Ik ook van jouquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc sodehannes op of ik stamp je voor je bek
Casual games zijn er overal. AL kun je ook cheap een Wii daarnaast nemen, genoeg cutenessquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gameMijn huisgenote is daarentegen meer van de schattige spelletjes
![]()
Op basis van prijs valt er in ieder geval niet te kiezen zie ik .
Whahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mijn Blitz und Blank is binnen![]()
Nu hopen dat het zo goed is als GF zegt
Als hier neen Wii in huis komt dan vertrek ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Casual games zijn er overal. AL kun je ook cheap een Wii daarnaast nemen, genoeg cuteness
GF zegt van iedere draadstalen hoer dat ze goed isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef KapiteinGasthof het volgende: Nu hopen dat het zo goed is als GF zegt
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grrrr
Waz? Catchy nummertje alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Even wachten, dan is de Wii U uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als hier neen Wii in huis komt dan vertrek ik
Wat moet ik kopen voor goede games? Xbox, wii, ps?quote:
Gewoo.quote:
Wat vind jij goede games? Wat is je favoriete genre? Er is niet één beste console, dat is het probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet ik kopen voor goede games? Xbox, wii, ps?
Uhm, sorry dan, denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoo.
Ben het geouwehoer een beetje zat ditdat
Rts en dingen als simcity, maar dat doe ik op de pc.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat vind jij goede games? Wat is je favoriete genre? Er is niet één beste console, dat is het probleem
Ouders zijn vet jaloersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
That awkward moment when:
''Je vriend mag mee op vakantie, maar vraag wel even of die kan dan, want dan moeten we twee aparte kamers reserveren, zodat jullie apart van ons liggen.''
Ouders die denken THEY ARE GOING TO HAVE SEX. Of ze willen zelf loesoe gaan
.
Wel baas dat ie mee mag.
Jaloers op samen in bed liggen? Juistquote:
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
That awkward moment when:
''Je vriend mag mee op vakantie, maar vraag wel even of die kan dan, want dan moeten we twee aparte kamers reserveren, zodat jullie apart van ons liggen.''
Ouders die denken THEY ARE GOING TO HAVE SEX. Of ze willen zelf loesoe gaan
.
Wel baas dat ie mee mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |