Is zijn kloon.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?
Er is ook maar één weg waar je Nijmegen binnen komt, ja. Verder zijn 40-wegen mij sowieso volledig onbekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je Nijmegen binnen komt moet je kei lang max 40 rijden ofzo
Die gast volgt mij overal man, zit mij ook elke dag te DMénquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?
Wijchenseweg dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is ook maar één weg waar je Nijmegen binnen komt, ja. Verder zijn 40-wegen mij sowieso volledig onbekend.
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?
Misschien dat ze bij die 2 miskramen zat, want verder is er geen zusje bekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht was
Je weet dat Geo enkel een metroseksueel broertje heeft he? Dus wellicht onbewust ben je alsnog van de verkeerde kaaaaaant.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb genoeg aan je zusje, ze klaagde wel over je, dat je zo slecht was
na het takenhofplein, voor de matrixx en net over de brug bij stoplichten staat een flitser. Rest kan je gewoon doorknallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, langs de matrixx idd. 50 is nog kut als het 10 minuten duurt.
Een flitser? Staat er vol mee daarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:08 schreef Caland het volgende:
[..]
na het takenhofplein, voor de matrixx en net over de brug bij stoplichten staat een flitser. Rest kan je gewoon doorknallen.
Zeg toch ook dat er 3 staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een flitser? Staat er vol mee daarWij reden een keer heel snel daar. Vriend krijgt 150 euro boete binnen.
The video you have requested is not available.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:11 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
If you make me drive 40minutes up you gotta get me stoned bro
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.quote:
Het is rood en stinkt naar verf.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.
Waar staat GGMM voor trouwens?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, moppen zijn voor humorloze mensen, ik verafschuw moppen en de mensen die ze verzinnen cq vertellen.
Wat is het precies?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |