Really? .......quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is het precies?
Bekende mensen ofzo?
Nee, ik kwam hier alleen om te spammen voor m'n eigen forum, ik was niet van plan meer dan 3 posts te maken tbh, dus m'n username slaat nergens op. Maar veranderen kan niet.quote:
Ik denk uit een nummer een rapnummer wel te verstaan.quote:
Als dat al naar de tering schelden is voor zijn doen is het wel een hele lieve man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really? .......
Je herkent zijn stem niet.. zijn kop niet?
Dat is Joe Rogan gast, van de UFC? Dat heb je een week terug of 2 nog gekeken
En van Fear Factor..
En die dikke is Joey Diaz (comedian) en Redban (comedian) en Rogan is ook en comedian.
En zijn allemaal tering harde stoners en Diaz flipt hem altijd en scheld alles naar de tering
Kan makkelijk. 5 seconden werk voor Danny.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hier alleen om te spammen voor m'n eigen forum, ik was niet van plan meer dan 3 posts te maken tbh, dus m'n username slaat nergens op. Maar veranderen kan niet.
Zeg dan in welke categorie we moeten zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Really? .......
Je herkent zijn stem niet.. zijn kop niet?
Dat is Joe Rogan gast, van de UFC? Dat heb je een week terug of 2 nog gekeken
En van Fear Factor..
En die dikke is Joey Diaz (comedian) en Redban (comedian) en Rogan is ook en comedian.
En zijn allemaal tering harde stoners en Diaz flipt hem altijd en scheld alles naar de tering
Klopt, maar ik weet geen nieuwe username en ik weet niet of hij toestemt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan makkelijk. 5 seconden werk voor Danny.
Dan wil ik ook nieuwe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet geen nieuwe username en ik weet niet of hij toestemt.
I<3Dj_Day-Vquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
GAjaciedAFCAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan krijg je al die mensen weer die dan ook willen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nieuwe.
Mrstylo klinkt verkeerd.
Oke ik ga niet zeuren en hou weg voor je open.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dan krijg je al die mensen weer die dan ook willen.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waz met jou dan is mijn Username nog beter.
Daar sta ik om bekend idd, ik ben nou typisch zo'n persoon dat andermans mening respecteert.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kei tolerante jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |