quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind t maar een rare gozert eigenlijk. Altijd al gevonden. Dan maar hard gaan nadenken oid.
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.quote:
Yup... Ik heb weinig afknappers, maar als een vent meer make-up gebruikt dan ik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
Wel heel benieuwd naar de 3 nieuwe albums...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Toen ze daar mee begonnen waren ze al niet meer tof.
664 keer in meiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:11 schreef minthy het volgende:
Hoor net dat m'n vogel een stuk van het refrein meezingt van dit nummer. Kapotgedraaid dus
Volgens mij het eerste... En natuurlijk trek je dan een mesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef CindieY het volgende:
Was er nou maar 1 paar schoenen dat ze ruzie kregen of was het een gevalletje 'we willen niet dezelfde schoenen hebben'?
Waarom lieg je tegen me? Heb er de hele nacht van liggen dromenquote:
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
Klinkt meer als 2 honden...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer kon er ook alweer een clubje bij je komen eten?
Wat Minthy zegt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef borisz het volgende:
Vanavond een ouderwetse kindermaaltijd. Pasta met gehaktballetjes in tomatensaus.
De ballen volgens geheim recept![]()
Aaah, lief!quote:
Jij rijdt he naar 040?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Ja!! Oh, wat ziet dat er elke keer weer als een feestje uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat Minthy zegt!
En we moeten ook eens bij Roel eten als ik Instagram moet geloven!
Primaquote:
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achteropquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |