Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 08-06-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 93 littledrummergirl
02 80 DaMart
03 74 Dr_Flash
04 73 D.
05 48 douche-eendje
06 36 MPG
07 34 Toekito
08 32 STING
09 31 Solique
10 29 KapiteinGasthof
11 25 goldfinger1963
12 24 chufi
13 19 LovelyLady
14 18 wel.o.k
15 15 MissMSX
15 15 Koen66
17 12 MaleDuck
18 10 marcb1974
18 10 Bos81
20 09 cablegunmaster
21 07 JJH
22 04 PeZu
23 03 Barretje80
24 02 Heester
25 01 Muck
25 01 JoeBravo
25 01 Miniem
25 01 JJdJ1984
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
later solquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo.
Witte was aangezet, koffie gemaakt, slaapzak opgeruimd. Nuttigheid.
Vooral doorgaan
ldgquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, moet opstaan om dingen te doen, maartikel ik ben nog zo moe
goed planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:19 schreef DaMart het volgende:
Hup, muziek aan, die mag best wat harder want volgens mij slapen de buren toch nog, en aan het werk.
* DaMart geeft zichzelf een schop onder zijn kont.
Niets boven fijn met je vriend(in) in bed liggenquote:zaterdag 9 juni 2012 @ 09:12 • 300
MPG
.
Luiwammesen die niet werken ...
hartstikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
het was een mooi feestje :waarom heeft ze een rugzak omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom heeft ze een rugzak om![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
het is hier 40 C .. dan kan je wel wat extra drinken gebruiken
40 graden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
zeg ongelofelijke mopperkontquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
40 graden?.
Dan ga je toch niet vrijwillig naar buiten? Dat zijn temperaturen om ergens een ruimte met airco op te zoeken.
Ja, je moet dus ook geen woestijn opzoeken, veel te warmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg ongelofelijke mopperkont
dat heb je nou eenmaal in een woestijn![]()
bijkomend voordeel is dus wel de bijbehorende kledingstijl
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef DaMart het volgende:
En ik ben geen mopperkont. Ik ben alleen allergisch voor hitte.
Gratis op vertoon van camel toe?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
Mja, in augustus wilde ik nog wel naar Italië, schijnt ook niet de koelste plek op aarde te zijn in die periodequote:
hoezo gaat het niet door??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, in augustus wilde ik nog wel naar Italië, schijnt ook niet de koelste plek op aarde te zijn in die periode.
Maar goed, dan kon ik even testen of ik echt zo slecht tegen hitte kan als ik steeds veronderstel. Maar goed, dat gaat dus niet door.
Er waren 26 boekingen voor een reis waar maximaal 25 mensen mee konden. Ik was nummer 26quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo gaat het niet door??
mja.. 40 graden in de woestijn is iets anders dan 40 graden in NLhier is de vochtigheid 8%
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
het is hier nu bijna 03:00
morgen ochtend maar eens de 1e wedstrijd bekijken , daarna verder slapen en morgen avond weer op pad!
ook voor flesje ,ldg en GF![]()
het gaat om maar een nachtje kamperenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er waren 26 boekingen voor een reis waar maximaal 25 mensen mee konden. Ik was nummer 26.
Nu even goed nadenken wat ik dan wil, of september cultuur en oudheid snuiven in Griekenland, of toch maar een nachtje kamperen in Zweden voor lief nemen of gewoon thuisblijven.
Maar jij vermaakt je volgens prima nu, ook met die temperaturen, en dat is natuurlijk het belangrijkste![]()
.
Welterustenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
morgen ochtend maar eens de 1e wedstrijd bekijken , daarna verder slapen en morgen avond weer op pad!
Die reis wel, ja. Maar ik heb gisteren meerdere reizen bekeken en dan klinkt de reis zelf wel leuk, en dan lees je 'We arriveren in de middag op camping X, onze uitvalsbasis voor de komende dagen'. Dan haak ik dus afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het gaat om maar een nachtje kamperen?
oh nou, maar een nachtje is wel te overzien tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die reis wel, ja. Maar ik heb gisteren meerdere reizen bekeken en dan klinkt de reis zelf wel leuk, en dan lees je 'We arriveren in de middag op camping X, onze uitvalsbasis voor de komende dagen'. Dan haak ik dus af.
Daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh nou, maar een nachtje is wel te overzien toch?
trusten barretjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
Je zou toch vast niet de enige zijn die een camera mee heeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
We moeten dan ook kanovaren, en ik vraag me af of dat wel handig is met camera bij me en zo... zou typisch iets voor mij zijn om dan om te slaan.
Nee, vast nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou toch vast niet de enige zijn die een camera mee heeft?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
We moeten dan ook kanovaren, en ik vraag me af of dat wel handig is met camera bij me en zo... zou typisch iets voor mij zijn om dan om te slaan.
Nee mart, je gaat nu niet afhaken. Op vakantie jij, huphupquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Maar goed, ik moet even goed nadenken wat ik wil en ga doen, dus. Een reis waar je plaatsen uit de Griekse oudheid en mythologie bezoekt, is ook wel wat voor mij, denk ik.
Of gewoon thuisblijven, dat is ook een optie, meteen de makkelijkste.
Maar daar ben ik goed inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]niet overal beren op de weg zien jij
Ja, maar ik neem even de tijd om mijn opties te overwegen. En ik wacht ook even af of de reizen die me wat lijken, ook een beetje geboekt worden nog. Dat valt nog tegen tot nu toe, namelijk, ook met die 2 die ik hier noemdequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee mart, je gaat nu niet afhaken. Op vakantie jij, huphup
gewoon in het diepe springenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar ben ik goed in.
En als ik onderweg een beer tegenkom, heb ik toch mijn camera nodig he.
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schoudersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
zelf maar draaienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schouders
Ik ga me prima vermaken in het gezelschap van bier chips en misschien nog wat anders..quote:
Ja, dat welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon in het diepe springennet als toen met ierland, en dat was ook tof toch
?
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
![]()
.
Ik vergeleek trouwens net 2 reizen. Bij een andere organisatie was die reis 50 euro goedkoper. Alleen vlieg je dan vanaf Weeze. Nou ja, dat wordt hem dus ook niet. Ik ga niet 200 km naar een vliegveld reizen, als ik binnen een half uur op Schiphol kan zijn.
De reiskosten maken die goedkopere reis dan zelfs nog duurder.
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschildaar moet je t niet van laten afhangen, tenzij je echt heel krap zit ofzo, maar dat valt vast wel mee als je twee keer op vakantie kunt in een jaar
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou maken.
Eigenlijk zouden die dus net zo goed kunnen fuseren danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbod
Wel eerst even de handleiding lezen ....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft het topic nu even dit nodig:
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lol, mn laptop hangt nu aan mn tv dus heb ineens een 32 inch beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Inboedelverzekering, brandverzekering. En je hebt ook nog zoiets als een WAverzekering wat wel eens handig kan zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
Ja een inboedel verzekering of iets gelijkswaardigs afhankelijk van je situatie ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee even een klein testje. Wat zien jullie hierin?
[ afbeelding ]Hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekeringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee ok, het klinkt alsof het stomme vragen zijn als ik hetzo teruglees. Als je er nog nooit over hebt nagedacht dan weet je het ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekering![]()
Zorgverzekering dekt alleen als je lijf stuk is. En ook dan nog lang niet alles trouwens.
[ afbeelding ]Een bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ afbeelding ]Een spekje of zo'n vaag magicka poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uitquote:
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms andersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zien![]()
dan is mijn reisgenoot gewoon een antiseksueel![]()
Jij ziet er een lul in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms anders.
Daarnaast, spek is lekkerder dan een druipende lul.
quote:
Jij bent echt een mongoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
Uhm, neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
of het is niet goed gewassenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
huhquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Je voelde je geroepen door het plaatje RockMama?
quote:
Ik let weer niet opquote:
quote:
Ludiek iddquote:
marcquote:
gfquote:
Oh ja hoe laat spelen die ook al weer?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Al klaar voor de wedstrijd van Belgie?
in de tour de france bedoel jequote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Al klaar voor de wedstrijd van Belgie?
Prutserquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Alle 315 filmpjes bij elkaar zijn net geen 4 uur.
3:56:09,4.
Kwart over 2014 toch?quote:
Daar zie ik ze ook niet echt wat doen, ergens in de OS vast welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de tour de france bedoel je
PWNEDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Alle 315 filmpjes bij elkaar zijn net geen 4 uur.
3:56:09,4.
quote:
Je chickfotosquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou zowat zeggen: draai maar aan mijn wieletje
Waar zal ik het eerst een foto van posten? Landschap? Mensen? Sneeuw? Treinen? Bordjes? Nog iets anders? Zeg het maar
ik las schrikfotosquote:
Bier en tieten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou zowat zeggen: draai maar aan mijn wieletje
Waar zal ik het eerst een foto van posten? Landschap? Mensen? Sneeuw? Treinen? Bordjes? Nog iets anders? Zeg het maar
Bier was te duur daarquote:
Voor Fles? Dat kan nietquote:
zelfs voor flesquote:
Hoaxquote:
Umm. Wel.quote:
Maarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Umm. Wel.
75.0 NOK = 9.89971003478 EUR
voor 0,33 liter. Is precies 30 euro per liter. Daar kan je ook Whiskey voor hebben, en niet eens hele slechte.
Een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZENquote:
Ja, die liggen tussen landen. Dat heeft niets met bier te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een grap is leuk, maar er zijn verdomme GRENZEN
Als jij tien euro voor een blikkie kwijt bent leer je het ook wel af hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die liggen tussen landen. Dat heeft niets met bier te maken
Met mijn bierconsumptie zie ik daar geen problemenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij tien euro voor een blikkie kwijt bent leer je het ook wel af hoor
Wie?quote:
Weeze is juist lekker dichtbijquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
![]()
.
Ik vergeleek trouwens net 2 reizen. Bij een andere organisatie was die reis 50 euro goedkoper. Alleen vlieg je dan vanaf Weeze. Nou ja, dat wordt hem dus ook niet. Ik ga niet 200 km naar een vliegveld reizen, als ik binnen een half uur op Schiphol kan zijn.
De reiskosten maken die goedkopere reis dan zelfs nog duurder.
Ik.quote:
daar krijg ik toch een verkeerd beeld bijquote:
En lekker klein dus alles gaat lekker bloedsnelquote:
Exact.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En lekker klein dus alles gaat lekker bloedsnel
Maar in de wasruimte werken geen meisjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar krijg ik toch een verkeerd beeld bij
niet voor onsquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar in de wasruimte werken geen meisjes.
Je werkt met ze samen in de bezemkast?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar in de wasruimte werken geen meisjes.
Dan mis je de wedstrijd dus die Nederland met 3-0 gaat winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef MPG het volgende:
18.00 uur.
Moie tijd om een hapje te gaan eten. Zonder tv in de buurt.
Wat optimistischquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mis je de wedstrijd dus die Nederland met 3-0 gaat winnen.
Ik ga zo lekker boodschappen doen in een rustige AHquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef MPG het volgende:
18.00 uur.
Moie tijd om een hapje te gaan eten. Zonder tv in de buurt.
Oh nou ik hoop het voor je...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, realistisch.
En goed voor de EK-Pool op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
whehehehhehehehe
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Goaaaaaaaaaaaaal
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kijk ook voetbal, maar ik wil in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie nederland dit echt niet winnenquote:
Lekker optimistischquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik zie nederland dit echt niet winnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kijk ook voetbal, maar ik wil in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat abonnement heb ik. En t werkt ook op den laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nederland is een flink maatje groter hoor, alleen hadden ze toch wel 1 van die 10 kansen tot nu toe mogen makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik zie nederland dit echt niet winnen.
![]()
Ik niet. Maar dat doe ik nooitquote:
Nou ja, ik heb verplicht naar FIFA 13 moeten kijken in L.A.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ga boodschappen doen
Mag ik bij jou in bad kijken dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat abonnement heb ik. En t werkt ook op den laptop
Ik heb geen bad meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in bad kijken dan?![]()
Oh.quote:
Als ik een opblaasbad had dan zat ik daar nu tv in te kijkenquote:
Koop een oranje opblaasbad danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik een opblaasbad had dan zat ik daar nu tv in te kijken.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik een opblaasbad had dan zat ik daar nu tv in te kijken![]()
![]()
Zo te zien kan ik beter voor een rood-wit bad gaanquote:
Een Feyenoordbadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zo te zien kan ik beter voor een rood-wit bad gaan.
![]()
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
Dat je weer porno kijkt hoef je hier niet te zeggen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Bijvoorbeeld. Of PSV.quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik haat nergens op hoorquote:
Ik heb die laptop toch niet voor nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je weer porno kijkt hoef je hier niet te zeggen hoor.
een notequote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je een note hebben of zo met je quoteverkloten.
![]()
Vet bang worden nu.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wil jij een ban hebben met je noteverkloten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je een note hebben of zo met je quoteverkloten.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Die staat nu op je paal?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb die laptop toch niet voor niets![]()
Ik ben nu wat previews van afgelopen week aan het schrijven. Twee af in het vliegtuig, nu maar eens invoeren. Nog een stuk of 25 te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb die laptop toch niet voor nietsEr is toch niets op tv door dit gehemeau-sport.
Nee dan valt de laptop omquote:
De 23e krijgt hij gewoon alleen maar thee te drinken, dat is een veel betere straf, inderdaadquote:.
![]()
De spareribs zijn klaar
Nog tips?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben nu wat previews van afgelopen week aan het schrijven. Twee af in het vliegtuig, nu maar eens invoeren. Nog een stuk of 25 te gaanEr is toch niets op tv door dit gehemeau-sport.
Gewoon een dockingstation erbij kopen. Met paal-addon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een dockingstation erbij kopen. Met paal-addon.
quote:
Toch word ik daar niet echt warm vanquote:
Die Denen spelen wel netjes trouwensAls we dan toch verliezen dan maar zo. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
Nou, Nederland moet gewoon meer druk zetten. Ze zijn te afwachtend als die Denen aan de bal zijn. Die bal moeten ze gewoon afpakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet echt warm van
Die Denen spelen wel netjes trouwensAls we dan toch verliezen dan maar zo. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
.
![]()
Ze zijn sneaky en achterbaksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet echt warm van
![]()
![]()
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoorquote:
Ik heb er dan ook geen verstand van johquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoor![]()
Omdat Nederland zelf als een stelletje natte vaatdoeken speeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoor.
![]()
Ah je doet gewoon mee met hardcore hollandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen verstand van johOok gezellig
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Nederland zelf als een stelletje natte vaatdoeken speelt.
En daarom:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassingZoon van goldfinger1963 O+
Je moet welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah je doet gewoon mee met hardcore hollandOok gezellig
zelfs de sluitclips van het brood zijn oranje, ik bedoel, dan moet je toch wel oranje gezind zijn en mee kijken
![]()
![]()
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.quote:
Maar ik heb best wel veel toffe games gezien en de toekomst van de next-gen ook. En OMG, die gaat mooi worden.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet welzelfs de sluitclips van het brood zijn oranje, ik bedoel, dan moet je toch wel oranje gezind zijn en mee kijken
Als ik één console zou willen, welke zou je dan aanraden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.
Maar ik heb best wel veel toffe games gezien en de toekomst van de next-gen ook. En OMG, die gaat mooi worden.
* KapiteinGasthof haalt ondertussen alvast de vlaggetjes van het appartementencomplex af
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JijweetzellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders maar niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
OOoooooooooooooooooooooohhhhhhquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind
aan en bestudeer het plaatje nog eens.![]()
![]()
![]()
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind aan en bestudeer het plaatje nog eens.
Mijn dirty mind staat ALTIJD aan. Er is geen "uit" stand.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dan moet je je dirty mind even afstellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.
Mijn dirty mind staat ALTIJD aan. Er is geen "uit" stand.![]()
![]()
Kee zoek het maar uit. Dan begrijp ik deze "grap" wel nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je je dirty mind even afstellen
Het zal wel een vrouwending zijn of zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee zoek het maar uit. Dan begrijp ik deze "grap" wel niet.
![]()
O wacht, die vingers en vrouwending... ja, ik denk dat ik hem hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn of zo.
.
![]()
Dan ga ik me er al bij voorbaat niet druk om maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn of zo.
Nu? PS3, persoonlijk vind ik die de betere exclusives hebben. God of War, Last of Us, Beyond: Two Souls. Ben je meer een shooterdude, dan is Xbox met Halo 4 en Gears of War niet echt een miskoop te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik één console zou willen, welke zou je dan aanraden?
* KapiteinGasthof haalt ondertussen alvast de vlaggetjes van het appartementencomplex af
Dat is snel. Kwartjes zijn lastig te vinden tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, die vingers en vrouwending... ja, ik denk dat ik hem heb.
Doe is niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is snel. Kwartjes zijn lastig te vinden tegenwoordig
vervelend klotejochSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gamequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu? PS3, persoonlijk vind ik die de betere exclusives hebben. God of War, Last of Us, Beyond: Two Souls. Ben je meer een shooterdude, dan is Xbox met Halo 4 en Gears of War niet echt een miskoop te noemen.Mijn huisgenote is daarentegen meer van de schattige spelletjes
![]()
Op basis van prijs valt er in ieder geval niet te kiezen zie ik .Zoon van goldfinger1963 O+
Ga voetbal kijken Nijnquote:
Grrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ook voor de xbox heb je schattige spelletjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gameMijn huisgenote is daarentegen meer van de schattige spelletjes
![]()
Op basis van prijs valt er in ieder geval niet te kiezen zie ik .![]()
![]()
Er is van alles en nog wat mogelijk tegen dit Deense elftal
een 1-0 nederlaag, een 2-0 nederlaag, een 3-0 nederlaag, etc
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Er is van alles en nog wat mogelijk tegen dit Deense elftal
een 1-0 nederlaag, een 2-0 nederlaag, een 3-0 nederlaag, etc![]()
![]()
Toch, als ze gelijk maken krijgen we misschien nog wat vuurwerk
Marc sodehannes op of ik stamp je voor je bekSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc sodehannes op of ik stamp je voor je bek![]()
Casual games zijn er overal. AL kun je ook cheap een Wii daarnaast nemen, genoeg cutenessquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gameMijn huisgenote is daarentegen meer van de schattige spelletjes
![]()
Op basis van prijs valt er in ieder geval niet te kiezen zie ik .
Mijn Blitz und Blank is binnen![]()
Nu hopen dat het zo goed is als GF zegt
Whahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn Blitz und Blank is binnen![]()
Nu hopen dat het zo goed is als GF zegt
![]()
![]()
Als hier neen Wii in huis komt dan vertrek ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Casual games zijn er overal. AL kun je ook cheap een Wii daarnaast nemen, genoeg cuteness
GF zegt van iedere draadstalen hoer dat ze goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende: Nu hopen dat het zo goed is als GF zegt
Die val was echt triest
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grrrr
Waz? Catchy nummertje alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Gelukkig wil v Marwijk ook niet winnen
quote:Zoon van goldfinger1963 O+
Even wachten, dan is de Wii U uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als hier neen Wii in huis komt dan vertrek ik
Wat moet ik kopen voor goede games? Xbox, wii, ps?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Wissel dan lamzakZoon van goldfinger1963 O+
That awkward moment when:
''Je vriend mag mee op vakantie, maar vraag wel even of die kan dan, want dan moeten we twee aparte kamers reserveren, zodat jullie apart van ons liggen.''
Ouders die denken THEY ARE GOING TO HAVE SEX. Of ze willen zelf loesoe gaan
.
Wel baas dat ie mee mag.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nederland moet nu wel gaan scoren anders komt mijn 1 - 1 voorspelling niet uit
Dat was het spannendste momentje tot nu toe
Gewoo.quote:
Ben het geouwehoer een beetje zat ditdat
Wat vind jij goede games? Wat is je favoriete genre? Er is niet één beste console, dat is het probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik kopen voor goede games? Xbox, wii, ps?
Uhm, sorry dan, denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoo.
Ben het geouwehoer een beetje zat ditdat.
Rts en dingen als simcity, maar dat doe ik op de pc.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat vind jij goede games? Wat is je favoriete genre? Er is niet één beste console, dat is het probleem
Schieten zoals Fallout of games als assasins creed, waar gaat dat het beste op?stupidity has become as common as common sense was before
Ouders zijn vet jaloersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
''Je vriend mag mee op vakantie, maar vraag wel even of die kan dan, want dan moeten we twee aparte kamers reserveren, zodat jullie apart van ons liggen.''
.
Wel baas dat ie mee mag.
hee ne ewacht ik moet ergens vader van spelen wacht ff.
Jaloers op samen in bed liggen? Juistquote:.
Thefuck
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
.
Wel baas dat ie mee mag.
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nounou... wat een teleurstelling
pfieeeeett..
dat bavaria jurkje blijft maar in de koffer vanavond![]()
![]()
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Want? Dit is toch juist een reden om te gaan zuipen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:52 schreef Barretje80 het volgende:
pfieeeeett..
dat bavaria jurkje blijft maar in de koffer vanavond![]()
want.. ik hoef vanavond niet echt " trots op holland" te zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Dit is toch juist een reden om te gaan zuipen?
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Bij Nederland stonden 11 faalhazen op het veld, jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3x handsscheidsrechter mag naar de opticien...
Faalhazen.
Dit hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken. Die Denen waren nou ook weer niet zo goed.![]()
die scheidsrechter krijgt een nieuwe riem voor zijn blindegeleidenhondquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faalhazen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Ah ja, vooral niet de schuld bij jezelf zoekenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Faalhazen
Als er iemand fout zit hier is het de bondskut met zijn opstelling en het team dat het verziekt.stupidity has become as common as common sense was before
Wie heeft er een goede tip voor een thrillerfilm? Dan neem ik die mee bad in
Bassie en Adriaan en de schatkaartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
the skeleton keyquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het zal me werkelijk aan mijn derriere oxideren .....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, vooral niet de schuld bij jezelf zoeken
Als er iemand fout zit hier is het de bondskut met zijn opstelling en het team dat het verziekt.
Jammer dat ze verloren hebben, of dat nou terecht was of niet...![]()
ga ik je niet zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wie heeft er een goede tip voor een thrillerfilm? Dan neem ik die mee bad in![]()
ik wil niet met jou in bad
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Eens. Je kunt het gras de schuld geven, of die 100%-penalty die niet werd gegeven, maar daardoor is niet verloren. Dat is door gewoon zelf te spelen als een stel gelatinepuddingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, vooral niet de schuld bij jezelf zoeken
Als er iemand fout zit hier is het de bondskut met zijn opstelling en het team dat het verziekt.![]()
Oeh, das met Kate Hudsonquote:
snik snik ik zit 6 weken in een brace. ongelukje gehad aan zee. ik ben van de Kusttram geflikkerd tijdens het uitstappen.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Downloadingquote:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik je niet zeggen![]()
ik wil niet met jou in badEen film met jou erin is standaard horror? Ik dacht dat jouw films in de categorie snuff vielen
Ik las kut-tramquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef sararaats het volgende:
snik snik ik zit 6 weken in een brace. ongelukje gehad aan zee. ik ben van de Kusttram geflikkerd tijdens het uitstappen.![]()
![]()
quote:het is ook een ingewikkeld woord
Werewolf
Doe je knapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef sararaats het volgende:
snik snik ik zit 6 weken in een brace. ongelukje gehad aan zee. ik ben van de Kusttram geflikkerd tijdens het uitstappen.
Dat is toch die doden tram?stupidity has become as common as common sense was before
quote:
die was er gister morgen om 10:30 op de tv
best lekker wakker worden hoor![]()
Moet je wel bij opletten, anders mis je het.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die was er gister morgen om 10:30 op de tv
best lekker wakker worden hoor
mweh.. ik hou niet van dat soort films, dus heb het tussen NCIS door gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je wel bij opletten, anders mis je het.
NCIS is ook leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik hou niet van dat soort films, dus heb het tussen NCIS door gezien
kan wel! nu eten. FRIETEN!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je knap
Dat is toch die doden tram?Werewolf
en dat staat nu ook weer opquote:
Wel de echte toch? Of het slappe L.A. aftreksel?quote:stupidity has become as common as common sense was before
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Forum Opties Forumhop: Hop naar: