Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wil en kun je er (eventueel) bij zijn op 23 juni, stuur dan even een PM naar DaMart.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:03 schreef DaMart het volgende:
En ik kreeg nog een idee: over een maand is het vast ook wel mooi weer, dus mooie gelegenheid voor een strandmeet. Is er animo om op 23 juni naar het Zandvoortse strand te gaan en 's avonds mannen met baarden te ontmaskeren als weerwolf?
quote:Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 08-06-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 93 littledrummergirl
02 80 DaMart
03 74 Dr_Flash
04 73 D.
05 48 douche-eendje
06 36 MPG
07 34 Toekito
08 32 STING
09 31 Solique
10 29 KapiteinGasthof
11 25 goldfinger1963
12 24 chufi
13 19 LovelyLady
14 18 wel.o.k
15 15 MissMSX
15 15 Koen66
17 12 MaleDuck
18 10 marcb1974
18 10 Bos81
20 09 cablegunmaster
21 07 JJH
22 04 PeZu
23 03 Barretje80
24 02 Heester
25 01 Muck
25 01 JoeBravo
25 01 Miniem
25 01 JJdJ1984
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
later solquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo.
Witte was aangezet, koffie gemaakt, slaapzak opgeruimd. Nuttigheid.
Vooral doorgaan
ldgquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:14 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, moet opstaan om dingen te doen, maartikel ik ben nog zo moe
goed planquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:19 schreef DaMart het volgende:
Hup, muziek aan, die mag best wat harder want volgens mij slapen de buren toch nog, en aan het werk.
* DaMart geeft zichzelf een schop onder zijn kont.
Niets boven fijn met je vriend(in) in bed liggenquote:zaterdag 9 juni 2012 @ 09:12 • 300
MPG
.
Luiwammesen die niet werken ...
hartstikkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:27 schreef Barretje80 het volgende:
het was een mooi feestje :waarom heeft ze een rugzak omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waarom heeft ze een rugzak om![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
het is hier 40 C .. dan kan je wel wat extra drinken gebruiken
40 graden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
zeg ongelofelijke mopperkontquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
40 graden?.
Dan ga je toch niet vrijwillig naar buiten? Dat zijn temperaturen om ergens een ruimte met airco op te zoeken.
Ja, je moet dus ook geen woestijn opzoeken, veel te warmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg ongelofelijke mopperkont
dat heb je nou eenmaal in een woestijn![]()
bijkomend voordeel is dus wel de bijbehorende kledingstijl
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:38 schreef DaMart het volgende:
En ik ben geen mopperkont. Ik ben alleen allergisch voor hitte.
Gratis op vertoon van camel toe?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat is een camelbag
Mja, in augustus wilde ik nog wel naar Italië, schijnt ook niet de koelste plek op aarde te zijn in die periodequote:
hoezo gaat het niet door??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, in augustus wilde ik nog wel naar Italië, schijnt ook niet de koelste plek op aarde te zijn in die periode.
Maar goed, dan kon ik even testen of ik echt zo slecht tegen hitte kan als ik steeds veronderstel. Maar goed, dat gaat dus niet door.
Er waren 26 boekingen voor een reis waar maximaal 25 mensen mee konden. Ik was nummer 26quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo gaat het niet door??
mja.. 40 graden in de woestijn is iets anders dan 40 graden in NLhier is de vochtigheid 8%
slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
het is hier nu bijna 03:00
morgen ochtend maar eens de 1e wedstrijd bekijken , daarna verder slapen en morgen avond weer op pad!
ook voor flesje ,ldg en GF![]()
het gaat om maar een nachtje kamperenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er waren 26 boekingen voor een reis waar maximaal 25 mensen mee konden. Ik was nummer 26.
Nu even goed nadenken wat ik dan wil, of september cultuur en oudheid snuiven in Griekenland, of toch maar een nachtje kamperen in Zweden voor lief nemen of gewoon thuisblijven.
Maar jij vermaakt je volgens prima nu, ook met die temperaturen, en dat is natuurlijk het belangrijkste![]()
.
Welterustenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
morgen ochtend maar eens de 1e wedstrijd bekijken , daarna verder slapen en morgen avond weer op pad!
Die reis wel, ja. Maar ik heb gisteren meerdere reizen bekeken en dan klinkt de reis zelf wel leuk, en dan lees je 'We arriveren in de middag op camping X, onze uitvalsbasis voor de komende dagen'. Dan haak ik dus afquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het gaat om maar een nachtje kamperen?
oh nou, maar een nachtje is wel te overzien tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die reis wel, ja. Maar ik heb gisteren meerdere reizen bekeken en dan klinkt de reis zelf wel leuk, en dan lees je 'We arriveren in de middag op camping X, onze uitvalsbasis voor de komende dagen'. Dan haak ik dus af.
Daar ben ik nog niet helemaal uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh nou, maar een nachtje is wel te overzien toch?
trusten barretjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Barretje80 het volgende:
ik ga slapen!![]()
Je zou toch vast niet de enige zijn die een camera mee heeft?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
We moeten dan ook kanovaren, en ik vraag me af of dat wel handig is met camera bij me en zo... zou typisch iets voor mij zijn om dan om te slaan.
Nee, vast nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou toch vast niet de enige zijn die een camera mee heeft?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit.
We moeten dan ook kanovaren, en ik vraag me af of dat wel handig is met camera bij me en zo... zou typisch iets voor mij zijn om dan om te slaan.
Nee mart, je gaat nu niet afhaken. Op vakantie jij, huphupquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, vast niet.
Maar goed, ik moet even goed nadenken wat ik wil en ga doen, dus. Een reis waar je plaatsen uit de Griekse oudheid en mythologie bezoekt, is ook wel wat voor mij, denk ik.
Of gewoon thuisblijven, dat is ook een optie, meteen de makkelijkste.
Maar daar ben ik goed inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]niet overal beren op de weg zien jij
Ja, maar ik neem even de tijd om mijn opties te overwegen. En ik wacht ook even af of de reizen die me wat lijken, ook een beetje geboekt worden nog. Dat valt nog tegen tot nu toe, namelijk, ook met die 2 die ik hier noemdequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee mart, je gaat nu niet afhaken. Op vakantie jij, huphup
gewoon in het diepe springenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar ben ik goed in.
En als ik onderweg een beer tegenkom, heb ik toch mijn camera nodig he.
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schoudersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
zelf maar draaienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schouders
Ik ga me prima vermaken in het gezelschap van bier chips en misschien nog wat anders..quote:
Ja, dat welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon in het diepe springennet als toen met ierland, en dat was ook tof toch
?
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
![]()
.
Ik vergeleek trouwens net 2 reizen. Bij een andere organisatie was die reis 50 euro goedkoper. Alleen vlieg je dan vanaf Weeze. Nou ja, dat wordt hem dus ook niet. Ik ga niet 200 km naar een vliegveld reizen, als ik binnen een half uur op Schiphol kan zijn.
De reiskosten maken die goedkopere reis dan zelfs nog duurder.
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschildaar moet je t niet van laten afhangen, tenzij je echt heel krap zit ofzo, maar dat valt vast wel mee als je twee keer op vakantie kunt in een jaar
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou maken.
Eigenlijk zouden die dus net zo goed kunnen fuseren danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbod
Wel eerst even de handleiding lezen ....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft het topic nu even dit nodig:
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lol, mn laptop hangt nu aan mn tv dus heb ineens een 32 inch beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Inboedelverzekering, brandverzekering. En je hebt ook nog zoiets als een WAverzekering wat wel eens handig kan zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
Ja een inboedel verzekering of iets gelijkswaardigs afhankelijk van je situatie ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee even een klein testje. Wat zien jullie hierin?
[ afbeelding ]Hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekeringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee ok, het klinkt alsof het stomme vragen zijn als ik hetzo teruglees. Als je er nog nooit over hebt nagedacht dan weet je het ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekering![]()
Zorgverzekering dekt alleen als je lijf stuk is. En ook dan nog lang niet alles trouwens.
[ afbeelding ]Een bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ afbeelding ]Een spekje of zo'n vaag magicka poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uitquote:
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms andersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zien![]()
dan is mijn reisgenoot gewoon een antiseksueel![]()
Jij ziet er een lul in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms anders.
Daarnaast, spek is lekkerder dan een druipende lul.
quote:
Jij bent echt een mongoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
Uhm, neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
of het is niet goed gewassenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |