Dan mis je de wedstrijd dus die Nederland met 3-0 gaat winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef MPG het volgende:
18.00 uur.
Moie tijd om een hapje te gaan eten. Zonder tv in de buurt.
Wat optimistischquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan mis je de wedstrijd dus die Nederland met 3-0 gaat winnen.
Ik ga zo lekker boodschappen doen in een rustige AHquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:01 schreef MPG het volgende:
18.00 uur.
Moie tijd om een hapje te gaan eten. Zonder tv in de buurt.
Oh nou ik hoop het voor je...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, realistisch.
En goed voor de EK-Pool op FOK!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
whehehehhehehehe
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Goaaaaaaaaaaaaal
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kijk ook voetbal, maar ik wil in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik zie nederland dit echt niet winnenquote:
Lekker optimistischquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik zie nederland dit echt niet winnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik kijk ook voetbal, maar ik wil in badSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat abonnement heb ik. En t werkt ook op den laptopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nederland is een flink maatje groter hoor, alleen hadden ze toch wel 1 van die 10 kansen tot nu toe mogen makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik zie nederland dit echt niet winnen.
![]()
Ik niet. Maar dat doe ik nooitquote:
Nou ja, ik heb verplicht naar FIFA 13 moeten kijken in L.A.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ga boodschappen doen
Mag ik bij jou in bad kijken dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat abonnement heb ik. En t werkt ook op den laptop
Ik heb geen bad meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in bad kijken dan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: