Waarom blijven mensen dit toch proberen. Je weet toch dat er geen hond klikt.quote:
FXR en Stylo gaan dit kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen dit toch proberen. Je weet toch dat er geen hond klikt.
Fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
En je weet niet wat je mist, stiekem kijk jij oko gewoon maar omdat niemand er over praat durf je het niet toe tegeven.
Moest lachen.quote:
My left nutt is bigger than the left one because im a righty.. they thought i had cancer for a couple of weeks.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
Mine left nut is bigger than the right one, because i'm a lefty.![]()
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
My left nutt is bigger than the left one because im a righty
Bazen einde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef Geo4kant het volgende:
BIG DICKS IN YOUR ASS ARE BAD FOR YOU HEALTH.
i'll call obama right now motherfuckerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bazen einde.
Dat hij zo door kon gaan in Amerika. Je ziet dat die man er alles aan doet om hem te laten stoppen.
heb vaak alex jones gekeken,lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FXR en Stylo gaan dit kijkenlet maar op
Godverdomme Davyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, die naaktfoto's van haar
Als die tijden welke jij hiet post echt kloppen slaap jij ook echt nhiet meer dan 4\5 uur per nacht hequote:
Geef hem eens ongelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou GGMM zo stil zijn omdat hij met de broek op de knieen zit?
Tja de lat ligt ook niet bepaald hoogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:51 schreef Typisch het volgende:
Dit is denk ik het beste EK/WK liedje ooit van Nederlandse bodem.
idd, nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:56 schreef Geo4kant het volgende:
Lichaam van haar doet me denken aan mijn ex
Klopt. Maar dit is wel een aardig nummertje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja de lat ligt ook niet bepaald hoog
Kut ritme.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als die tijden welke jij hiet post echt kloppen slaap jij ook echt nhiet meer dan 4\5 uur per nacht heHad ik maar dat ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |