quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
en als je niet goed je tanden poetst heb je een aftenparty![]()
![]()
![]()
Je faalt een tikkiequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PARTY HARDDDDDDDDDD
Oh. Staan in mijn cache. grmblsquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, maar 3 van de 4 doen het niet
En ik zei dat je maar een beetje faalde, want ik vind je natuurlijk helemaal geen falerquote:
doen het bij mij anders primaquote:
quote:
Heb ik al los!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
JA JONGONS GOOI JE HAAR LOS
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Want ik ga dom voor me uit staren!! Dooeeiii [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel mop. Laters Rock!
Ik heb hem gesmeekt om er geen "paalmijtopic" van te maken. Puppyface hielpquote:
Ik las het te laat, schat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem gesmeekt om er geen "paalmijtopic" van te maken. Puppyface hielp
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht schatjes!
Vrijwilligers voor travestie-make up?
Dan moet t natuurlijk wel een vent zijn! Hopelijk mag ik dat o.a. Als extra vak doen, lijkt me tof!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En nee, ik gebruik amper make-up. Zeker niet als het mij verandert in een dragqueen
Oh, dat ben ik niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet t natuurlijk wel een vent zijn! Hopelijk mag ik dat o.a. Als extra vak doen, lijkt me tof!
Ik roep het al tijden; Pino is geniaal en van vele markten thuis!quote:
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels nietquote:
TETTENquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels niet
Yup!quote:
SORRY HOOR MAMAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup!![]()
En had ik jou trouwens niet al een tijdje terug weltrusten gewenst? Hevig geëmotioneerd enzulks??
Anders zou ik het woord nooit in mijn mond nemen snoeziequote:
Menboobs!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels niet
Fijn dat je dat aandurft, zijn er weinig die dat doen!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anders zou ik het woord nooit in mijn mond nemen snoezie
Nu echt weg hoor xoxoxox
Moobs!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Menboobs!
Zouden die ook een BH dragen?
Een leuke van kant ofzo.
Die kan best een kek Marlies Dekkertje gebruiken...quote:
Ik hoop dat ze nu wat groter zijn, kan ik fantaseren over motorboating... *brrrrrrr*quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu wat groter zijn, kan ik fantaseren over motorboating... *brrrrrrr*
Geil hoor!!1!!!quote:
Je broer!! Daar gaat je goede naam in de familiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hopelijk lezen de goedemorgenzeggers van iets na 7 uur komende morgen al deze kwaliteit even terug [ afbeelding ]
Whut? Waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je broer!! Daar gaat je goede naam in de familie
Omdat je je titjes zo te grabbel gooit hier, dat gaat 'ie vast doorklikken aan de restquote:
Als die vuige sujet dat flikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!1111!11quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat je je titjes zo te grabbel gooit hier, dat gaat 'ie vast doorklikken aan de rest
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als die vuige sujet dat flikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!1111!11
gr gr
Laat jouw goddelijke rondingen ook eens zien danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!
Wat zou z'n geheim zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!
Hier?? Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat jouw goddelijke rondingen ook eens zien dan
Keiharde uitlokpost; het is patatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohhh jummie, frietje sate in Postel
Ja, ik denk het ook...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmmm ik krijg spontaan lekkere trek.
Nee geen honger. Dat hebben ze in 3e wereld landen. Al hebben die wel een dikke buik dus volgensmij acteren ze maar.
Zeg, het is dat je 2,5u verderop woont (met mijn geografisch vermogen een uurtje of 5...), anders had ik je eigenhandig ingestopt!!quote:
Jij woont 2,5 uur verderop. Want jij was er eerderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, het is dat je 2,5u verderop woont (met mijn geografisch vermogen een uurtje of 5...), anders had ik je eigenhandig ingestopt!!
Och... Een tikje maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij woont 2,5 uur verderop. Want jij was er eerder![]()
Nu peer ik hem eckt hoor!!
Bavaria kan je gewoon niet trots op zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
En daar ben k verrekkes trots op! Dr is gin schonnere provincie als Brabant
Want Bavaria en PSV enzo.
Ik kom er alleen door als ik naar de Ardennen gaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
En daar ben k verrekkes trots op! Dr is gin schonnere provincie als Brabant
Want Bavaria en PSV enzo.
Hehe en in mijn durpke staat de Dommelsche Brouwerij. Tevens is Heineken slootwater.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bavaria kan je gewoon niet trots op zijn!Het is pis!
Mee eens. Heineken =quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hehe en in mijn durpke staat de Dommelsche Brouwerij. Tevens is Heineken slootwater.
Ahhhw ik ook van jou!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik vind je wel gewoon lief hoor Kimmieh
Yup... Ik vond die opmerking van Roos dan wel weer tof, dat het klonk alsof hijzelf een happy ending beleefdequote:
ze zei wel Charliequote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij zei die laatste echt geen Alfa Bravo Charly hoor
Wassap bro!quote:
Ik ben nu al benieuwd naar de maandagochtend even over tienenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, het weekend komt eraan
Domien gaat voor het eerst in z'n jonge leven voetbal kijken in de kroegWat een baas
Idd... Hij moet een boek schrijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben nu al benieuwd naar de maandagochtend even over tienen. De verhalen
.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:57 schreef alors het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat ik daar alleen in stond
quote:
quote:
Er is alleen 1 nadeeltje , die Drenthen nemen altijd alle tijd in de supermarktquote:
Ja het valt me op dat op donderdagochtend altijd die standaar kutshit gedraaid wordt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Potdulleme! Wat een topmuziek vandaag! Gisteren was compleet bagger rond dit tijdstip, nu alle 13 goed
Ik vind em heerlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sail
Prachtplaat! Dit moet zowel bij rock- als hiphopliefhebbers in goede smaak vallen, lijkt me.
Ik waardeer hem zowaar ook, mits'ie niet te vaak gedraaid gaat wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Sail
Prachtplaat! Dit moet zowel bij rock- als hiphopliefhebbers in goede smaak vallen, lijkt me.
Zijn we het ergens over eens??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik waardeer hem zowaar ook, mits'ie niet te vaak gedraaid gaat worden
Ik las't jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef alors het volgende:
ik zapte nog langs Koffietijd zonet, maar ik zag Sterretje en zapte weer weg
Domien is eindbaas jwzquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Toch opvallend... Claudia is op de radio en je hoort weer al die kansloze kutmuziek
Wat dat betreft: DOMIEN
Qua gelul zijn ze allebei irritant![]()
De megahit
Is'ie er al uit btw?quote:
quote:
wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...quote:
Och, volgens mij heeft iedereen zo'n aparte combi voor op broodquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...
Want jij eet dat ook graag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...
Met zeer grote regelmaat is dat mijn lunchquote:
Ga dan ook dan niet naar die kutbank!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat doet de Rabo lastig als je een rekening wilt openen...
Komt zeker door je boeventronie ghihih lol grapje hoor mopquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat doet de Rabo lastig als je een rekening wilt openen...
Verder dik tevreden over hoor, niks te klagenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga dan ook dan niet naar die kutbank!
En ik krijg elke keer te horen dat ik een lief koppie heb. Nu ben ik in de war, ik ga krassen. Brb!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt zeker door je boeventronie ghihih lol grapje hoor mop
Jij blonde emo jijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg elke keer te horen dat ik een lief koppie heb. Nu ben ik in de war, ik ga krassen. Brb!!
Zou je blij mee moeten zijn. Kan iemand zichzelf nog doodser opmaken?quote:
Dat zei ik je toch gisteren? Mooi dat beeld vasthouden en nooit meetenquote:
Die foto is ook wel heel erg witquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je blij mee moeten zijn. Kan iemand zichzelf nog doodser opmaken?
Ook flink overbelicht, jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die foto is ook wel heel erg wit![]()
Maar je hebt een punt
AchZo kieskeurig ben ik niet (meer)
Vind je? Ik vind je namelijk erg kritischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die foto is ook wel heel erg wit![]()
Maar je hebt een punt
AchZo kieskeurig ben ik niet (meer)
Hangt er vanaf wat het doel is van het contactquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind je namelijk erg kritisch
Jaja...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het doel is van het contact
Ik vind ze best te pruimen, al heb ik deze te vaak gehoordquote:
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze best te pruimen, al heb ik deze te vaak gehoord
Die drol zit overdwars denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...
Beetje zoals die gast van de KoL
Misschien heeft hij wel een chronisch poepprobleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...
Beetje zoals die gast van de KoL
Dat nooit!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die drol zit overdwars denk ik
Zelfs Dinand klinkt nog goed vergeleken bij die gozer van GBTTZ
Stenders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Is het de moeite waard de radio aan te slingeren?
Muziek valt me tegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Is het de moeite waard de radio aan te slingeren?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind t maar een rare gozert eigenlijk. Altijd al gevonden. Dan maar hard gaan nadenken oid.
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.quote:
Yup... Ik heb weinig afknappers, maar als een vent meer make-up gebruikt dan ik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
Wel heel benieuwd naar de 3 nieuwe albums...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
664 keer in meiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
Hoor net dat m'n vogel een stuk van het refrein meezingt van dit nummer. Kapotgedraaid dus
Volgens mij het eerste... En natuurlijk trek je dan een mesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
Was er nou maar 1 paar schoenen dat ze ruzie kregen of was het een gevalletje 'we willen niet dezelfde schoenen hebben'?
Waarom lieg je tegen me? Heb er de hele nacht van liggen dromenquote:
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
Klinkt meer als 2 honden...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?
Wat Minthy zegt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
De ballen volgens geheim recept![]()
Aaah, lief!quote:
Jij rijdt he naar 040?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Ja!! Oh, wat ziet dat er elke keer weer als een feestje uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Primaquote:
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achteropquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
Dat bedoel ik. Kan ik tenminste drinken. Maar goed die kelder is zo groot. Met dertig mensen moet je nog stevig doortanken om die kelder leeg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achterop
Ook goed!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slumberparty!
Volgende dag naar huis
"Als ik van Perszie"quote:
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeienquote:
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeien
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stap
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komen
Ik mag in de ochtend werken, dus ga er vanuit dat ik geen last hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werken
Nou, fijn weekend dan maar...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ja krijg opeens allemaal bevestigingen binnen
En ik ga zo weg
Het is toen dus geen MH geweest, op een gegeven moment (toen het al heel lang gedraaid werd) wilden ze het geloof ik megahit maken en toen vond Sander dat ze beter de nieuwe single konden doen, maar dat wilde de rest niet en is het daarbij gebleven. Maarja dit is echtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dit niet al eens Megahit geweest? Ze draaiden 'm al retevaak in elk geval
En Sander bepaalt dat natuurlijk allemaal in z'n eentjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Het is toen dus geen MH geweest, op een gegeven moment (toen het al heel lang gedraaid werd) wilden ze het geloof ik megahit maken en toen vond Sander dat ze beter de nieuwe single konden doen, maar dat wilde de rest niet en is het daarbij gebleven. Maarja dit is echtzo wordt een nummer gewoon verpest doordat het zo opgedrongen wordt.
Nee maar het ging toen om twee nummer en Sander was blijkbaar bepalend voor de meerderheid toen, en toen werd een ander nummer gekozen. Whatever.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Sander bepaalt dat natuurlijk allemaal in z'n eentje. Als 95% een nummer MH wil maken, lijkt me dat toch voldoende of niet?
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.quote:
Wel mee eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.
Kennelijk kon Sanne Hans niet..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, de keuze van de MH is deze keer wel heel treurig. Voor een plaat die al sinds oktober gedraaid wordt.
Eens hoor, maar ik heb al jaren geleden opgegeven nog te hopen op elke week een goede megahit en besloten me ook niet meer druk te maken om wat er nu megahit is. Zo gaat 't al jaren bij 3FM (en elke andere zender, trouwens).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe zit er zeker wat leuks bij, maar met dit soort keuzes.....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Eens hoor, maar ik heb al jaren geleden opgegeven nog te hopen op elke week een goede megahit en besloten me ook niet meer druk te maken om wat er nu megahit is. Zo gaat 't al jaren bij 3FM (en elke andere zender, trouwens).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |