wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...quote:
Och, volgens mij heeft iedereen zo'n aparte combi voor op broodquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...
Want jij eet dat ook graag?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wtf, dat eet jij toch niet serieus als lunch? Dat zou ik namelijk heel eng vinden...
Met zeer grote regelmaat is dat mijn lunchquote:
Ga dan ook dan niet naar die kutbank!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat doet de Rabo lastig als je een rekening wilt openen...
Komt zeker door je boeventronie ghihih lol grapje hoor mopquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef minthy het volgende:
Wat doet de Rabo lastig als je een rekening wilt openen...
Verder dik tevreden over hoor, niks te klagenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga dan ook dan niet naar die kutbank!
En ik krijg elke keer te horen dat ik een lief koppie heb. Nu ben ik in de war, ik ga krassen. Brb!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt zeker door je boeventronie ghihih lol grapje hoor mop
Jij blonde emo jijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik krijg elke keer te horen dat ik een lief koppie heb. Nu ben ik in de war, ik ga krassen. Brb!!
Zou je blij mee moeten zijn. Kan iemand zichzelf nog doodser opmaken?quote:
Dat zei ik je toch gisteren? Mooi dat beeld vasthouden en nooit meetenquote:
Die foto is ook wel heel erg witquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je blij mee moeten zijn. Kan iemand zichzelf nog doodser opmaken?
Ook flink overbelicht, jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die foto is ook wel heel erg wit![]()
Maar je hebt een punt
AchZo kieskeurig ben ik niet (meer)
Vind je? Ik vind je namelijk erg kritischquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die foto is ook wel heel erg wit![]()
Maar je hebt een punt
AchZo kieskeurig ben ik niet (meer)
Hangt er vanaf wat het doel is van het contactquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind je namelijk erg kritisch
Jaja...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat het doel is van het contact
Ik vind ze best te pruimen, al heb ik deze te vaak gehoordquote:
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind ze best te pruimen, al heb ik deze te vaak gehoord
Die drol zit overdwars denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...
Beetje zoals die gast van de KoL
Misschien heeft hij wel een chronisch poepprobleemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij zingt alsof er een drol dwars zit...
Beetje zoals die gast van de KoL
Dat nooit!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die drol zit overdwars denk ik
Zelfs Dinand klinkt nog goed vergeleken bij die gozer van GBTTZ
Stenders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Is het de moeite waard de radio aan te slingeren?
Muziek valt me tegenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Is het de moeite waard de radio aan te slingeren?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vind t maar een rare gozert eigenlijk. Altijd al gevonden. Dan maar hard gaan nadenken oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |