quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een dockingstation erbij kopen. Met paal-addon.
quote:
Toch word ik daar niet echt warm vanquote:
Nou, Nederland moet gewoon meer druk zetten. Ze zijn te afwachtend als die Denen aan de bal zijn. Die bal moeten ze gewoon afpakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet echt warm van
Die Denen spelen wel netjes trouwensAls we dan toch verliezen dan maar zo. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
Ze zijn sneaky en achterbaksquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet echt warm van
Die Denen spelen wel netjes trouwensAls we dan toch verliezen dan maar zo. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoorquote:
Ik heb er dan ook geen verstand van johquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoor
Omdat Nederland zelf als een stelletje natte vaatdoeken speeltquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar fatsoenlijk voetbal hoor
Ah je doet gewoon mee met hardcore hollandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook geen verstand van joh
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Nederland zelf als een stelletje natte vaatdoeken speelt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
. Misschien krijgen we na de pauze nog een verrassing
Je moet welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah je doet gewoon mee met hardcore hollandOok gezellig
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.quote:
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet welzelfs de sluitclips van het brood zijn oranje, ik bedoel, dan moet je toch wel oranje gezind zijn en mee kijken
Als ik één console zou willen, welke zou je dan aanraden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Watch Dogs. Tomb Raider (al was de dem achter de schermen, maar echt, mindblowing shit). beyond Two Souls van de makers van Heavy Rain.
Maar ik heb best wel veel toffe games gezien en de toekomst van de next-gen ook. En OMG, die gaat mooi worden.
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Sowieso wel slim, anders krijg je straks ook Fles op je dak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, Fles vind mij sowieso wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JijweetzellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En anders maar niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
OOoooooooooooooooooooooohhhhhhquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind
aan en bestudeer het plaatje nog eens.
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zet je dirty mind aan en bestudeer het plaatje nog eens.
Dan moet je je dirty mind even afstellenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Jij uitleggen wat er zo lollig aan is.
Mijn dirty mind staat ALTIJD aan. Er is geen "uit" stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |