Wel mooi dat jij kan fokken terwijl je slaaptquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
Altijd fijn, kankermuziek dat zich de hele avond afspeelt in je hoofd.
Erger.quote:
En je notes niet meer kan inzienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel jammer dat ik nu geen 125kb UI meer kan nemen
Ik vind dat hij niet echt soepel overloopt. Daar heb je toch geen nacht voor lopen hunten op die laatste post.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
Met dank aan radio 538 die dit nummer 4 keer per uur draaien.
Wel mooi dat jij je altijd als een kankerdebieltje gedraagt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij kan fokken terwijl je slaapt
Luister dan ook geen radioquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
duw ze maar eens in je bek ipv je holquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar kom jij je mee bemoeienverrekte gek.
We're higher than a motherfucker!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Erger.
Wel mooi hoe jij altijd super gefrustreerd bent. Krijg je minder uren in de haven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel mooi dat jij je altijd als een kankerdebieltje gedraagt.
Ik moet radio hebben als ik rij man, anders word ik echt gek van mezelf. En terecht.quote:
Hij heeft toch ook geen abo joh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet? Wilde ik net een abo kopen.. dan laat maar.
Is dat lekkerder dan? Zo te horen heb jij wel verstand van piemelssmullen..quote:
Duh, bijna alle.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist heus wel welke van jou waren hoor
Ja dat valt me ook op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat hij niet echt soepel overloopt. Daar heb je toch geen nacht voor lopen hunten op die laatste post.
Koop een mp3-speler.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet radio hebben als ik rij man, anders word ik echt gek van mezelf. En terecht.
Ouwe teringzooi op het werk man, hebben geen usb-poorten.quote:
ask your mother and sisterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan? Zo te horen heb jij wel verstand van piemelssmullen..
Zelf ben ik niet van de mannen, sorry.
Maar wie ontvangt nu nog boodschappen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ouwe teringzooi op het werk man, hebben geen usb-poorten.
Ander radiozender dan maar ik heb Nicki Minaj nog niet op 100%NL horen langskomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je staat in de rij op je werk waar geen usb-poorten zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM geef eens een liedje die jij goed vind.
fucking hell, uit het jaar 0quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij op het werk. Als in een auto besturen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je staat in de rij op je werk waar geen usb-poorten zijn.
Toch niet echt de haven?
Oh zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik rij op het werk. Als in een auto besturen.
100% nl heb je ook wel gehoord na een tijdje, alleen Acda en de Munnik is wel tof. Bij Blof krijg ik zelfmoordneigingenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ander radiozender dan maar ik heb Nicki Minaj nog niet op 100%NL horen langskomen.
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.quote:
Zelfs ik wist dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.
Kan je nagaan hoe interessant ik jouw posts over het algemeen vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb volgens mij al 20 keer verteld dat ik boodschappen bezorg als bijbaantje.
Zal het onthouden, stuk verdriet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe interessant ik jouw posts over het algemeen vind.
Dat zjn je notes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM houd je dossiers eens beter bij we weten heus wel dat er voor elke user een apart document is aangemaakt.
je hebt dat fukken wel constant on your mind, horny?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Geo4kant het volgende:
If it's 2 in the afternoon and you aint high, GO FUCK YOURSELF.
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt dat fukken wel constant on your mind, horny?
Doe ik nu ook niet meer, ik heb een ijzersterk geheugen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Note Caland dan met zijn beroep, opleiding en penislengte dan vergeet je hem nooit meer.
Als je Nijmegen binnen komt moet je kei lang max 40 rijden ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:01 schreef Caland het volgende:
Mag in juli en augustus trouwens in nijmegen gaan rijden, dikke shit.
Heb je hem ingehuurd/aangemaakt om Kapiteintje vannacht nog voorbij te streven?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ga je nog een leuke kerel scoren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |