Paok Saloniki was hetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef Caland het volgende:
Ja maar dat was PAOK toch. Heb je gelijk de grootste maflezen te pakken
PAOK was dat toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel een mooie dag gehad toen ze naar Amsterdam kwamen, ze waren echt met een moeilijk grote groep en de rellen waren top die dag
Klopt jaquote:
quote:
Ik heb wel zin om morgen te zuipen en beetje stom te lullen, maar daar blijft het ook bijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie al 'EK Koorts'ik totaal niet..
Beetje, maar door al die onsympathieke gasten in onze selectie kan het me direct een stuk minder schelen tbh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie al 'EK Koorts'ik totaal niet..
Hehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje, maar door al die onsympathieke gasten in onze selectie kan het me direct een stuk minder schelen tbh.
Maar winnen we onze eerste 2 wedstrijden kan dat wel eens 180 graden gedraaid zijn![]()
Bij lompe rellen kon ons Europese avontuurtje wel eens slecht aflopen. UEFA dreigde na Nancy al met 5 jaar uitsluiting toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben wel benieuwd wat jullie gaan doen in Europa nu jullie terug zijn
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef stevenmac26 het volgende:
IK ben wel benieuwd wat jullie gaan doen in Europa nu jullie terug zijn
Bij een leuke loting is het niet uitgesloten dat het gebeurt tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij lompe rellen kon ons Europese avontuurtje wel eens slecht aflopen. UEFA dreigde na Nancy al met 5 jaar uitsluiting toch?
Oja, met die bal van Fer een minuut voor tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...
Maar dat jaar bakte jullie er sowieso niks van, ook niet in de competitie. Dit jaar moet groepsfase Europa League gewoon haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel hebben we maar 1 jaartje gemist. In praktijk kun je die anderhalve wedstrijd tegen Gent nauwelijks Europees spelen noemen...
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben positief, positiever dan bij dat cluppie van mij![]()
Maar na 2 wedstrijden kan dat ook 180 graden gedraaid zijn..![]()
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfasequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raakt
Lijkt me waarschijnlijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfase
7 of 9 punten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zweer het man, ik ben er heilig van overtuigd dat we minimaal halve finale gaan halen. Als dit team begint te winnen komt er een positieve vibe over die groep. En hopen dat van Persie in topvorm raakt
True, we moeten in de kwartfinale tegen een tegenstander die in principe makkelijker te verslaan moet zijn dan 2 v/d 3 landen in de poulefasequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan moeten we tegen Spanje volgens mij voorspellingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
7 of 9 punten.
Duitsland verslaan we met 2-1. Kwartfinale pakken we Rusland terug en in de halve finale..
Halve finale!
Denemarken is gewoon een aardig team, moeten we van winnen. Duitsland heeft een top-team, maar toch hebben veel spelers ook kut seizoen gedraaid. Portugal heeft paar aardige spelers, maar zijn echt minder dan Nederland.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat het al ophoudt na de groepsfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |