quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Nederland zelf als een stelletje natte vaatdoeken speelt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
Je moet welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah je doet gewoon mee met hardcore hollandOok gezellig
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.quote:
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet welzelfs de sluitclips van het brood zijn oranje, ik bedoel, dan moet je toch wel oranje gezind zijn en mee kijken
Als ik één console zou willen, welke zou je dan aanraden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.
Maar ik heb best wel veel toffe games gezien en de toekomst van de next-gen ook. En OMG, die gaat mooi worden.
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JijweetzellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders maar niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
OOoooooooooooooooooooooohhhhhhquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind
aan en bestudeer het plaatje nog eens.
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind aan en bestudeer het plaatje nog eens.
Dan moet je je dirty mind even afstellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.
Mijn dirty mind staat ALTIJD aan. Er is geen "uit" stand.
Kee zoek het maar uit. Dan begrijp ik deze "grap" wel nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je je dirty mind even afstellen
Het zal wel een vrouwending zijn of zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee zoek het maar uit. Dan begrijp ik deze "grap" wel niet
O wacht, die vingers en vrouwending... ja, ik denk dat ik hem hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn of zo.
Dan ga ik me er al bij voorbaat niet druk om maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwending zijn of zo.
Nu? PS3, persoonlijk vind ik die de betere exclusives hebben. God of War, Last of Us, Beyond: Two Souls. Ben je meer een shooterdude, dan is Xbox met Halo 4 en Gears of War niet echt een miskoop te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik één console zou willen, welke zou je dan aanraden?
* KapiteinGasthof haalt ondertussen alvast de vlaggetjes van het appartementencomplex af![]()
Dat is snel. Kwartjes zijn lastig te vinden tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, die vingers en vrouwending... ja, ik denk dat ik hem heb.
Doe is niet zo bijdehandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is snel. Kwartjes zijn lastig te vinden tegenwoordig
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gamequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu? PS3, persoonlijk vind ik die de betere exclusives hebben. God of War, Last of Us, Beyond: Two Souls. Ben je meer een shooterdude, dan is Xbox met Halo 4 en Gears of War niet echt een miskoop te noemen.
Ga voetbal kijken Nijnquote:
Grrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ook voor de xbox heb je schattige spelletjesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb graag een verhoogde hartslag en adrenalinerush tijdens een gameMijn huisgenote is daarentegen meer van de schattige spelletjes
![]()
Op basis van prijs valt er in ieder geval niet te kiezen zie ik .
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
Er is van alles en nog wat mogelijk tegen dit Deense elftal
een 1-0 nederlaag, een 2-0 nederlaag, een 3-0 nederlaag, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |