De wie van de wat in welk lijstje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef Haunter het volgende:
Waar staat Dixon, nota bene dé platenbaas van Innervisions, in het lijstje?
De bevestigde namen misschien?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De wie van de wat in welk lijstje?
Wees gewoon duidelijk man.quote:
- Nou, n00bie?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet je wat me nu tegenvalt van jullie?
Stiekem verwacht ik dat ook.quote:
Ik zie nog niets?quote:
Ah op die manier. Vorig jaar hebben ze ook al lekker van de rente kunnen profiteren door de vroege verkoop, dus dit lijkt mij idd heel redelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:18 schreef kciR het volgende:
[..]
BTW- verlaging
Stond vandaag ook een ingezonden brief in de Metro hierover. Dat hij/zij (de schrijver) toch wel verwacht dat er ¤19 aan munten wordt uitgedeeld bij de entree.
Helaas is de BTW al afgedragen, dus geld terugeisen lijkt mij niet echt een optie.
Nee hoor, ik zit alleen niet als een autist alles te volgen. Zie het wel zodra het festival begint.quote:
Ik nietquote:
Waarom is het redelijk dat ze het terug gaan betalen? Die belastingcenten zijn geïnd. Naderhand zijn de tarieven weer gewijzigd. Ik zie niet waarom mensen zo moeten klagen over alles? Ik hoor mensen die de week voor de invoering van de 130km/h zones op de snelwegen beboet werden ook niet huilen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah op die manier. Vorig jaar hebben ze ook al lekker van de rente kunnen profiteren door de vroege verkoop, dus dit lijkt mij idd heel redelijk.
[..]
Nee hoor, ik zit alleen niet als een autist alles te volgen. Zie het wel zodra het festival begint.
Slackersquote:
Zat al op deze bevestiging te wachten, zou me zeer hebben verbaasd als ze deze act aan zich voorbij lieten gaan. Een van de leukste albums van 2011, de revelatie van Eurosonic, en dit kan wel eens hun doorbraak richting het 3FM-publiek gaan worden. Voor die tijd al te zien op het gratis festival De-Affaire in Nijmegen.quote:
jup, ik.was daar. Stond met open mond, zo.zo zo slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 14:57 schreef ohnikua het volgende:
Mag ik hopen van wel, lees de recensies van hun parodie op een optreden op London Calling maar eens na. Zó absurd slecht
Ze komen uit Estland, volgens mij moet je dan automatisch naar de Limaquote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Lijkt me een typische Charlie naam trouwens :-)
Wie bepaalt trouwens wanneer LWL open gaat? Kan dat Examenforum er mooi uit, die zijn toch afgelopen![]()
Benieuwd waar ze morgen mee op de proppen komen. Toch altijd weer leuk weer zo'n lichting namen.
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:49 schreef theodoor9 het volgende:
Lijkt me een logisch lijstje. En de bron lijkt me eigenlijk wel betrouwbaar. Ben zelf erg blij met the Whitest Boy Alive. Na dit lijstje verwacht ik nog wel: Justice, Florence+Machine, Afghan Whigs, Two Door Cinema Club en Gossip (nog niet op nl festival en staat zaterdags en zondags op V-festival). En ik mis eigenlijk nog een Bravo-headliner, naast Santigold en hopelijk Justice. Misschien Dizzee Rascal, die is de zondag nog vrij.
Kan ik me voorstellen dat je dat niet verwacht, maar ik kan me weer niet voorstellen dat Justice na Paradiso in Februari, deze zomer niet te bewonderen is in Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik verwacht de grote namen Justice/Florence/Afghan Whigs toch na de lichting van morgen niet echt meer.
Wat mij niet zou verbazen dat Them Crooked Vultures weer iets gaat doen....
Afscheidstour..... en dan een nieuw albumquote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Heideroosjes deden hun afscheidsoptreden toch al met Bevrijdingsfestival?
Of hebben we te maken met Heintje Davids 2.0?
Hun afscheidstour loopt sowieso nog tot in september:quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Heideroosjes deden hun afscheidsoptreden toch al met Bevrijdingsfestival?
Of hebben we te maken met Heintje Davids 2.0?
Wereld van verschil. En ik heb ze wel graagquote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal prima, maar laat die kermis van Lowlands. Kun je net zo goed Titt'n neerzetten.
Chemical Brothers, Moby, Fatboy Slim, Justice, Basement Jaxx. Als er twee hiervan komen ben ik erg blij.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop nog op een alpha elektonische muziek act.
Zeker. Misschien niet als afsluiter, maar dat kunnen ze aan. Al zou ik ze liever in de Bravo zien.quote:
Ze waren ooit 'geinig' ten tijde van S+A, Teringtyfustakketrut en Wurst & Käse.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wereld van verschil. En ik heb ze wel graag
Mag je vinden. Ben het er totaal niet mee eens.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze waren ooit 'geinig' ten tijde van S+A, Teringtyfustakketrut en Wurst & Käse.
Daarna gingen ze tenenkrommend slechte nummers over Bosnië en Fistfuckparties maken. Nooit meer goed gekomen.
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik zou het trouwens ook niet heel verrassend vinden als Kanye West en Jay-Z komen.
Op de zaterdagmiddag in de Alpha zou het wel passen. Net als Snoop Dogg twee jaar geleden, dat was ook geen headliner.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.
Dat mag ookquote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ben het er totaal niet mee eens.
Als ze komen verwacht ik ze als afsluiter van de Bravo, of Grolsch (vergelijkbaar met basment jaxx in 2009) en dan tijdens Foo Fighters. Als ze niet als afsluiter in de Alpha staan komen ze volgens mij niet tot recht.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Zeker. Misschien niet als afsluiter, maar dat kunnen ze aan. Al zou ik ze liever in de Bravo zien.
Volgens mij zijn die 2 wel een niveautje hoger dan Snoop. Maar ik kan het fout hebben hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Op de zaterdagmiddag in de Alpha zou het wel passen. Net als Snoop Dogg twee jaar geleden, dat was ook geen headliner.
Ik weet het nog niet helemaal zeker. Snoop Dogg zagen we ook totaal niet aankomen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen echt niet. Dat zijn afsluiters voor een Glastonbury.
Snoop Dogg heeft de HMH ook weleens gevuld.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snoop Dogg staat in de Melkweg. Dat zie ik deze jongens niet doen.
Kanye West en Jay Z spelen een Gelredome vol, en die show die ze nu doen duurt meer dan 2 uur. Zijn er sowieso wel eens optredens geweest op LL die langer duren dan een normale festival set?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Snoop Dogg heeft de HMH ook weleens gevuld.
Skrillex headliner?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik wel, staan niet echt op festivals tot nu toe. Met The Black Keys, Skrillex en Foo Fighters zijn de headliners echt wel bekend hoor.
Genoeg goede acts hierboven genoemd, maar als de directeur denkt dat het Lowlands-publiek niet op Eminem en Kanye West zit te wachten, betwijfel ik of ze nog moeite steken in dat genre. Damn, over gemiste kansen gesproken... Toch elk jaar weer een stukje traditie van de organisatie, ook vooral op rock-gebied.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Azaelia Banks kan zeker niet, staat op dat festival in Japan geloof ik.
Er zijn dit jaar weinig Hip Hop nieuwkomers heb ik het idee ? Ik denk dat we A$AP Rocky nog wel kunnen verwachten in dat straatje.
En misschien is rapper Dio ook wel een optie (komt ook snel met een nieuw album geloof ik).
Ik hoop dat Lowlands dhr. Pardoel links laat liggen!
Als dat zo is, is dat echt een gemiste kans geweest! Die staat echt nog op mijn wish-list, terwijl ik helemaal niet zo'n grote hiphop liefhebber ben. (Was graag vrijdag naar Arnhem gegaan, maar dan kan ik helaasquote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens van Eedenburg had hij vorig jaar Kanye West als afsluiter "kunnen" boeken. Maar dat hij had aangegeven dat hij dacht dat het LL publiek daar niet op zit te wachten. Dus lijkt me niet dat ze dan nu wel boeken!
Heb Kayne West op Big Day Out in Australie gezien.... wat een aanfluiting. Beetje van die achtergrondzangeresjes als act gebruiken ipv zelf iets te doen en als ie dan eindelijk zelf aan de beurt is er ZO'N dikke galm opzetten dat je niet kan horen dat ie eigenlijk niet zingen kan. Verder een hoop lichtjes en bombarie om de aandacht af te leiden. Wat ene kitsch. Niet mijn ding.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat echt een gemiste kans geweest! Die staat echt nog op mijn wish-list, terwijl ik helemaal niet zo'n grote hiphop liefhebber ben. (Was graag vrijdag naar Arnhem gegaan, maar dan kan ik helaas)
Dat heb ik ook. het is leuk als er een act speelt die je echt graag ziet, of soms een jaar zelfs meer dan 1 maar het is altijd dikke pret. En je leerd altijd wel weer bandjes kennen dat je denkt he dat is iig live een erg leuke band.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef leeell het volgende:
elk jaar hecht ik minder waarde aan de line-up, ik vermaak me toch wel best.
het is best ernstig met me gesteldquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:00 schreef indiaantje89 het volgende:
En het lijstje van gister klopte !
The Antlers
Boy & Bear
Charles Bradley and his Extraoridinaires
Cloud Nothings
Example
The Gaslight Anthem
Ghost
Jamie N Commons
Lianne La Havas
Maccabees, the
Of Monsters and Men
The Shins
The Whitest Boy Alive
Willy Moon
Heideroosjes
The Walkmen
ik zie op jouw fb altijd veel sneller dat er nieuwe namen zijn dan ergens andersquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Of monsters and men
Boy & Bear
Beide gehoopt
Beide ook wel verwacht gezien hun opkomst de laatste tijd
Beide ook al gehoord de afgelopen weken dat ze zouden komen
Maar toch nog even:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
80% Grolsch-materiaal iig.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef rioolheffing het volgende:
Zit er nog wat elektronisch tussen of zijn dit allemaal bandjes?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie op jouw fb altijd veel sneller dat er nieuwe namen zijn dan ergens anders
Nou die hoef ik echt niet te zien hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:16 schreef rioolheffing het volgende:
Gers Pardoel is wel echt een gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |