Dat heb ik ook volgens mij maar wist het niet zeker ..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we tegen Spanje volgens mij voorspelling
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Denemarken is gewoon een aardig team, moeten we van winnen. Duitsland heeft een top-team, maar toch hebben veel spelers ook kut seizoen gedraaid. Portugal heeft paar aardige spelers, maar zijn echt minder dan Nederland.
Het is daar zo vaak tegen fout gegaan dat het nu wel goed moet gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugal
3 rode kaarten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog denk ik dat het fout gaat tegen Portugal
Ik vraag het mij afquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is daar zo vaak tegen fout gegaan dat het nu wel goed moet gaan
Dat hoop ik toch niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook goed nu.. als je er vroeg uit bent.. de rek is er een beetje uit bij dit team.. tijd voor nieuwe jongens nieuwe bondscoach.. al ben ik wel bang dat ze dan Koeman van ons wegpikken .
Hey zo'n treintje komt maar 1 keer langs in je carriere.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is ook goed nu.. als je er vroeg uit bent.. de rek is er een beetje uit bij dit team.. tijd voor nieuwe jongens nieuwe bondscoach.. al ben ik wel bang dat ze dan Koeman van ons wegpikken .
Mag het hopen van niet, met alle respect.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
van Rhijn en BMIquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
De rek er uit.. Heb je Jong Nederland gekeken? Maar te hopen dat de rek er niet uit is..
Huntelaar, v Persie, Afellay gaan allemaal nog jaren mee, Robben denk ik niet, Sneijder ook wel.
Achterin moet er wel een nieuwe lichting.
Kwartfinale mogelijk tegen Rusland. Goed team hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, we moeten in de kwartfinale tegen een tegenstander die in principe makkelijker te verslaan moet zijn dan 2 v/d 3 landen in de poulefase
Maar dat dacht ik 4 jaar geleden ook...![]()
Dat dus.. en wie anders Verbeek ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey zo'n treintje komt maar 1 keer langs in je carriere.
Da comrad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwartfinale mogelijk tegen Rusland. Goed team hoor.
True, maar ik schat Portugal en Duitsland hoger in.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland schat ik hoger in dan Portugalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar ik schat Portugal en Duitsland hoger in.
Echt een kutteam om tegen te spelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Duitsland wel Portugal niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rusland schat ik hoger in dan Portugal
Portugal, nee man. De hebben de laatste tijd niks meer gewonnen. Ronaldo kan het ook niet in zijn eentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit rijtje zelfs interessanter dan de huidige verdedigingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Rijn, De Vrij, BMI, Willems, Nuytinck (op termijn). We hebben aardig wat talent toch achterin. Middenveld en aanval komt wel weer goed voor de komende jaren denk ik.
Idd. En vergeet Gouweleeuw & Viergever niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Van Rijn, De Vrij, BMI, Willems, Nuytinck (op termijn). We hebben aardig wat talent toch achterin. Middenveld en aanval komt wel weer goed voor de komende jaren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |