunnen profiteren door de vroege verkoop, dus dit lijkt mij idd heel redelijk.
[..]
Nee hoor, ik zit alleen niet als een autist alles te volgen. Zie het wel zodra het festival begint.
Slackersquote:
Zat al op deze bevestiging te wachten, zou me zeer hebben verbaasd als ze deze act aan zich voorbij lieten gaan. Een van de leukste albums van 2011, de revelatie van Eurosonic, en dit kan wel eens hun doorbraak richting het 3FM-publiek gaan worden. Voor die tijd al te zien op het gratis festival De-Affaire in Nijmegen.quote:
jup, ik.was daar. Stond met open mond, zo.zo zo slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef ohnikua het volgende:
Mag ik hopen van wel, lees de recensies van hun parodie op een optreden op London Calling maar eens na. Zó absurd slecht
Ze komen uit Estland, volgens mij moet je dan automatisch naar de Limaquote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me een typische Charlie naam trouwens :-)
Wie bepaalt trouwens wanneer LWL open gaat? Kan dat Examenforum er mooi uit, die zijn toch afgelopen![]()
Benieuwd waar ze morgen mee op de proppen komen. Toch altijd weer leuk weer zo'n lichting namen.
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef theodoor9 het volgende:
Lijkt me een logisch lijstje. En de bron lijkt me eigenlijk wel betrouwbaar. Ben zelf erg blij met the Whitest Boy Alive. Na dit lijstje verwacht ik nog wel: Justice, Florence+Machine, Afghan Whigs, Two Door Cinema Club en Gossip (nog niet op nl festival en staat zaterdags en zondags op V-festival). En ik mis eigenlijk nog een Bravo-headliner, naast Santigold en hopelijk Justice. Misschien Dizzee Rascal, die is de zondag nog vrij.
Kan ik me voorstellen dat je dat niet verwacht, maar ik kan me weer niet voorstellen dat Justice na Paradiso in Februari, deze zomer niet te bewonderen is in Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.
Wat mij niet zou verbazen dat Them Crooked Vultures weer iets gaat doen....
Afscheidstour..... en dan een nieuw albumquote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Heideroosjes deden hun afscheidsoptreden toch al met Bevrijdingsfestival?
Of hebben we te maken met Heintje Davids 2.0?
Hun afscheidstour loopt sowieso nog tot in september:quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Heideroosjes deden hun afscheidsoptreden toch al met Bevrijdingsfestival?
Of hebben we te maken met Heintje Davids 2.0?
Wereld van verschil. En ik heb ze wel graagquote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal prima, maar laat die kermis van Lowlands. Kun je net zo goed Titt'n neerzetten.
Chemical Brothers, Moby, Fatboy Slim, Justice, Basement Jaxx. Als er twee hiervan komen ben ik erg blij.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop nog op een alpha elektonische muziek act.
Zeker. Misschien niet als afsluiter, maar dat kunnen ze aan. Al zou ik ze liever in de Bravo zien.quote:
Ze waren ooit 'geinig' ten tijde van S+A, Teringtyfustakketrut en Wurst & Käse.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wereld van verschil. En ik heb ze wel graag
Mag je vinden. Ben het er totaal niet mee eens.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren ooit 'geinig' ten tijde van S+A, Teringtyfustakketrut en Wurst & Käse.
Daarna gingen ze tenenkrommend slechte nummers over Bosnië en Fistfuckparties maken. Nooit meer goed gekomen.
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou het trouwens ook niet heel verrassend vinden als Kanye West en Jay-Z komen.
Op de zaterdagmiddag in de Alpha zou het wel passen. Net als Snoop Dogg twee jaar geleden, dat was ook geen headliner.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.
Dat mag ookquote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ben het er totaal niet mee eens.
Als ze komen verwacht ik ze als afsluiter van de Bravo, of Grolsch (vergelijkbaar met basment jaxx in 2009) en dan tijdens Foo Fighters. Als ze niet als afsluiter in de Alpha staan komen ze volgens mij niet tot recht.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zeker. Misschien niet als afsluiter, maar dat kunnen ze aan. Al zou ik ze liever in de Bravo zien.
Volgens mij zijn die 2 wel een niveautje hoger dan Snoop. Maar ik kan het fout hebben hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Op de zaterdagmiddag in de Alpha zou het wel passen. Net als Snoop Dogg twee jaar geleden, dat was ook geen headliner.
Ik weet het nog niet helemaal zeker. Snoop Dogg zagen we ook totaal niet aankomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen echt niet. Dat zijn afsluiters voor een Glastonbury.
Snoop Dogg heeft de HMH ook weleens gevuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snoop Dogg staat in de Melkweg. Dat zie ik deze jongens niet doen.
Kanye West en Jay Z spelen een Gelredome vol, en die show die ze nu doen duurt meer dan 2 uur. Zijn er sowieso wel eens optredens geweest op LL die langer duren dan een normale festival set?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Snoop Dogg heeft de HMH ook weleens gevuld.
Skrillex headliner?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.
Genoeg goede acts hierboven genoemd, maar als de directeur denkt dat het Lowlands-publiek niet op Eminem en Kanye West zit te wachten, betwijfel ik of ze nog moeite steken in dat genre. Damn, over gemiste kansen gesproken... Toch elk jaar weer een stukje traditie van de organisatie, ook vooral op rock-gebied.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Azaelia Banks kan zeker niet, staat op dat festival in Japan geloof ik.
Er zijn dit jaar weinig Hip Hop nieuwkomers heb ik het idee ? Ik denk dat we A$AP Rocky nog wel kunnen verwachten in dat straatje.
En misschien is rapper Dio ook wel een optie (komt ook snel met een nieuw album geloof ik).
Ik hoop dat Lowlands dhr. Pardoel links laat liggen!
Als dat zo is, is dat echt een gemiste kans geweest! Die staat echt nog op mijn wish-list, terwijl ik helemaal niet zo'n grote hiphop liefhebber ben. (Was graag vrijdag naar Arnhem gegaan, maar dan kan ik helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens van Eedenburg had hij vorig jaar Kanye West als afsluiter "kunnen" boeken. Maar dat hij had aangegeven dat hij dacht dat het LL publiek daar niet op zit te wachten. Dus lijkt me niet dat ze dan nu wel boeken!
Heb Kayne West op Big Day Out in Australie gezien.... wat een aanfluiting. Beetje van die achtergrondzangeresjes als act gebruiken ipv zelf iets te doen en als ie dan eindelijk zelf aan de beurt is er ZO'N dikke galm opzetten dat je niet kan horen dat ie eigenlijk niet zingen kan. Verder een hoop lichtjes en bombarie om de aandacht af te leiden. Wat ene kitsch. Niet mijn ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat echt een gemiste kans geweest! Die staat echt nog op mijn wish-list, terwijl ik helemaal niet zo'n grote hiphop liefhebber ben. (Was graag vrijdag naar Arnhem gegaan, maar dan kan ik helaas)
Dat heb ik ook. het is leuk als er een act speelt die je echt graag ziet, of soms een jaar zelfs meer dan 1 maar het is altijd dikke pret. En je leerd altijd wel weer bandjes kennen dat je denkt he dat is iig live een erg leuke band.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
elk jaar hecht ik minder waarde aan de line-up, ik vermaak me toch wel best.
het is best ernstig met me gesteldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
En het lijstje van gister klopte !
The Antlers
Boy & Bear
Charles Bradley and his Extraoridinaires
Cloud Nothings
Example
The Gaslight Anthem
Ghost
Jamie N Commons
Lianne La Havas
Maccabees, the
Of Monsters and Men
The Shins
The Whitest Boy Alive
Willy Moon
Heideroosjes
The Walkmen
ik zie op jouw fb altijd veel sneller dat er nieuwe namen zijn dan ergens andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Of monsters and men
Boy & Bear
Beide gehoopt
Beide ook wel verwacht gezien hun opkomst de laatste tijd
Beide ook al gehoord de afgelopen weken dat ze zouden komen
Maar toch nog even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
80% Grolsch-materiaal iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef rioolheffing het volgende:
Zit er nog wat elektronisch tussen of zijn dit allemaal bandjes?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie op jouw fb altijd veel sneller dat er nieuwe namen zijn dan ergens anders
Nou die hoef ik echt niet te zien hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef rioolheffing het volgende:
Gers Pardoel is wel echt een gemist.
Gers Pardoel is de redder van het Nederlands lied.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die hoef ik echt niet te zien hoor![]()
Hij mag van mij wel komenGaat al "dat volk" daar lekker die tent in, kan ik naar iets anders
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]En toch had ik het hier gezien dat ze er nu waren!
Dus het was een copy/paste
O zingt ie Nederlands?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Gers Pardoel is de redder van het Nederlands lied.
Continue......quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]moeje niet zeggen joh, ik was helemaal in worshipmodus en alles
quote:
Ik moet echt ff gaan youtuben.quote:
Is zelfs al een dikke QMusic hit..dat wordt dus minstens Grolsch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh is DAT nummer van Of monsters and men
Ja iedere naam klopt. Zelfs de Heideroosjes stonden daar ook als een na laatste onder "Heideroosjes" zonder "de" ervoor. Bizarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef TWP het volgende:
Maar dit is dus bijna exact die lijst die Indiaantje gister postte, die op Graz stond?
Hou het vooral in de gaten daar, zou ik zeggen. Zit waarschijnlijk iemand op dat forum die heel moeilijk geheimen kan bewaren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja iedere naam klopt. Zelfs de Heideroosjes stonden daar ook als een na laatste onder "Heideroosjes" zonder "de" ervoor. Bizar![]()
Dezelfde persoon noemde Queens of The Stone Age ook eerst in dat lijstje. Maar dat werd gisteren al uit het lijstje gehaald.
Vraag me af hoe hij daar aan kwam? En waarom het uit het lijstje verwijderd is.
Boy & Bear, daar word ik vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef kciR het volgende:
Ze hebben inmiddels al bijna de hele line-up van de afgelopen Motel Mozaique editie over genomen.
Het wachten is daarbij nu nog op Patrick Watson (die wel op Pukkelpop staat).
Verder leuke nieuwe namen. Whitest Boy Alive, The Shins, Boy & Bear, Of Monsters & Men, The Antlers
B&B op Motel Mozaique gezien en daar heb ik toch echt van staan genietenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
die Bear hoeft voor mij niet zo, maar BOY mag wel komen
quote:Maar goed, aangezien de organisatie nu ook achter de wijze is waarop ik de namen heb kunnen achterhalen zal ik het maar even verduidelijken.
Het aanpassen van de URL op de officiële website was voldoende. Wanneer je een artiest in een ander venster opent is bijvoorbeeld deze link te zien: http://lowlands.nl/programma/act/1/ (even het getal veranderen, et voila). De dag voor het bekendmaken van nieuwe namen worden deze al online gezet... zo vond ik dat uit voordat het literatuur, comedy, straattheater en university programma bekend werden gemaakt. Minder interessant dan muzieknamen, dus geduldig gewacht op dit moment.
Gisteren werd een half uur na het bekendmaken ook QOTSA ineens op de site gezet... een slimme manier van de organisatie om het 'lek' te achterhalen. Was wel op tijd met het maken van een print-screen omdat ik al nattigheid voelde, zie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/599838/ .
En natuurlijk gaat het nergens over, maar een kleine glimlach kan ik niet onderdrukken vooral omdat de organisatie zo krampachtig omgaat met namen bekendmaken. Vanzelfsprekend marketing-technisch logisch: houdt de nieuwsstroom in stand.
as overigens niet de eerste keer dat ze zo'n zelfde fout hebben gemaakt. Had enkele jaren geleden op min of meer dezelfde wijze een deel van het blokkenschema tevoorschijn getoverd.
Zodoende.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
Queens of the Stone Age!Gvd...dit wordt zo vet.
*schrikt*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja en Beach House kunnen we zeer waarschijnlijk vergeten....
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:18 schreef kapiteintje het volgende:
Queens of the Stone Age!Gvd...dit wordt zo vet.
tevensquote:
Er zijn nu al 148 bekend. Ik verwacht niet veel meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef julian6 het volgende:
pff wat een kutnamen weer
er is serieus nog geen 1 band waar ik echt heen wil![]()
hoeveel namen komen er nog?
Je bent niet te enige.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:06 schreef julian6 het volgende:
pff wat een kutnamen weer
er is serieus nog geen 1 band waar ik echt heen wil![]()
hoeveel namen komen er nog?
Ok, Minus the Bear voor ranja!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
die Bear hoeft voor mij niet zo, maar BOY mag wel komen
idd maar vind het vooral raar dat er geen één reggaeband tussen staat (geloof ik). Is altijd 1 van de hoogtepuntjes elk jaarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Je bent niet te enige.
ik heb wel een aantal namen van leuk als ik toch daar ben. Gewoon langs de tenten dwalen en voor jou nieuwe acts leren kennen
Ongeveer de helft van de muzieknamen is bekend.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Er zijn nu al 148 bekend. Ik verwacht niet veel meer.
Alborosie en Bassnectar iigquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:08 schreef julian6 het volgende:
is er uberhaupt een reggae band? of doen ze daar niet aan dit jaar? en waar is de drum n bass?
pff huilen met de pet op dit
ah er is nog hoop dusquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de muzieknamen is bekend.
Nou, daar zitten we toch wel behoorlijk overheen inmiddels.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van de muzieknamen is bekend.
Volgens mij ook. Over een maandje zal de programmakrant wel al verschijnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou, daar zitten we toch wel behoorlijk overheen inmiddels.
Je had gewoon in 1999 moeten gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
ah, ga ik ff checken
edit: dus toch 1 chill reggae bandje, ik heb weer hoop
Dat waren nog is tijdenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had gewoon in 1999 moeten gaan
De hele dag in de Higher Ground zitten, Jah mann
http://cdn.lowlove.nl/wp-(...)og_zondag.jpg?cf0543
en af en toe naar de Golf, natuurlijk, voetjes van de vloer
1998 is nog steeds mijn favoriet jaar. Zelfs meerdere keren in de alpha geweest dat jaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had gewoon in 1999 moeten gaan
De hele dag in de Higher Ground zitten, Jah mann
http://cdn.lowlove.nl/wp-(...)og_zondag.jpg?cf0543
en af en toe naar de Golf, natuurlijk, voetjes van de vloer
Voor mij 4 jaar eerder. Echt, die Alpha-vrijdag, Charlie-zaterdag en Bravo-zondagquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:26 schreef Partingglass het volgende:
[..]
1998 is nog steeds mijn favoriet jaar. Zelfs meerdere keren in de alpha geweest dat jaar.
Er zijn nu 74 muzieknamen bekend, Normaal zijn er totaal rond de 150. Vorig jaar liepen we ongeveer op hetzelfde schema (toen waren er 23 juni 75 namen bekend). Toen werden op 30/6, 14/7 en 21/7 in het totaal nog 73 toegevoegd. Heb het bij gehoudenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:16 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Over een maandje zal de programmakrant wel al verschijnen.
-edit- Jep, donderdag 26 juli
Oooh, dan hebben we nog hoop. Ik mis echt hiphop, dance en electro.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Er zijn nu 74 muzieknamen bekend, Normaal zijn er totaal rond de 150. Vorig jaar liepen we ongeveer op hetzelfde schema (toen waren er 23 juni 75 namen bekend). Toen werden op 30/6, 14/7 en 21/7 in het totaal nog 73 toegevoegd. Heb het bij gehouden
Ik denk omdat ze niet in Europa zijn tijdens Lowlands. Ze touren nu in Europaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:22 schreef febster het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Mumford & Sons? Toch wel een van de meest logische keuzes.
Miike Snow stond eerder op de Charliequote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Miike Snow staat denk ik eerder in Bravo of India-afsluiter.
het kon mij op pinkpop echt niet boeienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
2 jaar geleden speelden ze anders een volle Alpha tent plat.
Ze waren mijn inziens niet op dreef op pinkpop en wat problemen iig met podiumgeluid leek het maar ik weet niet. Vraag me af of ze dat kunnen herhalen een volle alpha plat spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:45 schreef Ang3l het volgende:
2 jaar geleden speelden ze anders een volle Alpha tent plat.
Ze hadden technische problemen, en ze deden een aantal nieuwe nummers wat nog niemand kende. Het Pinkpop publiek moet het toch hebben van de nummers die ze kennen anders gaat het niet los. Zat echt wel goed materiaal bij en op Lowlands zou zoiets gewoon weer een feest worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik viel half in slaap mij mumford & sons op pinkpop wat saaaaaaaaaaaaaaaaai
nieuwe nummers die je niet kent zijn niet per definitie saai, dit welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze hadden technische problemen, en ze deden een aantal nieuwe nummers wat nog niemand kende. Het Pinkpop publiek moet het toch hebben van de nummers die ze kennen anders gaat het niet los. Zat echt wel goed materiaal bij en op Lowlands zou zoiets gewoon weer een feest worden.
Zijn er nog zoveel namen die LL moet bekend maken (de helft?) pff heb ook het idee dat de lijst al aardig vol begint te raken.
Ik vond het samengevat gewoon niet boeiend. Misschien dat ze gewoon beetje moe ben. Het viel me eigenlijk op pinkpop pas echt op dat hoewel de nummer goed in elkaar steken. Ze mooie gelaagdheid kennen (iets wat ik altijd erg aan hun waardeerde) de nummers eigenlijk tevens ook veel saaier zijn dan ik in het begin in de gaten had. Ze bouwen telkens op maar komt maar zelden een climax. Ook zijn de stukken waarop je het publiek mee krijgt betrekkelijk kort.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ze hadden technische problemen, en ze deden een aantal nieuwe nummers wat nog niemand kende. Het Pinkpop publiek moet het toch hebben van de nummers die ze kennen anders gaat het niet los. Zat echt wel goed materiaal bij en op Lowlands zou zoiets gewoon weer een feest worden.
Zijn er nog zoveel namen die LL moet bekend maken (de helft?) pff heb ook het idee dat de lijst al aardig vol begint te raken.
Dat was dit jaar grootste nadeel van pinkpop. het voorste vak werd niet leeg geveegd. waardoor alles op die dag te maken heeft met een half tot drie kwart voorste vak vol met half induttende bruce springsteenfans.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze waren inderdaad nog wel wat zoekende, maar de nieuwe nummers klonken echt wel goed.
Het licht er ook een beetje aan wat voor sfeer en hangt, die was niet al te best op Pinkpop zoals gewoonlijk.
Zoals bekend is de sfeer op Lowlands vele malen beter. Op Lowlands kan het publiek er een band over de streep trekken. Dit is wel iets wat Mumford & Sons nodig hadden op Pinkpop maar wat ze niet kregen. Daardoor lijkt het snel een dode boel.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, Minus the Bear voor ranja!
Al heeft 'ie liever Minus the Tiger...
Goeie Roots Reggae!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:25 schreef julian6 het volgende:
Alborosie klinkt erg goed, ga ik zeker checken
Hun muziek is gewoon geen doorsnee mainstream popmuziek. Ze zijn erg goed in hun genre en ik denk dat ze misschien na album 2 en nog een jaartje of 2 afzakken van grote festivalband. Naar een minder grote band. Ze zijn zeker niet slecht maar het doorsnee muziekpubliek met folk/americana twee cd's en een aantal jaren kunnen boeien zie ik niet snel gebeuren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik snap wel enigzins wat je bedoeld. Ik denk ook niet dat het 2e album gaat brengen wat het eerste album bracht.
Het is ook wel een one-trick pony in dat geval. Maar misschien dat Pinkpop ook iets te vroeg nog voor ze kwam i.v.m. de nieuwe platen. Maar naar Lowlands komen zie niet aangezien in The States zitten rond die tijd.
Ik las van de week trouwens dat Maximo Park een Exclusieve optreden heeft in Tivoli voor NL. Dus geen Lowlands![]()
Jammer wat hun laatst album is uitstekend.
Specials waren op Lowlands 2 jaar geleden ook onwijs goed en op Pinkpop saai, wat gedeeltelijk door de ziekte van 1 van de zangers kwam, maar het publiek was ook erg loom.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze waren inderdaad nog wel wat zoekende, maar de nieuwe nummers klonken echt wel goed.
Het licht er ook een beetje aan wat voor sfeer en hangt, die was niet al te best op Pinkpop zoals gewoonlijk.
Zoals bekend is de sfeer op Lowlands vele malen beter. Op Lowlands kan het publiek er een band over de streep trekken. Dit is wel iets wat Mumford & Sons nodig hadden op Pinkpop maar wat ze niet kregen. Daardoor lijkt het snel een dode boel.
Idd ook een goed voorbeeld. Ze misten natuurlijk wel net die gene die hun show maakt. Ik heb ze twee jaar terug op lowlands gemist. In 1998 stonden ze op ll met the vans warped tour volgens mij speelde al die act toen maar een half uur ofzo. vond ze toen ook super tof.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Specials waren op Lowlands 2 jaar geleden ook onwijs goed en op Pinkpop saai, wat gedeeltelijk door de ziekte van 1 van de zangers kwam, maar het publiek was ook erg loom.
nee, het gevoel is nu wegquote:
twitter:heideroosjes twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 10:08:00we mogen het eindelijk melden: we staan op LOWLANDS!! Op zondag, Alpha mainstage, vlak voor Foo Fighters. Hell yeah!!! reageer retweet
Dat is zeker zo. Daarom vond ik het tof dat ze op pp stonden. Had een vriendin beloofd dat als jan eindelijk eens the cure zou binnenslepen waar al jare ngeruchten over waren ik dan toch nog eens met haar mee naar pp zou gaan. De specials was voor mij een heel leuke tweede band.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 1998 had het niet meer zoveel met de echte Specials te maken. Ze zijn later weer 'bij elkaar gekomen'
laatste tournee van de Heideroosjes wel een waardig afscheid. ga er wel heen wil ze wel eens in de alpha zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
De Heideroosjes staan trouwens in de Alpha dit jaar![]()
Op nu.nl zeggen ze namelijk dat ze op het "hoofdpodium" staan. Dat blijft toch de Alpha.
Dat stonden ze 15 jaar geleden (ca., ongeveer) ook al.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Dus Heideroosjes speelt voor de headliner? Wat een waardeloos buurtfestival wordt het zo langzamerhand ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Op nu.nl zeggen ze namelijk dat ze op het "hoofdpodium" staan. Dat blijft toch de Alpha.twitter:heideroosjes twitterde op dinsdag 12-06-2012 om 10:08:00we mogen het eindelijk melden: we staan op LOWLANDS!! Op zondag, Alpha mainstage, vlak voor Foo Fighters. Hell yeah!!! reageer retweet
Over die afsluiter van vorig jaar was iedereen toch ook aan het zeiken? en dat was groot feest geloof ik, zal dit jaar niet anders zijn met de heideroosjes (ook al geen afsluiter)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus Heideroosjes speelt voor de headliner? Wat een waardeloos buurtfestival wordt het zo langzamerhand ook.![]()
Lowlands
Je kunt toch wel iets beters uit de kast trekken dan de Heideroosjes (als 1 na laatste band)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Over die afsluiter van vorig jaar was iedereen toch ook aan het zeiken? en dat was groot feest geloof ik, zal dit jaar niet anders zijn met de heideroosjes (ook al geen afsluiter)
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef rioolheffing het volgende:
Net Heideroosjes geluisterd. Vind maar puberale boerenmuziek. Meer iets voor Zwarte Cross ofzo.
Tsss, dat is de nieuwe versie van dat shirt.quote:
De Heideroosjes stonden in 2001 in de Golf. Ik denk niet dat ze ooit in de Alpha hebben gestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat stonden ze 15 jaar geleden (ca., ongeveer) ook al.
Klinkt ook lekker!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik het best van hun tot nu toe:
Volgens mij kan je beter naar DOUR gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef rioolheffing het volgende:
Netsky, Nero, Laurent Garnier, Sub Focus, Modeselektor, Flying Lotus, Dorian Concept, Chase & Status, Digitalism, Crookers, SebastiAn, Apparat, Joy Orbison, Brondinski, Len Faki, Pearson Sound, Pangaea, Ben UFO, Sound of Stereo, Magnetic Man, A-Trak, Major Lazer, Tiga, Diplo, Benga, Gesaffelstein, Blawan mogen van mij komen. Misschien ga ik wel naar de verkeerde festival
Ik mis sowieso nog wat UK Bass eigenlijk..
Damn, ook nog eens 120 euro voor 4 dagen en camping. Nette dealquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter naar DOUR gaan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze vijf uur 's middags ook wel beschouwen als 'vlak voor'. En in 2007 trokken ze nog best een volle tent trouwens, was dan ook erg tof. Voor een dergelijk 'groot' bandje in Nederland is het wel een waardig afscheid denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus Heideroosjes speelt voor de headliner? Wat een waardeloos buurtfestival wordt het zo langzamerhand ook.![]()
Lowlands
Ik zou m'n hond nog de Alpha uitschoppen. Heideroosjes was leuk ergens eind jaren '90.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vijf uur 's middags ook wel beschouwen als 'vlak voor'. En in 2007 trokken ze nog best een volle tent trouwens, was dan ook erg tof. Voor een dergelijk 'groot' bandje in Nederland is het wel een waardig afscheid denk ik.
Vet cool.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog de Alpha uitschoppen. Heideroosjes was leuk ergens eind jaren '90.
Len Fakiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef rioolheffing het volgende:
Netsky, Nero, Laurent Garnier, Sub Focus, Modeselektor, Flying Lotus, Dorian Concept, Chase & Status, Digitalism, Crookers, SebastiAn, Apparat, Joy Orbison, Brondinski, Len Faki, Pearson Sound, Pangaea, Ben UFO, Sound of Stereo, Magnetic Man, A-Trak, Major Lazer, Tiga, Diplo, Benga, Gesaffelstein, Blawan mogen van mij komen. Misschien ga ik wel naar de verkeerde festival
Ik mis sowieso nog wat UK Bass eigenlijk..
Toch knap dat je anno2012 de Heideroosjes pas ontdekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef rioolheffing het volgende:
Net Heideroosjes geluisterd. Vind maar puberale boerenmuziek. Meer iets voor Zwarte Cross ofzo.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:28 schreef Haunter het volgende:
Als het om techno gaat hoef ik maar 1 naam: James Holden.
2002, niet overdrijvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Toch knap dat je anno2012 de Heideroosjes pas ontdekt.
Oja in 2000 stonden ze ook even in de Alpha bij de Lowlands Allstars.
Daar was ik helaas niet bij toentertijdquote:
Dat was qua Techo / Minimal een fantastisch jaar, met elke dag wel goede dj's in de Bravo of India. Was toch hetzelfde jaar als die Minus avond?quote:
durf het niet meer te zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was qua Techo / Minimal een fantastisch jaar, met elke dag wel goede dj's in de Bravo of India. Was toch hetzelfde jaar als die Minus avond?
Ja, vind het wel leuk om te horen, maar geen hele avond, na een uur ben ik het wel zat, kan er ook niet op los gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jammer dat we tegenwoordig zo veel opgescheept zitten met die lelijke dubstepmeuk.
Gewoon een ordinaire pit bouwen toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, vind het wel leuk om te horen, maar geen hele avond, na een uur ben ik het wel zat, kan er ook niet op los gaan.
Mocht dit daadwerkelijk op deze manier verlopen, is het een jammerlijke keuze. Dat gaat dan weer net zo'n domper worden als in de sfeerloze Grolsch paar jaar terug. En nogal flink als ze effe 2 optredens op één dag doen, 6 uur rijden zonder calamiteiten van elkaar af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan trouwens toch op de vrijdag. Die dag doen ze ook Highfield festival, volgens hun site spelen ze om 12 uur op lowlands en om 8 uur op highfield. Nu is 12 uur wel erg vroeg maar ik verwacht dat The Shins het festival mogen openen in de Alpha.
Daar heb je gelijk in. Ik wil alleen Techno snachtsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ben geen echte techno kenner, maar in dat genre is er toch vrij veel bekend? Waarschijnlijk nachtje india met dixon, schwarz en ame. En nachtje bravo met joris voorn, detmann en klock. Daar komt denk ik niet veel meer bij. Dnb en electro vind ik tot nu toe weinig aanwezig.
Leuk, maar niet voor een hele nacht, dat gaat vervelen vind ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik moet mij maar eens wat meer gaan openstellen voor Electro...
quote:
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.quote:
Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:40 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan trouwens toch op de vrijdag. Die dag doen ze ook Highfield festival, volgens hun site spelen ze om 12 uur op lowlands en om 8 uur op highfield. Nu is 12 uur wel erg vroeg maar ik verwacht dat The Shins het festival mogen openen in de Alpha.
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.
My bad, in ieder geval niet om 12 uur. Daarna wordt het gewoon erg krap voor 2 gigs op 1 dag. Waarschijnlijk is de dagindeling voor The Shins zelf ook nog niet bekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?
edit: White lies 3 jaar terug om kwart voor 2.
Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slechtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:00 schreef MCH het volgende:
Highfield wordt ongeveer 600 km van Biddinghuizen gehouden.
Wat een gekut was datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:03 schreef rubbereend het volgende:
als ze de ingang weer net zo doen als vorig jaar beginnen ze met een lege Alpha
Ja dat gaat dus niet lukken zeg ik net.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef portie het volgende:
[..]
Meteen vroeg beginnen met the Shins. Niet slecht
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.quote:
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:32 schreef portie het volgende:
[..]
Voor vrijwel alle optredens op festivals staat er gewoon 8:00 PM. Ik zou me er niet zo druk om maken. Dat bands twee shows op één dag doen komt vaker voor. Rock Werchter-Roskilde bijv. en dat is toch een grotere afstand.
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Geef maar eens een voorbeeld dan, hier heb ik werkelijk nog nooit van gehoord bevrijdingsfestivals (en andere buurtfeesten) uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef portie het volgende:
[..]
Dat voorbeeld van rock werchter-roskilde kan ik niet terugvinden. The Vaccines deden vorig jaar wel rock werchter-metropolis op 1 dag. Al is die afstand minder groot.
Jul. 01 - Roskilde, DEN - Roskilde Festivalquote:Op zaterdag 16 juni 2012 01:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Audioslave in 2005 volgens mij. Ze begonnen zo'n 20 minuten te laat omdat ze net binnen kwamen gevlogen.
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:17 schreef brother52 het volgende:
Ze stonden op 2 juli behalve op Werchter ook op Live 8 in Berlijn zie ik...
Ja, probeer je er maar uit te lullenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 02:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Verkapte promo optredens tellen natuurlijk niet mee.
Je kan welquote:
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je kan weldoen. Maar het komt regelmatig voor. Zeker de kleinere acts doen het wel eens. En DJ's hebben er al helemaal geen moeite mee meerdere sets per dag af te werken.
Ik had het over 600 km, niet 200.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op de eerste Lowlands stonden The Breeders op dezelfde zaterdag op Pukkelpop en Lowlands.
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is dit ook weer belangrijk?
Niet dag verwarren met weekend.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat MCH eigenwijs is en we hem nu op z'n plek moeten zetten.
En ik weet zeker dat er de afgelopen jaren bands zijn geweest die engelse festivals of Frequency op dezelfde dag als LL deden. Ik heb alleen geen idee meer welke.
Oooooh, dat is hetquote:
Uhm, Audioslave die van Berlijn naar Werchter moesten niet overtuigend?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:06 schreef MCH het volgende:
[..]
The Shins is natuurlijk geen kleinere act en ik heb tot nu toe geen overtuigende voorbeelden gezien afgezien van de situaties die ik al genoemd heb.
Voor een paar nummertjes (het was geen volledig concert in Berlijn) leen je natuurlijk gewoon een backline. Voor reguliere festivalshows doen ze dat niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, Audioslave die van Berlijn naar Werchter moesten niet overtuigend?
Hoe groot is dat bord wat je voor je kop hebt?
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)ands%20is%20begonnenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, en ik snap nog steeds niet hoe mensen het vorig jaar voor elkaar kregen om zo lang in de rij te hebben gestaan op vrijdag. Ik heb om ca. 1300 10/15 minuten in de rij gestaan. Eenmaal binnengekomen nog mee naar achter genomen voor steekproefsgewijze fouilleersessie en ruim op tijd voor de openingsact.
Het is toch echt zo...heb pas over die vertragingen gelezen na het festival.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef ohnikua het volgende:
[..]
http://www.dagjeweg.nl/ni(...)ands%20is%20begonnen
hier was jij in een klein kwartier doorheen? daaaag
Voor noodgevallen zoals vorig jaar met de ramp op Pukkelpop.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands regelt ook wel eens backlines voor bands.
Volgens mij hebben de kleinere tenten sowieso voor een groot gedeelte een vaste eigen backline.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lowlands regelt ook wel eens backlines voor bands.
dan volg ik dit jaar gewoon de route van de 2 tieten met het vraagtekenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is toch echt zo...heb pas over die vertragingen gelezen na het festival.
En ik kan het bewijzen, ik sta op de tv-beelden van Fucked Up
En nog eens sowieso, hoe zat dat met die band een paar jaar geleden de instrumenten vergeten/kwijt was? Volgens mij hebben die alleen instrumenten moeten lenen van andere bands. Wie weet welke band dat was? Dan gaan we even googlen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de kleinere tenten sowieso voor een groot gedeelte een vaste eigen backline.
Editors, 2005. Leenden wat van Viva Voce, die ervoor stond te spelen. Maar da's een duo, dus daar is meer bijgeregeld.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En nog eens sowieso, hoe zat dat met die band een paar jaar geleden de instrumenten vergeten/kwijt was? Volgens mij hebben die alleen instrumenten moeten lenen van andere bands. Wie weet welke band dat was? Dan gaan we even googlen.
Jaaaa.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef mr-green het volgende:
Beter komt er snel nog wat goede Techno bij.
Ja, van Voicst, Millionaire en Sons & Daughters. Instrumenten alleen voor zover google mij kan vertellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Editors, 2005. Leenden wat van Viva Voce, die ervoor stond te spelen. Maar da's een duo, dus daar is meer bijgeregeld.
Leverde wel een mooi verbeten concert op met een licht gefrustreerde Tom Smith. "Don't fly EasyJet!"quote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, van Voicst, Millionaire en Sons & Daughters. Instrumenten alleen voor zover google mij kan vertellen.
Het begint te komen..Loadstar komt zo goed als zeker ook.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 07:16 schreef Da hopman het volgende:
Gdv de Gdv..... Ik moet vrijdag werken. En nee daar valt niet onderuit te komen. Met veel moeite maandag vrij gekregen. En nee ziekmelden is geen optie.
Tot hoe laat? Ik heb een aantal jaren ook gee nvrij gekregen op vrijdag. Vrienden met de tent op donderdag gaan en dan zelf direct na het werk de auto in en naar biddinghuizen rijden.quote:Op maandag 18 juni 2012 07:16 schreef Da hopman het volgende:
Gdv de Gdv..... Ik moet vrijdag werken. En nee daar valt niet onderuit te komen. Met veel moeite maandag vrij gekregen. En nee ziekmelden is geen optie.
Heeft hij eindelijk zijn proefschrift af?quote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 14:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk zijn proefschrift af?
In die lijst staan alleen de officieel bevestigde namen.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, Zulu Winter, die was toch ook al een soort van bevestigd voor LL? Valt me nu pas op dat die nergens meer in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |