Tsss, dat is de nieuwe versie van dat shirt.quote:
De Heideroosjes stonden in 2001 in de Golf. Ik denk niet dat ze ooit in de Alpha hebben gestaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:14 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat stonden ze 15 jaar geleden (ca., ongeveer) ook al.
Klinkt ook lekker!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dit nummer vind ik het best van hun tot nu toe:
Volgens mij kan je beter naar DOUR gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef rioolheffing het volgende:
Netsky, Nero, Laurent Garnier, Sub Focus, Modeselektor, Flying Lotus, Dorian Concept, Chase & Status, Digitalism, Crookers, SebastiAn, Apparat, Joy Orbison, Brondinski, Len Faki, Pearson Sound, Pangaea, Ben UFO, Sound of Stereo, Magnetic Man, A-Trak, Major Lazer, Tiga, Diplo, Benga, Gesaffelstein, Blawan mogen van mij komen. Misschien ga ik wel naar de verkeerde festival
Ik mis sowieso nog wat UK Bass eigenlijk..
Damn, ook nog eens 120 euro voor 4 dagen en camping. Nette dealquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:51 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter naar DOUR gaan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze vijf uur 's middags ook wel beschouwen als 'vlak voor'. En in 2007 trokken ze nog best een volle tent trouwens, was dan ook erg tof. Voor een dergelijk 'groot' bandje in Nederland is het wel een waardig afscheid denk ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus Heideroosjes speelt voor de headliner? Wat een waardeloos buurtfestival wordt het zo langzamerhand ook.![]()
Lowlands
Ik zou m'n hond nog de Alpha uitschoppen. Heideroosjes was leuk ergens eind jaren '90.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:37 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vijf uur 's middags ook wel beschouwen als 'vlak voor'. En in 2007 trokken ze nog best een volle tent trouwens, was dan ook erg tof. Voor een dergelijk 'groot' bandje in Nederland is het wel een waardig afscheid denk ik.
Vet cool.quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou m'n hond nog de Alpha uitschoppen. Heideroosjes was leuk ergens eind jaren '90.
Len Fakiquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef rioolheffing het volgende:
Netsky, Nero, Laurent Garnier, Sub Focus, Modeselektor, Flying Lotus, Dorian Concept, Chase & Status, Digitalism, Crookers, SebastiAn, Apparat, Joy Orbison, Brondinski, Len Faki, Pearson Sound, Pangaea, Ben UFO, Sound of Stereo, Magnetic Man, A-Trak, Major Lazer, Tiga, Diplo, Benga, Gesaffelstein, Blawan mogen van mij komen. Misschien ga ik wel naar de verkeerde festival
Ik mis sowieso nog wat UK Bass eigenlijk..
Toch knap dat je anno2012 de Heideroosjes pas ontdekt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:22 schreef rioolheffing het volgende:
Net Heideroosjes geluisterd. Vind maar puberale boerenmuziek. Meer iets voor Zwarte Cross ofzo.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:28 schreef Haunter het volgende:
Als het om techno gaat hoef ik maar 1 naam: James Holden.
2002, niet overdrijvenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:05 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Toch knap dat je anno2012 de Heideroosjes pas ontdekt.
Oja in 2000 stonden ze ook even in de Alpha bij de Lowlands Allstars.
Daar was ik helaas niet bij toentertijdquote:
Dat was qua Techo / Minimal een fantastisch jaar, met elke dag wel goede dj's in de Bravo of India. Was toch hetzelfde jaar als die Minus avond?quote:
durf het niet meer te zeggenquote:Op woensdag 13 juni 2012 23:37 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was qua Techo / Minimal een fantastisch jaar, met elke dag wel goede dj's in de Bravo of India. Was toch hetzelfde jaar als die Minus avond?
Ja, vind het wel leuk om te horen, maar geen hele avond, na een uur ben ik het wel zat, kan er ook niet op los gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:42 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jammer dat we tegenwoordig zo veel opgescheept zitten met die lelijke dubstepmeuk.
Gewoon een ordinaire pit bouwen toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Ja, vind het wel leuk om te horen, maar geen hele avond, na een uur ben ik het wel zat, kan er ook niet op los gaan.
Mocht dit daadwerkelijk op deze manier verlopen, is het een jammerlijke keuze. Dat gaat dan weer net zo'n domper worden als in de sfeerloze Grolsch paar jaar terug. En nogal flink als ze effe 2 optredens op één dag doen, 6 uur rijden zonder calamiteiten van elkaar af.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan trouwens toch op de vrijdag. Die dag doen ze ook Highfield festival, volgens hun site spelen ze om 12 uur op lowlands en om 8 uur op highfield. Nu is 12 uur wel erg vroeg maar ik verwacht dat The Shins het festival mogen openen in de Alpha.
Daar heb je gelijk in. Ik wil alleen Techno snachtsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef theodoor9 het volgende:
Ik ben geen echte techno kenner, maar in dat genre is er toch vrij veel bekend? Waarschijnlijk nachtje india met dixon, schwarz en ame. En nachtje bravo met joris voorn, detmann en klock. Daar komt denk ik niet veel meer bij. Dnb en electro vind ik tot nu toe weinig aanwezig.
Leuk, maar niet voor een hele nacht, dat gaat vervelen vind ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:27 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik moet mij maar eens wat meer gaan openstellen voor Electro...
quote:
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.quote:
Daar heb ik geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:40 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Was volgens mij vorig jaar naar Lowlands een discussietje over dat al die Lowwannabees erg veel moeite hadden met pitjes. Dat kon nog wel eens ten koste van hun mooie teenslippertjes gaan.
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:52 schreef theodoor9 het volgende:
The Shins staan trouwens toch op de vrijdag. Die dag doen ze ook Highfield festival, volgens hun site spelen ze om 12 uur op lowlands en om 8 uur op highfield. Nu is 12 uur wel erg vroeg maar ik verwacht dat The Shins het festival mogen openen in de Alpha.
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat kan dus niet kloppen, eerste band op vrijdag begint tussen 3 en 4 uur.
My bad, in ieder geval niet om 12 uur. Daarna wordt het gewoon erg krap voor 2 gigs op 1 dag. Waarschijnlijk is de dagindeling voor The Shins zelf ook nog niet bekend.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toch altijd om 1 uur of 2 uur?
edit: White lies 3 jaar terug om kwart voor 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |