quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
en als je niet goed je tanden poetst heb je een aftenparty![]()
![]()
![]()
Je faalt een tikkiequote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PARTY HARDDDDDDDDDD
Oh. Staan in mijn cache. grmblsquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Absoluut, maar 3 van de 4 doen het niet
En ik zei dat je maar een beetje faalde, want ik vind je natuurlijk helemaal geen falerquote:
doen het bij mij anders primaquote:
quote:
Heb ik al los!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
JA JONGONS GOOI JE HAAR LOS
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Want ik ga dom voor me uit staren!! Dooeeiii [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel mop. Laters Rock!
Ik heb hem gesmeekt om er geen "paalmijtopic" van te maken. Puppyface hielpquote:
Ik las het te laat, schat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hem gesmeekt om er geen "paalmijtopic" van te maken. Puppyface hielp
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Goedenacht schatjes!
Vrijwilligers voor travestie-make up?
Dan moet t natuurlijk wel een vent zijn! Hopelijk mag ik dat o.a. Als extra vak doen, lijkt me tof!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En nee, ik gebruik amper make-up. Zeker niet als het mij verandert in een dragqueen
Oh, dat ben ik niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dan moet t natuurlijk wel een vent zijn! Hopelijk mag ik dat o.a. Als extra vak doen, lijkt me tof!
Ik roep het al tijden; Pino is geniaal en van vele markten thuis!quote:
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels nietquote:
TETTENquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels niet
Yup!quote:
SORRY HOOR MAMAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup!![]()
En had ik jou trouwens niet al een tijdje terug weltrusten gewenst? Hevig geëmotioneerd enzulks??
Anders zou ik het woord nooit in mijn mond nemen snoeziequote:
Menboobs!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, 100% zeker. Geen leuter aanwezig en wel een stel tieten. Dat hebben de meeste kerels niet
Fijn dat je dat aandurft, zijn er weinig die dat doen!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Anders zou ik het woord nooit in mijn mond nemen snoezie
Nu echt weg hoor xoxoxox
Moobs!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Menboobs!
Zouden die ook een BH dragen?
Een leuke van kant ofzo.
Die kan best een kek Marlies Dekkertje gebruiken...quote:
Ik hoop dat ze nu wat groter zijn, kan ik fantaseren over motorboating... *brrrrrrr*quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nu wat groter zijn, kan ik fantaseren over motorboating... *brrrrrrr*
Geil hoor!!1!!!quote:
Je broer!! Daar gaat je goede naam in de familiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
Hopelijk lezen de goedemorgenzeggers van iets na 7 uur komende morgen al deze kwaliteit even terug [ afbeelding ]
Whut? Waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je broer!! Daar gaat je goede naam in de familie
Omdat je je titjes zo te grabbel gooit hier, dat gaat 'ie vast doorklikken aan de restquote:
Als die vuige sujet dat flikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!1111!11quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat je je titjes zo te grabbel gooit hier, dat gaat 'ie vast doorklikken aan de rest
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als die vuige sujet dat flikt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!1111!11
gr gr
Laat jouw goddelijke rondingen ook eens zien danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!
Wat zou z'n geheim zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja mop, je bent zelf zo vrijpostig... Eigen schuld, dikke tetten!
Hier?? Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat jouw goddelijke rondingen ook eens zien dan
Keiharde uitlokpost; het is patatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:37 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ohhh jummie, frietje sate in Postel
Ja, ik denk het ook...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef Kimberliedje het volgende:
Hmmm ik krijg spontaan lekkere trek.
Nee geen honger. Dat hebben ze in 3e wereld landen. Al hebben die wel een dikke buik dus volgensmij acteren ze maar.
Zeg, het is dat je 2,5u verderop woont (met mijn geografisch vermogen een uurtje of 5...), anders had ik je eigenhandig ingestopt!!quote:
Jij woont 2,5 uur verderop. Want jij was er eerderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, het is dat je 2,5u verderop woont (met mijn geografisch vermogen een uurtje of 5...), anders had ik je eigenhandig ingestopt!!
Och... Een tikje maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij woont 2,5 uur verderop. Want jij was er eerder![]()
Nu peer ik hem eckt hoor!!
Bavaria kan je gewoon niet trots op zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
En daar ben k verrekkes trots op! Dr is gin schonnere provincie als Brabant
Want Bavaria en PSV enzo.
Ik kom er alleen door als ik naar de Ardennen gaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Kimberliedje het volgende:
En daar ben k verrekkes trots op! Dr is gin schonnere provincie als Brabant
Want Bavaria en PSV enzo.
Hehe en in mijn durpke staat de Dommelsche Brouwerij. Tevens is Heineken slootwater.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bavaria kan je gewoon niet trots op zijn!Het is pis!
Mee eens. Heineken =quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hehe en in mijn durpke staat de Dommelsche Brouwerij. Tevens is Heineken slootwater.
Ahhhw ik ook van jou!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Maar ik vind je wel gewoon lief hoor Kimmieh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |