Ja ik zie het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kiest Davy je cadeau gewoon voor je, maar hij laat jouw met de illusie dat je zelf inspraak hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk kiest Davy je cadeau gewoon voor je, maar hij laat jouw met de illusie dat je zelf inspraak hebt.
Pech gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Had ik maar de laatste post gehad nu gaat Stylo er met de Strootman avatar vandoor
Ik zweer het ik kom jou een keer hoeken op dat brutale mondje van je, snotaap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet je 'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zweer het ik kom jou een keer hoeken op dat brutale mondje van je, snotaap.
Ik dacht dat je me kende.quote:
Davy, die kiest het cadeau tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ass to ass?Wie is naast Stylo de gelukkige.
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende.
Ik ben meer van het geven dan krijgen.
Die avond wanneer je ouders weg waren was toch best goed?
Mazzelaar ik moest samen in zijn moeders Fiat Multipla.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me kende.
Ik ben meer van het geven dan krijgen.
Die avond wanneer je ouders weg waren was toch best goed?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..
Je leeft je wel in in je rol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als onze hond kon praten had hij mij misschien verteld hoe het was..
Respect dat je toch door ben gegaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mazzelaar ik moest samen in zijn moeders Fiat Multipla.
?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:51 schreef Caland het volgende:
Altijd fijn, kankermuziek dat zich de hele avond afspeelt in je hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |