Dat bedoel ik. Kan ik tenminste drinken. Maar goed die kelder is zo groot. Met dertig mensen moet je nog stevig doortanken om die kelder leeg te krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prima
Alhoewel de drankcollectie van Roel ook niet verkeerd is
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ik fiets wel een stukkie om, kun je zo achterop
Ook goed!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Slumberparty!
Volgende dag naar huis
"Als ik van Perszie"quote:
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeienquote:
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, wel geinig, maar ik moet nog een beetje in het EK groeien geloof ik... Kan me nog niet zoveel boeien
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel duimen dat we winnen morgenavond, dan kan ik daarna op stap
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik ga ook wel kijken gok ik, of er moet nog iets leukers tussendoor komen
Ik mag in de ochtend werken, dus ga er vanuit dat ik geen last hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben je vrij? Morgenavond ook Zwolse halve marathon en de 4 Engelse mijlen, weet niet of je daar hinder van zou ondervinden als je moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |