Slackersquote:
Zat al op deze bevestiging te wachten, zou me zeer hebben verbaasd als ze deze act aan zich voorbij lieten gaan. Een van de leukste albums van 2011, de revelatie van Eurosonic, en dit kan wel eens hun doorbraak richting het 3FM-publiek gaan worden. Voor die tijd al te zien op het gratis festival De-Affaire in Nijmegen.quote:
jup, ik.was daar. Stond met open mond, zo.zo zo slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef ohnikua het volgende:
Mag ik hopen van wel, lees de recensies van hun parodie op een optreden op London Calling maar eens na. Zó absurd slecht
Ze komen uit Estland, volgens mij moet je dan automatisch naar de Limaquote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me een typische Charlie naam trouwens :-)
Wie bepaalt trouwens wanneer LWL open gaat? Kan dat Examenforum er mooi uit, die zijn toch afgelopen![]()
Benieuwd waar ze morgen mee op de proppen komen. Toch altijd weer leuk weer zo'n lichting namen.
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef theodoor9 het volgende:
Lijkt me een logisch lijstje. En de bron lijkt me eigenlijk wel betrouwbaar. Ben zelf erg blij met the Whitest Boy Alive. Na dit lijstje verwacht ik nog wel: Justice, Florence+Machine, Afghan Whigs, Two Door Cinema Club en Gossip (nog niet op nl festival en staat zaterdags en zondags op V-festival). En ik mis eigenlijk nog een Bravo-headliner, naast Santigold en hopelijk Justice. Misschien Dizzee Rascal, die is de zondag nog vrij.
Kan ik me voorstellen dat je dat niet verwacht, maar ik kan me weer niet voorstellen dat Justice na Paradiso in Februari, deze zomer niet te bewonderen is in Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.
Wat mij niet zou verbazen dat Them Crooked Vultures weer iets gaat doen....
Afscheidstour..... en dan een nieuw albumquote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Heideroosjes deden hun afscheidsoptreden toch al met Bevrijdingsfestival?
Of hebben we te maken met Heintje Davids 2.0?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |