Bassie en Adriaan en de schatkaartquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wie heeft er een goede tip voor een thrillerfilm? Dan neem ik die mee bad in
the skeleton keyquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het zal me werkelijk aan mijn derriere oxideren .....quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, vooral niet de schuld bij jezelf zoeken
Als er iemand fout zit hier is het de bondskut met zijn opstelling en het team dat het verziekt.
ga ik je niet zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Eens. Je kunt het gras de schuld geven, of die 100%-penalty die niet werd gegeven, maar daardoor is niet verloren. Dat is door gewoon zelf te spelen als een stel gelatinepuddingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, vooral niet de schuld bij jezelf zoeken
Als er iemand fout zit hier is het de bondskut met zijn opstelling en het team dat het verziekt.
Oeh, das met Kate Hudsonquote:
Downloadingquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga ik je niet zeggen![]()
ik wil niet met jou in bad
Ik las kut-tramquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef sararaats het volgende:
snik snik ik zit 6 weken in een brace. ongelukje gehad aan zee. ik ben van de Kusttram geflikkerd tijdens het uitstappen.
quote:
Doe je knapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef sararaats het volgende:
snik snik ik zit 6 weken in een brace. ongelukje gehad aan zee. ik ben van de Kusttram geflikkerd tijdens het uitstappen.
quote:
Moet je wel bij opletten, anders mis je het.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
die was er gister morgen om 10:30 op de tv
best lekker wakker worden hoor![]()
mweh.. ik hou niet van dat soort films, dus heb het tussen NCIS door gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je wel bij opletten, anders mis je het.
NCIS is ook leukquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. ik hou niet van dat soort films, dus heb het tussen NCIS door gezien
kan wel! nu eten. FRIETEN!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je knap
Dat is toch die doden tram?
en dat staat nu ook weer opquote:
Wel de echte toch? Of het slappe L.A. aftreksel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |