Oke oke, opzich wel logischquote:
halve finale cl zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Leeds, wat hadden die een jaar of 10 geleden een vet teamZonde dat die zo naar de tering zijn gegaan. Geweldig stadion ook trouwens
2001 of 2002 volgens mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel iets langer geleden dacht ik?
Het zal niet veel langer zijn geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel iets langer geleden dacht ik?
Ja die hadden echt een goed teamquote:
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder lotenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, opzich wel logisch
Ajax moet tegen Southampton en Norwich, moet vast leuk worden
Kopenhagen is wel vet ja, 1x geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder loten
Kiev lijkt me ook nog wel tof. Maar Athene of Istanbul zit ik echt niet op te wachten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kopenhagen is wel vet ja, 1x geweest
Ik weet nog dat wij naar Rosenborg moesten, godverdomme wat een dure bedoening was dat
Biertjes voor 11euro
Nog verder dan Kiev? Het wordt tijd dat de kampioenen van Barbados, De Bahamas en Trinidad & Tobago ook worden toegelaten tot de CLquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof ja. Baal er een beetje van dat Feyenoord op Kopenhagen na alleen maar kutteams kan loten triptechnisch gezien. Kan ik wel de volgende ronde afwachten, maar je zal dan maar iets nog verder loten
2jaar terug nog in Griekenland geweest voor een voorronde wedstrijd, gasten zijn knettergek daar manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kiev lijkt me ook nog wel tof. Maar Athene of Istanbul zit ik echt niet op te wachten.
Die hadden toen een paar seizoenen wat Bayer Leverkusen ook had in 2002. Heletijd bovenaan staan, finale beker, ver in de CL maar helemaal niks winnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zal niet veel langer zijn geweest
[..]
Ja die hadden echt een goed team
Vrije trappen van Ian Hartequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Woodgate, Ferdinand, Robbie Keane, Alan Smith
Alan Smith ja, wat is er ooit van hem gekomen nadat ie bij Man United terecht kwam?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:26 schreef Grifte het volgende:
Woodgate, Ferdinand, Robbie Keane, Alan Smith
Toen molden ze hun eigen stadion toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug nog in Griekenland geweest voor een voorronde wedstrijd, gasten zijn knettergek daar man
Ohja die gast ging van Leeds naar Manchesterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alan Smith ja, wat is er ooit van hem gekomen nadat ie bij Man United terecht kwam?
Niet alleen datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Toen wouden molden ze hun eigen stadion toch?
Ja maar na United nooit meer wat van hem gehoordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ohja die gast ging van Leeds naar Manchester
Speelt bij Newcastle dacht ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar na United nooit meer wat van hem gehoord
Sowieso mogen ze dat hele land wel platbranden van mij. Kut volk die Grieken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet alleen dat
Wij waren echt met een kleine groep en helemaal niet uit op rellen maar die gasten kwamen massaal op ons af na de wedstrijd
quote:
quote:Op 3 augustus 2007 tekende hij een contract voor vijf jaar bij Newcastle United. Waar hij een goede start had onder trainer Sam Allardyce. Smith kreeg zelfs de aanvoerdersband ondanks het feit dat het publiek begon te morren. Allardyce werd ontslagen en Smith verloor de aanvoerdersband onder diens opvolger Kevin Keegan. Direct daarna raakte hij geblesseerd en keerde hij in februari 2009 voor het eerst, thuis tegen Manchester United, terug in de basisopstelling.
Wel een mooie dag gehad toen ze naar Amsterdam kwamen, ze waren echt met een moeilijk grote groep en de rellen waren top die dagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sowieso mogen ze dat hele land wel platbranden van mij. Kut volk die Grieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |