Maar daar ben ik goed inquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]niet overal beren op de weg zien jij
Ja, maar ik neem even de tijd om mijn opties te overwegen. En ik wacht ook even af of de reizen die me wat lijken, ook een beetje geboekt worden nog. Dat valt nog tegen tot nu toe, namelijk, ook met die 2 die ik hier noemdequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee mart, je gaat nu niet afhaken. Op vakantie jij, huphup
gewoon in het diepe springenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar daar ben ik goed in.
En als ik onderweg een beer tegenkom, heb ik toch mijn camera nodig he.
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schoudersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
zelf maar draaienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
wat nu gf?
ik heb mn oranje shirt al aanheb er zin in
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat straks wel. Ik ben voornemens om een pizza te maken (zelf dus ook deeg kneden). En dan ben ik bang dat ik mijn oranje polo wit maak. Dus zodra de pizza in de oven ligt gaat shirt aan en vlak voor de wedstrijd Brullie op. Megawup op schoot en grote Beessie om mijn schouders
Ik ga me prima vermaken in het gezelschap van bier chips en misschien nog wat anders..quote:
Ja, dat welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gewoon in het diepe springennet als toen met ierland, en dat was ook tof toch
?
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschilquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
![]()
.
Ik vergeleek trouwens net 2 reizen. Bij een andere organisatie was die reis 50 euro goedkoper. Alleen vlieg je dan vanaf Weeze. Nou ja, dat wordt hem dus ook niet. Ik ga niet 200 km naar een vliegveld reizen, als ik binnen een half uur op Schiphol kan zijn.
De reiskosten maken die goedkopere reis dan zelfs nog duurder.
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en 50 euro maakt ook niet zo'n heel groot verschildaar moet je t niet van laten afhangen, tenzij je echt heel krap zit ofzo, maar dat valt vast wel mee als je twee keer op vakantie kunt in een jaar
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbodquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik keek ook vooral of er inhoudelijk nog verschil zat in die reizen. Maar ik zie dat meerdere reisorganisaties dezelfde reis aanbieden, naar dezelfde locatie met dezelfde soort activiteiten... volgens mij kun je ook gewoon hele groepen Nederlanders tegenkomen die met andere reisorganisaties daarheen zijn gegaan, als je die reis zou maken.
Eigenlijk zouden die dus net zo goed kunnen fuseren danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Er zijn ook aanbieders die reizen samen organiseren, zoals mambo en cirkel... Die hebben een bijna identiek aanbod
Wel eerst even de handleiding lezen ....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij heeft het topic nu even dit nodig:
[ afbeelding ]
En nu?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:41 schreef douche-eendje het volgende:
Lol, mn laptop hangt nu aan mn tv dus heb ineens een 32 inch beeldscherm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Inboedelverzekering, brandverzekering. En je hebt ook nog zoiets als een WAverzekering wat wel eens handig kan zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
Ja een inboedel verzekering of iets gelijkswaardigs afhankelijk van je situatie ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Even een paar kutvraagjes omdat ik er zelf niet uit kom. Zorgverzekering is alleen bedoelt voor ziekenhuis kosten? Dingen als mobiel kwijt laptops kapot. Huis brand af. Moet je daarvoor een aparte verzekering hebben?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
OKee even een klein testje. Wat zien jullie hierin?
[ afbeelding ]Hetzelfde als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekeringquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Nee ok, het klinkt alsof het stomme vragen zijn als ik hetzo teruglees. Als je er nog nooit over hebt nagedacht dan weet je het ook niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten niet. Maar het valt niet onder ZORGverzekering![]()
Zorgverzekering dekt alleen als je lijf stuk is. En ook dan nog lang niet alles trouwens.
[ afbeelding ]Een bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ afbeelding ]Een spekje of zo'n vaag magicka poppetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uitquote:
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms andersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan. Ik dacht ook al dat IEDEREEN dat wel zou zien![]()
dan is mijn reisgenoot gewoon een antiseksueel![]()
Jij ziet er een lul in?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ben een nerd mijn associaties met dingen liggen soms anders.
Daarnaast, spek is lekkerder dan een druipende lul.
quote:
Jij bent echt een mongoolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
Uhm, neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lezen, dat is wat Flash erinzag
of het is niet goed gewassenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie ook wel wat jij ziet hoor... en zo te zien heeft dat net een beurt gehad, want er druipt wit spul uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |