Ava met PSV'ers.quote:
...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ava met PSV'ers.
Helden als Romario/Ronaldo/MvB/Gomes/Cocu/etc
Hoeft geen video. foto'tjes zijn genoeg.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:40 schreef Caland het volgende:
Ga ook pitten, lang en zwaar weekend voor de boeg.
nahquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeft geen video. foto'tjes zijn genoeg.
Doe dan maar die met de nieuwe shirtjes die had gemaakt.quote:
Die duurt een minuutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dan maar die met de nieuwe shirtjes die had gemaakt.
Maar geef toe, het slaapt een stukje beter wetende dat je die wel hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had je toestemming niet gevraagd, lul.
Oke wat zal ik dan kiezen.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar geef toe, het slaapt een stukje beter wetende dat je die wel hebt.
welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Kan die van Strootman niet?
Die ene van Nike reclame.
Eigenlijk kiest Davy je cadeau gewoon voor je, maar hij laat jouw met de illusie dat je zelf inspraak hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
Kan die van Strootman niet?
Die ene van Nike reclame.
Ja ik zie het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kiest Davy je cadeau gewoon voor je, maar hij laat jouw met de illusie dat je zelf inspraak hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kiest Davy je cadeau gewoon voor je, maar hij laat jouw met de illusie dat je zelf inspraak hebt.
Pech gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Had ik maar de laatste post gehad nu gaat Stylo er met de Strootman avatar vandoor
Ik zweer het ik kom jou een keer hoeken op dat brutale mondje van je, snotaap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet je 'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zweer het ik kom jou een keer hoeken op dat brutale mondje van je, snotaap.
Ik dacht dat je me kende.quote:
Davy, die kiest het cadeau tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ass to ass?Wie is naast Stylo de gelukkige.
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende.
Ik ben meer van het geven dan krijgen.
Die avond wanneer je ouders weg waren was toch best goed?
Mazzelaar ik moest samen in zijn moeders Fiat Multipla.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende.
Ik ben meer van het geven dan krijgen.
Die avond wanneer je ouders weg waren was toch best goed?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..
Je leeft je wel in in je rol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..
Respect dat je toch door ben gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mazzelaar ik moest samen in zijn moeders Fiat Multipla.
?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
Altijd fijn, kankermuziek dat zich de hele avond afspeelt in je hoofd.
Wel mooi dat jij kan fokken terwijl je slaaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
Altijd fijn, kankermuziek dat zich de hele avond afspeelt in je hoofd.
Erger.quote:
En je notes niet meer kan inzienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat ik nu geen 125kb UI meer kan nemen
Ik vind dat hij niet echt soepel overloopt. Daar heb je toch geen nacht voor lopen hunten op die laatste post.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
Met dank aan radio 538 die dit nummer 4 keer per uur draaien.
Wel mooi dat jij je altijd als een kankerdebieltje gedraagt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij kan fokken terwijl je slaapt
Luister dan ook geen radioquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
duw ze maar eens in je bek ipv je holquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar kom jij je mee bemoeienverrekte gek.
We're higher than a motherfucker!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
Wel mooi hoe jij altijd super gefrustreerd bent. Krijg je minder uren in de haven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij je altijd als een kankerdebieltje gedraagt.
Ik moet radio hebben als ik rij man, anders word ik echt gek van mezelf. En terecht.quote:
Hij heeft toch ook geen abo joh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Wilde ik net een abo kopen.. dan laat maar.
Is dat lekkerder dan? Zo te horen heb jij wel verstand van piemelssmullen..quote:
Duh, bijna alle.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist heus wel welke van jou waren hoor
Ja dat valt me ook op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat hij niet echt soepel overloopt. Daar heb je toch geen nacht voor lopen hunten op die laatste post.
Koop een mp3-speler.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet radio hebben als ik rij man, anders word ik echt gek van mezelf. En terecht.
Ouwe teringzooi op het werk man, hebben geen usb-poorten.quote:
ask your mother and sisterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan? Zo te horen heb jij wel verstand van piemelssmullen..
Zelf ben ik niet van de mannen, sorry.
Maar wie ontvangt nu nog boodschappen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ouwe teringzooi op het werk man, hebben geen usb-poorten.
Ander radiozender dan maar ik heb Nicki Minaj nog niet op 100%NL horen langskomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je staat in de rij op je werk waar geen usb-poorten zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM geef eens een liedje die jij goed vind.
fucking hell, uit het jaar 0quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij op het werk. Als in een auto besturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je staat in de rij op je werk waar geen usb-poorten zijn.
Toch niet echt de haven?
Oh zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij op het werk. Als in een auto besturen.
100% nl heb je ook wel gehoord na een tijdje, alleen Acda en de Munnik is wel tof. Bij Blof krijg ik zelfmoordneigingenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ander radiozender dan maar ik heb Nicki Minaj nog niet op 100%NL horen langskomen.
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.quote:
Zelfs ik wist dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.
Kan je nagaan hoe interessant ik jouw posts over het algemeen vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.
Zal het onthouden, stuk verdriet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe interessant ik jouw posts over het algemeen vind.
Dat zjn je notes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM houd je dossiers eens beter bij we weten heus wel dat er voor elke user een apart document is aangemaakt.
je hebt dat fukken wel constant on your mind, horny?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
If it's 2 in the afternoon and you aint high, GO FUCK YOURSELF.
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt dat fukken wel constant on your mind, horny?
Doe ik nu ook niet meer, ik heb een ijzersterk geheugen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Note Caland dan met zijn beroep, opleiding en penislengte dan vergeet je hem nooit meer.
Als je Nijmegen binnen komt moet je kei lang max 40 rijden ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Caland het volgende:
Mag in juli en augustus trouwens in nijmegen gaan rijden, dikke shit.
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?
Is zijn kloon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?
Er is ook maar één weg waar je Nijmegen binnen komt, ja. Verder zijn 40-wegen mij sowieso volledig onbekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je Nijmegen binnen komt moet je kei lang max 40 rijden ofzo
Die gast volgt mij overal man, zit mij ook elke dag te DMénquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?
Wijchenseweg dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook maar één weg waar je Nijmegen binnen komt, ja. Verder zijn 40-wegen mij sowieso volledig onbekend.
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?
Misschien dat ze bij die 2 miskramen zat, want verder is er geen zusje bekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht was
Je weet dat Geo enkel een metroseksueel broertje heeft he? Dus wellicht onbewust ben je alsnog van de verkeerde kaaaaaant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht was
na het takenhofplein, voor de matrixx en net over de brug bij stoplichten staat een flitser. Rest kan je gewoon doorknallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, langs de matrixx idd. 50 is nog kut als het 10 minuten duurt.
Een flitser? Staat er vol mee daarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
na het takenhofplein, voor de matrixx en net over de brug bij stoplichten staat een flitser. Rest kan je gewoon doorknallen.
Zeg toch ook dat er 3 staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een flitser? Staat er vol mee daarWij reden een keer heel snel daar. Vriend krijgt 150 euro boete binnen.
The video you have requested is not available.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
If you make me drive 40minutes up you gotta get me stoned bro
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.quote:
Het is rood en stinkt naar verf.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.
Waar staat GGMM voor trouwens?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.
Wat is het precies?quote:
Really? .......quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is het precies?
Bekende mensen ofzo?
Nee, ik kwam hier alleen om te spammen voor m'n eigen forum, ik was niet van plan meer dan 3 posts te maken tbh, dus m'n username slaat nergens op. Maar veranderen kan niet.quote:
Ik denk uit een nummer een rapnummer wel te verstaan.quote:
Als dat al naar de tering schelden is voor zijn doen is het wel een hele lieve man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really? .......
Je herkent zijn stem niet.. zijn kop niet?
Dat is Joe Rogan gast, van de UFC? Dat heb je een week terug of 2 nog gekeken
En van Fear Factor..
En die dikke is Joey Diaz (comedian) en Redban (comedian) en Rogan is ook en comedian.
En zijn allemaal tering harde stoners en Diaz flipt hem altijd en scheld alles naar de tering
Kan makkelijk. 5 seconden werk voor Danny.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier alleen om te spammen voor m'n eigen forum, ik was niet van plan meer dan 3 posts te maken tbh, dus m'n username slaat nergens op. Maar veranderen kan niet.
Zeg dan in welke categorie we moeten zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really? .......
Je herkent zijn stem niet.. zijn kop niet?
Dat is Joe Rogan gast, van de UFC? Dat heb je een week terug of 2 nog gekeken
En van Fear Factor..
En die dikke is Joey Diaz (comedian) en Redban (comedian) en Rogan is ook en comedian.
En zijn allemaal tering harde stoners en Diaz flipt hem altijd en scheld alles naar de tering
Klopt, maar ik weet geen nieuwe username en ik weet niet of hij toestemt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan makkelijk. 5 seconden werk voor Danny.
Dan wil ik ook nieuwe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet geen nieuwe username en ik weet niet of hij toestemt.
I<3Dj_Day-Vquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
GAjaciedAFCAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan krijg je al die mensen weer die dan ook willen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nieuwe.
Mrstylo klinkt verkeerd.
Oke ik ga niet zeuren en hou weg voor je open.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan krijg je al die mensen weer die dan ook willen.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waz met jou dan is mijn Username nog beter.
Daar sta ik om bekend idd, ik ben nou typisch zo'n persoon dat andermans mening respecteert.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kei tolerante jongen.
Waarom blijven mensen dit toch proberen. Je weet toch dat er geen hond klikt.quote:
FXR en Stylo gaan dit kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dit toch proberen. Je weet toch dat er geen hond klikt.
Fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
En je weet niet wat je mist, stiekem kijk jij oko gewoon maar omdat niemand er over praat durf je het niet toe tegeven.
Moest lachen.quote:
My left nutt is bigger than the left one because im a righty.. they thought i had cancer for a couple of weeks.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
Mine left nut is bigger than the right one, because i'm a lefty.![]()
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
My left nutt is bigger than the left one because im a righty
Bazen einde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
BIG DICKS IN YOUR ASS ARE BAD FOR YOU HEALTH.
i'll call obama right now motherfuckerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen einde.
Dat hij zo door kon gaan in Amerika. Je ziet dat die man er alles aan doet om hem te laten stoppen.
heb vaak alex jones gekeken,lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FXR en Stylo gaan dit kijkenlet maar op
Godverdomme Davyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, die naaktfoto's van haar
Als die tijden welke jij hiet post echt kloppen slaap jij ook echt nhiet meer dan 4\5 uur per nacht hequote:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou GGMM zo stil zijn omdat hij met de broek op de knieen zit?
Tja de lat ligt ook niet bepaald hoogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
Dit is denk ik het beste EK/WK liedje ooit van Nederlandse bodem.
idd, nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Lichaam van haar doet me denken aan mijn ex
Klopt. Maar dit is wel een aardig nummertje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja de lat ligt ook niet bepaald hoog
Kut ritme.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als die tijden welke jij hiet post echt kloppen slaap jij ook echt nhiet meer dan 4\5 uur per nacht heHad ik maar dat ritme
Teruglezen doe ik sowieso niet verder dan de laatste paginaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Fucking hell deze slowchat is weer uitermate matig. Niet eens de moeite waard terug te lezen door al die nietszeggende PSV'ers.
Ja was goedquote:
Vergeet niet, het is je ex voor een redenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja was goed
Ik kon blijven slapen maar was zo verstandig om naar huis te gaan
Dinsdag wel weer afgesproken
Ik weet het man, maar waarom niet leuk hebben, ze gaat eind van deze maand toch voor 2 maanden wegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vergeet niet, het is je ex voor een reden
hahahah nee, daar heb ik nog wel contact meequote:
Een soortgelijk plan had ik vorig jaar ook. 150 eurootjes door de plee gespoeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:13 schreef stevenmac26 het volgende:
27juli voor een paar dagen naar Engeland voor 2 oefenwedstrijden van Ajax
Ja die werden afgelast toch bij jullie?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soortgelijk plan had ik vorig jaar ook. 150 eurootjes door de plee gespoeld
Ja een week van tevoren ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die werden afgelast toch bij jullie?
Jezusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja een week van tevoren ofzoPrecies een dag nadat ik geboekt had
Je wou naar het Nederlands elftal?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Een soortgelijk plan had ik vorig jaar ook. 150 eurootjes door de plee gespoeld
Oke oke, opzich wel logischquote:
halve finale cl zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeds, wat hadden die een jaar of 10 geleden een vet teamZonde dat die zo naar de tering zijn gegaan. Geweldig stadion ook trouwens
2001 of 2002 volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel iets langer geleden dacht ik?
Het zal niet veel langer zijn geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel iets langer geleden dacht ik?
Ja die hadden echt een goed teamquote:
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder lotenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, opzich wel logisch
Ajax moet tegen Southampton en Norwich, moet vast leuk worden
Kopenhagen is wel vet ja, 1x geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder loten
Kiev lijkt me ook nog wel tof. Maar Athene of Istanbul zit ik echt niet op te wachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kopenhagen is wel vet ja, 1x geweest
Ik weet nog dat wij naar Rosenborg moesten, godverdomme wat een dure bedoening was dat
Biertjes voor 11euro
Nog verder dan Kiev? Het wordt tijd dat de kampioenen van Barbados, De Bahamas en Trinidad & Tobago ook worden toegelaten tot de CLquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder loten
2jaar terug nog in Griekenland geweest voor een voorronde wedstrijd, gasten zijn knettergek daar manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kiev lijkt me ook nog wel tof. Maar Athene of Istanbul zit ik echt niet op te wachten.
Die hadden toen een paar seizoenen wat Bayer Leverkusen ook had in 2002. Heletijd bovenaan staan, finale beker, ver in de CL maar helemaal niks winnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal niet veel langer zijn geweest
[..]
Ja die hadden echt een goed team
Vrije trappen van Ian Hartequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Woodgate, Ferdinand, Robbie Keane, Alan Smith
Alan Smith ja, wat is er ooit van hem gekomen nadat ie bij Man United terecht kwam?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Woodgate, Ferdinand, Robbie Keane, Alan Smith
Toen molden ze hun eigen stadion toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug nog in Griekenland geweest voor een voorronde wedstrijd, gasten zijn knettergek daar man
Ohja die gast ging van Leeds naar Manchesterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alan Smith ja, wat is er ooit van hem gekomen nadat ie bij Man United terecht kwam?
Niet alleen datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen wouden molden ze hun eigen stadion toch?
Ja maar na United nooit meer wat van hem gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ohja die gast ging van Leeds naar Manchester
Speelt bij Newcastle dacht ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar na United nooit meer wat van hem gehoord
Sowieso mogen ze dat hele land wel platbranden van mij. Kut volk die Grieken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alleen dat
Wij waren echt met een kleine groep en helemaal niet uit op rellen maar die gasten kwamen massaal op ons af na de wedstrijd
quote:
quote:Op 3 augustus 2007 tekende hij een contract voor vijf jaar bij Newcastle United. Waar hij een goede start had onder trainer Sam Allardyce. Smith kreeg zelfs de aanvoerdersband ondanks het feit dat het publiek begon te morren. Allardyce werd ontslagen en Smith verloor de aanvoerdersband onder diens opvolger Kevin Keegan. Direct daarna raakte hij geblesseerd en keerde hij in februari 2009 voor het eerst, thuis tegen Manchester United, terug in de basisopstelling.
Wel een mooie dag gehad toen ze naar Amsterdam kwamen, ze waren echt met een moeilijk grote groep en de rellen waren top die dagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sowieso mogen ze dat hele land wel platbranden van mij. Kut volk die Grieken.
Paok Saloniki was hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Ja maar dat was PAOK toch. Heb je gelijk de grootste maflezen te pakken
PAOK was dat toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel een mooie dag gehad toen ze naar Amsterdam kwamen, ze waren echt met een moeilijk grote groep en de rellen waren top die dag
Klopt jaquote:
quote:
Ik heb wel zin om morgen te zuipen en beetje stom te lullen, maar daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie al 'EK Koorts'ik totaal niet..
Beetje, maar door al die onsympathieke gasten in onze selectie kan het me direct een stuk minder schelen tbh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie al 'EK Koorts'ik totaal niet..
Hehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje, maar door al die onsympathieke gasten in onze selectie kan het me direct een stuk minder schelen tbh.
Maar winnen we onze eerste 2 wedstrijden kan dat wel eens 180 graden gedraaid zijn![]()
Bij lompe rellen kon ons Europese avontuurtje wel eens slecht aflopen. UEFA dreigde na Nancy al met 5 jaar uitsluiting toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben wel benieuwd wat jullie gaan doen in Europa nu jullie terug zijn
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben wel benieuwd wat jullie gaan doen in Europa nu jullie terug zijn
Bij een leuke loting is het niet uitgesloten dat het gebeurt tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij lompe rellen kon ons Europese avontuurtje wel eens slecht aflopen. UEFA dreigde na Nancy al met 5 jaar uitsluiting toch?
Oja, met die bal van Fer een minuut voor tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...
Maar dat jaar bakte jullie er sowieso niks van, ook niet in de competitie. Dit jaar moet groepsfase Europa League gewoon haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben positief, positiever dan bij dat cluppie van mij![]()
Maar na 2 wedstrijden kan dat ook 180 graden gedraaid zijn..![]()
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfasequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raakt
Lijkt me waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfase
7 of 9 punten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raakt
True, we moeten in de kwartfinale tegen een tegenstander die in principe makkelijker te verslaan moet zijn dan 2 v/d 3 landen in de poulefasequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan moeten we tegen Spanje volgens mij voorspellingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
7 of 9 punten.
Duitsland verslaan we met 2-1. Kwartfinale pakken we Rusland terug en in de halve finale..
Halve finale!
Denemarken is gewoon een aardig team, moeten we van winnen. Duitsland heeft een top-team, maar toch hebben veel spelers ook kut seizoen gedraaid. Portugal heeft paar aardige spelers, maar zijn echt minder dan Nederland.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfase
Dat heb ik ook volgens mij maar wist het niet zeker ..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we tegen Spanje volgens mij voorspelling
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denemarken is gewoon een aardig team, moeten we van winnen. Duitsland heeft een top-team, maar toch hebben veel spelers ook kut seizoen gedraaid. Portugal heeft paar aardige spelers, maar zijn echt minder dan Nederland.
Het is daar zo vaak tegen fout gegaan dat het nu wel goed moet gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugal
3 rode kaarten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugal
Ik vraag het mij afquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is daar zo vaak tegen fout gegaan dat het nu wel goed moet gaan
Dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook goed nu.. als je er vroeg uit bent.. de rek is er een beetje uit bij dit team.. tijd voor nieuwe jongens nieuwe bondscoach.. al ben ik wel bang dat ze dan Koeman van ons wegpikken .
Hey zo'n treintje komt maar 1 keer langs in je carriere.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook goed nu.. als je er vroeg uit bent.. de rek is er een beetje uit bij dit team.. tijd voor nieuwe jongens nieuwe bondscoach.. al ben ik wel bang dat ze dan Koeman van ons wegpikken .
Mag het hopen van niet, met alle respect.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
van Rhijn en BMIquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
De rek er uit.. Heb je Jong Nederland gekeken? Maar te hopen dat de rek er niet uit is..
Huntelaar, v Persie, Afellay gaan allemaal nog jaren mee, Robben denk ik niet, Sneijder ook wel.
Achterin moet er wel een nieuwe lichting.
Kwartfinale mogelijk tegen Rusland. Goed team hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, we moeten in de kwartfinale tegen een tegenstander die in principe makkelijker te verslaan moet zijn dan 2 v/d 3 landen in de poulefase
Maar dat dacht ik 4 jaar geleden ook...![]()
Dat dus.. en wie anders Verbeek ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey zo'n treintje komt maar 1 keer langs in je carriere.
Da comrad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwartfinale mogelijk tegen Rusland. Goed team hoor.
True, maar ik schat Portugal en Duitsland hoger in.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland schat ik hoger in dan Portugalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar ik schat Portugal en Duitsland hoger in.
Echt een kutteam om tegen te spelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland wel Portugal niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rusland schat ik hoger in dan Portugal
Portugal, nee man. De hebben de laatste tijd niks meer gewonnen. Ronaldo kan het ook niet in zijn eentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit rijtje zelfs interessanter dan de huidige verdedigingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Rijn, De Vrij, BMI, Willems, Nuytinck (op termijn). We hebben aardig wat talent toch achterin. Middenveld en aanval komt wel weer goed voor de komende jaren denk ik.
Idd. En vergeet Gouweleeuw & Viergever niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Rijn, De Vrij, BMI, Willems, Nuytinck (op termijn). We hebben aardig wat talent toch achterin. Middenveld en aanval komt wel weer goed voor de komende jaren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |