SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
[ Bericht 30% gewijzigd door Pien85 op 08-06-2012 10:33:06 ]En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Goedgekeurdquote:
Versie van Lacuna Coil klinkt ook erg goed. Alleen die clipquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Words are very unnecessary
They can only do harm''
Smack my derb van Alpha twins, als we t over MUZIEK hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Clip van Smack my Bitch up van the Prodigy blijft geniaal. Nu we het toch over clips hebben
Zoals?quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
Jammer dat er van sommige nummers geen clip zijn
Phobia- Bring the Warquote:
Ja, hekje dicht en tot morgenquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heeft iemand dat vorige topic dichtgegooid zonder te checken of iedereen al eruit was trouwens?
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
Ja mijquote:
nou je hebt een antwoord niet dat je er wat aan hebt.....maar goedquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borstquote:
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terugquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr doet zijn geweer weg en gooit een granaat richting tijnbrein.
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein vangt hem en gooit hem terug
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbreinquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr vangt hem en gooit hem samen met nog een granaat weer terug.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein Boem 07-06-2012 RIP Tijnbrein
Dá's nou een tepel, jongen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein wat doet die rooie stip op mijn borst
Wat gek maar die tepel bewoogquote:
Oh het was een lieveheersbeestjequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:21 schreef henrivo het volgende:
[..]
Dan zou ik morgen maar es naar de dokter bellen.
And the winner is...quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We kijken morgen wel wie de strijd heeft overleefd dan. Ik zet een tientje op Weissman.
En dat heb je nergens anders die teksten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee serieus. Al mijn grappen, grollen, episch proza & poëzie en anderssoortige DIJKEN van teksten, het is weg...
En dat terwijl ik net de Baasheid ervan wilde bundelen en op zoek was naar een uitgever...
Neequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ohhhh..., kutfuckshit...
Ben al weer weg hoor
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Friends section (Vrienden) niet meer zichtbaar
Stormlooptopic trouwens...
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Als tussenoplossing heb ik de verschillende lijsten maar toegevoegd aan de favorieten via https://www.facebook.com/bookmarks/lists...
Nee. Wist ik veel dat FB dat besloot voor mij weg te halenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat heb je nergens anders die teksten?
Timeline is onoverzichtelijk en zeer selectief in het laten zien van posts en likes...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ben sinds een maand of drie overgestapt op die nieuwe timeline van facebook. Was even wennen, maar nu vind ik het wel praktisch. Anyway, vanmiddag wilde ik iets opzoeken wat ik ergens eind vorig jaar gepost had als statusupdate.
Wat blijkt nu tot mijn grote ontzetting? Meer dan de helft van mijn oude updates zijn pleite, foetsie! Of het nu linkjes betreft of teksten, ik ben gigantisch veel kwijt. En dat zuigt hard.
Zijn er meer mensen die dat hebben? En waarom is dat?
Binnenkort komt je teksten opeens tegen heel ergens anders. Een zekere Mark Wahlberg die dichter blijkt te zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee. Wist ik veel dat FB dat besloot voor mij weg te halen
Ga naar je Timeline en scroll een beetje naar beneden. Er verschijnt nu bovenaan een horizontaal menu. Daar kan je de periode selecteren (jaartal, daarna kan je ook de maand selecteren), deze staat standaard op Highlights.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee serieus. Al mijn grappen, grollen, episch proza & poëzie en anderssoortige DIJKEN van teksten, het is weg...
En dat terwijl ik net de Baasheid ervan wilde bundelen en op zoek was naar een uitgever...
Maar is er een mogelijkheid dat er een en ander op verborgen staat dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Timeline is onoverzichtelijk en zeer selectief in het laten zien van posts en likes...
Probleem opgelost nu HJ?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Maar is er een mogelijkheid dat er een en ander op verborgen staat dan?
Kapitein, geef deze man een oorlam!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga naar je Timeline en scroll een beetje naar beneden. Er verschijnt nu bovenaan een horizontaal menu. Daar kan je de periode selecteren (jaartal, daarna kan je ook de maand selecteren), deze staat standaard op Highlights.
Dat is dan ¤ 500 ex BTW.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kapitein, geef deze man een oorlam!
Sylvesterrr, het is gefixed. ALLES is weer netjes zichtbaar voor mezelf.
Zou ik ook doen nu ik 500 euro heb verdientquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik voor de verandering eens een keer op tijd naar bed ga...
Welterusten.
Nee, wacht! Ho! Hoe kan ik voortaan gewoon alles standaard (dus ook in de toekomst) zichtbaar zetten?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik voor de verandering eens een keer op tijd naar bed ga...
Welterusten.
Trustenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:45 schreef henrivo het volgende:
Kga dr ook maar es van tusse, batterij van m'n mobieltje geeft nog maar 2% aan dus ik zeg slaaplekker y'all!
Simpel. Druk op dat knopje wat Syl net zei, dan scrollt ie naar beneden en veranderd dat knopje in een knopje 'hoogtepunten'. Daar druk je op en dat verander je in 'alle verslagen'. Moet je alleen wel van onderaf elke keer een jaar verder klikken zie ik nu. Maar hij verbergt dan niks meer.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, wacht! Ho! Hoe kan ik voortaan gewoon alles standaard (dus ook in de toekomst) zichtbaar zetten?
Ga ik even proberen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Simpel. Druk op dat knopje wat Syl net zei, dan scrollt ie naar beneden en veranderd dat knopje in een knopje 'hoogtepunten'. Daar druk je op en dat verander je in 'alle verslagen'. Moet je alleen wel van onderaf elke keer een jaar verder klikken zie ik nu. Maar hij verbergt dan niks meer.
Moet je overigens wel voor elke maand opnieuw doen en dan maar hopen dat ie dat onthoudtquote:
Leuk he!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wauw, wat een onthaal. Wordt er verlegen van
Goed hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeker! Daar kan ik best aan wennen denk ik
Hoe'st daar?
Me 2quote:
Nee joh.. ik heb gewerkt vandaag, vanmorgen was het nat, vanavond heb ik even een vriend geholpen met inpakken voor de verhuizing en ik ben eigenlijk nog maar een half uurtje thuis..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Goed hoorHoe ist met jou? Nog op de motor weggeweest?
Daar wil ik foto's van maken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee joh.. ik heb gewerkt vandaag, vanmorgen was het nat, vanavond heb ik even een vriend geholpen met inpakken voor de verhuizing en ik ben eigenlijk nog maar een half uurtje thuis..
Van het weekend maar eens kijken wat het weer doet. Kan nog steeds naar die bikini-bikewash. Hij moet al tijden gewassen worden
Dan maar foto's maken van andere dingenquote:
* JK1982 don't wanna knowquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan maar foto's maken van andere dingen
Die zonnebril is vanwege mijn stralende persoonlijkheid?quote:
Uhuh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zonnebril is vanwege mijn stralende persoonlijkheid?
Ik ben mijn persiflage-act aan het perfectioneren.quote:
Wow, een incubatietijd van 6 dagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Syl? Ik heb jouw ziekte overgenomen denk ik
Voor een frisse kijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom heb ik nou vanmorgen tandpasta gemorst op mijn shirt?
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee joh... Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Ik heb vooral buikpijn / misselijk. En nee, ik ben niet zwanger
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-babyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee joh... Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Ik heb vooral buikpijn / misselijk. En nee, ik ben niet zwanger
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Zie ik daar een post van JK? Die boycot ik!
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te makenquote:
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Niemand uit dit topic qua mannen hoor hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te maken
Jawel, beschuit met muisjes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijn
Die kan je zo ook krijgen!quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..quote:
"Meester, hoe kan het dat ik twee moeders en geen vader heb?"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.quote:
is bij ons ook zo hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.
Of is dat niet normaal?
niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef JK1982 het volgende:
Ik denk niet dat er veel uit mijn handen gaat komen vandaag..
Denk het ook niet, maar het zou wel ergens heel grappig zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
omdat ik het herkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope.. waarom moet je daarom zo lachen?
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net wakker en volgens mij heb ik een compleet reliëf van het plafond van de sixtijnse kapel op mijn wang zitten.
Koffie!
Ergens toch best handigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..
Die was met haar been op de folder in slaap gevallen
Hehe. Fijn is dat, van dat cheap-ass papier met dito inkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..
Die was met haar been op de folder in slaap gevallen
Nou, op mijn kussen. Maar ik keek in de spiegel en het zag er niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Ja... H_J, waar heb je op gelegen met je wang?
Zeker.. Alleen je loopt wel een beetje voor lul als de aanbieding verlopen is. Of wanneer het toevallig bier is dat niet te zuipen isquote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
En waarom sta ik nog niet in de OP![]()
Zal me nu wat uitgebreider voorstellen
Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveelMijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.
Mag ik er nu wel in?
Tenks, daar even doen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verkeerde topic
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14 deze is om voor te stellen enzo![]()
Leuk, nog een motorrijder. Wat voor motor heb je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
En waarom sta ik nog niet in de OP![]()
Zal me nu wat uitgebreider voorstellen
Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveelMijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.
Mag ik er nu wel in?
Ik rijd een Yamaha Diversion 600. Zal zo wel even een foto posten. Heb hem ongeveer 2 jaar nu en hij rijdt lekker. En wat rijd jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk, nog een motorrijder. Wat voor motor heb je?
No problemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
De OP hier is ook nagenoeg hetzelfde, dus een vergissing is zo gemaakt. Hmm. Eens kijken of daar wat aan te doen valt...
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
De OP hier is ook nagenoeg hetzelfde, dus een vergissing is zo gemaakt. Hmm. Eens kijken of daar wat aan te doen valt...
Ja, want we zijn ook zo gevaarlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga jullie voortaan The Fokkers of Anarchy noemen...
Zijn er veel motorrijders hier? Misschien moeten we een meet doen met de motorrijders, lijkt me ook erg leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.
Oh en meer motorrijders
Ja, doe maar es wat leuks maken.. Met een leuk plaatje erbij ofzo..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een Cagiva V-Raptor 1000.. Een wat?! Nou, dat dus..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd een Yamaha Diversion 600. Zal zo wel even een foto posten. Heb hem ongeveer 2 jaar nu en hij rijdt lekker. En wat rijd jij?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga jullie voortaan The Fokkers of Anarchy noemen...
Alleen die één op één overgenomen tekst hier in de OP al. Staat dat er voor SC een ander topic is... ik moest ook twee keer knipperen met mijn ogen voor ik doorhad dat ik nu toch echt in de SC zat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.
Oh en meer motorrijders
Dat moet je nooit al van tevoren ontkennenquote:
Ja, dat had ik van de week ook. Het is niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alleen die één op één overgenomen tekst hier in de OP al. Staat dat er voor SC een ander topic is... ik moest ook twee keer knipperen met mijn ogen voor ik doorhad dat ik nu toch echt in de SC zat.
Ah, wat voor feestje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik wens jullie een fijne dag
ik ga douchen en aankleden voor een feestje
Ja, scheelt al. En als je dan echt met banners ed wilt gaan werken zou ik gewoon kleurnuances aanbrengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef Pien85 het volgende:
Het is nog geen mooie OP zo, wel een stuk duidelijker dat DIT de SC is.
Heb hem opgezocht, mooi dingetje! Heb je hem al lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, doe maar es wat leuks maken.. Met een leuk plaatje erbij ofzo..
[..]
Ik heb een Cagiva V-Raptor 1000.. Een wat?! Nou, dat dus..
[..]
Ja, wil nog wel iets moois in elkaar knutselen, maar weinig inspiratie en op dit moment geen tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah, wat voor feestje?
[..]
Ja, scheelt al. En als je dan echt met banners ed wilt gaan werken zou ik gewoon kleurnuances aanbrengen.
Nee, ongeveer een jaartje. Maar het is mijn tweede al. Is gewoon een hele leuke motor, en zwaar ondergewaardeerd.. En het klinktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hem opgezocht, mooi dingetje! Heb je hem al lang?
En ik kan altijd wel iemand achterop nemen
Fok!kers of Anarchy, klinkt wel pakkend eigenlijk
O, ik wil dat best doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wil nog wel iets moois in elkaar knutselen, maar weinig inspiratie en op dit moment geen tijd.
Maareh... Jij kan ook photoshoppen he, dus als je je geroepen voelt...
Ik ga er over nadenken als ik thuis ben van 't werk iigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, ik wil dat best doen hoor.![]()
Maar ga zelf met een half uurtje rijden richting het oosten des lands om die kleine op te halen bij zijn moeder, dus zal sowieso even moeten wachten.
Dat topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kan ik het het beste uitmaken?
Trouwens, ik wil ook mijn motorrijbewijs halen. Ik ben echter bang dat ik het rijbewijs in korte tijd kwijtraak. Ik ben een notoire hardrijder, dat gaat op een motor iets makkelijker...
Dat ding gaat de bocht niet om.. Niks aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind dit wel een leuk motortje: http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html
Tsja, maar dan hoef je ook minder lang hard te rijden. Af en toe lekker doortrekken is lekker, maar je hoeft geen kilometers hard te rijden. Had ik pas even toen ik de snelweg op ging. Even doortrekken naar 200, lekker, en daarna weer afzakken naar 130/140..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kan ik het het beste uitmaken?
Trouwens, ik wil ook mijn motorrijbewijs halen. Ik ben echter bang dat ik het rijbewijs in korte tijd kwijtraak. Ik ben een notoire hardrijder, dat gaat op een motor iets makkelijker...
Het geluid vind ik ook mooi om te horen. Kijk altijd als ik een Harley zie rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer een jaartje. Maar het is mijn tweede al. Is gewoon een hele leuke motor, en zwaar ondergewaardeerd.. En het klinkt![]()
![]()
![]()
Overigens kan ik die plastic kap van de achterkant halen hoor, als je die hebt gezien. Alleen inderdaad moet ik dan wel van tevoren bedenken of er misschien iemand achterop mee zou willen. 't is nogal een gevaarte namelijk, die kap
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, en ik vind het al goed te horen dat je ondanks dat je het niets vind motorrijders toch in hun waarde laat. Hoor genoeg mensen blaten dat motorrijders aso's zijn en die ze het liefst zien doodrijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind er dus echt niks aan hè, motoren. Ja, wegracers vind ik vet om te zien en te horen, en motorraces kijk ik ook wel als ik er tijdens het zappen voorbij kom, maar het is totaal niks voor mij om op zo'n ding te rijden. Ik voel me een stuk veiliger op 4 wielen, dus geef mij maar een auto.
Heb op vakantie een keer achterop gezeten (Gixxer 1000 was dat geloof ik), 180 zonder helm, mijn oogleden sloegen dubbelDus ja, been there, done that, nice t-shirt, maar ik ga liever snoeihard in een auto, of een kart. Da's meer mijn ding.
Naked bike lijkt mij niks, ik wil wel rechtop kunnen zitten. Zoiets als de BMW's van de politie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ding gaat de bocht niet om.. Niks aan
[..]
Tsja, maar dan hoef je ook minder lang hard te rijden. Af en toe lekker doortrekken is lekker, maar je hoeft geen kilometers hard te rijden. Had ik pas even toen ik de snelweg op ging. Even doortrekken naar 200, lekker, en daarna weer afzakken naar 130/140..
Bovendien ligt het maar net aan de motor die je koopt. Die van mij (naked) rijd bij hoge snelheid echt niet zo lekker. Dan voel je de rijwind heel erg. Als je een motor met kuip koopt, zo'n buikschuiver bijvoorbeeld, dan ben je misschien veel makkelijker geneigd standaard veel te hard te rijden..
Geluid is een van de belangrijkste dingen vind ik. Ik hou niet van die stofzuigersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het geluid vind ik ook mooi om te horen. Kijk altijd als ik een Harley zie rijden![]()
Mijn uiteindelijke droom is om op een Suzuki Hayabusa te kunnen rijden. Vind het een prachtig ding en zou deze graag eens willen ervaren om te zien of ie echt zo pittig is als iedereen hem doet voorkomen
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind er dus echt niks aan hè, motoren. Ja, wegracers vind ik vet om te zien en te horen, en motorraces kijk ik ook wel als ik er tijdens het zappen voorbij kom, maar het is totaal niks voor mij om op zo'n ding te rijden. Ik voel me een stuk veiliger op 4 wielen, dus geef mij maar een auto.
Heb op vakantie een keer achterop gezeten (Gixxer 1000 was dat geloof ik), 180 zonder helm, mijn oogleden sloegen dubbelDus ja, been there, done that, nice t-shirt, maar ik ga liever snoeihard in een auto, of een kart. Da's meer mijn ding.
Ik heb voor deze een Aprilia ETV1000 Caponord gehad. Heerlijke motor, lekkere zit, veel koppel en heel comfortabel. Alleen voor mij wat te zwaar, hij was 50kg zwaarder dan degene die ik nu heb, en een stuk hoger. Dus lastiger te hanteren bij bijv. manouvreren enzo..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naked bike lijkt mij niks, ik wil wel rechtop kunnen zitten. Zoiets als de BMW's van de politie.Volgens mij kan op zo'n motor best wel TE hard rijden.
Ik vertrouw mezelf gewoon niet.
Ik reed laatst op de fiets hier in de stad, hoor ik een soort van snorfiets achter me 'zzzzzzzz'.... Bleek het een motor te zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geluid is een van de belangrijkste dingen vind ik. Ik hou niet van die stofzuigers![]()
Die van mij klinkt ook redelijk a(hum)..sociaal
Datquote:Hayabusa is een heel mooi model om te zien, mooi aerodynamisch, maar ik vind ze wel erg log als je erop zit.. De kuip is echt heel breed. Dat is niet echt mijn ding. Als het dan toch een gekuipte motor zou moeten worden, dan liever een R1, ZX10-R etc.
[..]
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..
Daar zul je bij mij geen last van hebben...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik reed laatst op de fiets hier in de stad, hoor ik een soort van snorfiets achter me 'zzzzzzzz'.... Bleek het een motor te zijn
[..]
DatEcht wtf
Waarom stap je zonder helm en zonder fatsoenlijke kleding op een motor?
De mijne is een toermotor, en dat hoor je ook wel. Maar het klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zul je bij mij geen last van hebben...
Dan val je wel lekker op! Heb zelf een rode en altijd een hesje om voor het geval dat ze me echt niet zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:14 schreef MsMessy het volgende:
Mijn zus had geloof ik toen een Suzuki Boulevard M50 als ik me niet vergis. Was een leuke motor en in zonnig geel
Oh, da's ook leuk inderdaad, zo'n chopper. Mijn eerste motorrit (nog voor ik mijn rijbewijs had, op een paar landweggetjes) was op een Suzuki VL800 Volusia. Dat heeft ook wel wat, zo cruisen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:14 schreef MsMessy het volgende:
Mijn zus had geloof ik toen een Suzuki Boulevard M50 als ik me niet vergis. Was een leuke motor en in zonnig geel
En jij denkt dat "vooruit betalen" zinvol is?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Ik werk aan mijn seksleven zodat ik mijn vriendje met gerust hart hier kan laten
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, en ik vind het al goed te horen dat je ondanks dat je het niets vind motorrijders toch in hun waarde laat. Hoor genoeg mensen blaten dat motorrijders aso's zijn en die ze het liefst zien doodrijden.
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef JK1982 het volgende:
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..
Hoe naïef..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Nee. Ik werk aan mijn seksleven zodat ik mijn vriendje met gerust hart hier kan laten
Geluidjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zul je bij mij geen last van hebben...
Klopt, ik rijd ook wel eens door maar ik ga geen stunts uithalen of mezelf en anderen in gevaar brengen. Ik rijd voor mijn plezier en dan let ik ook op de rest van de weggebruikers. Kan ik er even niet langs? Dan wacht ik even tot het wel kan. File? Ik ga er niet zomaar tussendoor rijden, ook al wordt het gedoogd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...
[..]
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.
Amen! Wielrenners.. Breek me de bek niet open..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb voor de meeste motorrijders niets dan respect, mits er gewoon normaal gereden wordt. Kijk, overal met 200+ doorheen jassen is natuurlijk niet de manier, dat doe je maar op het circuit. Overigens vind ik de meest aso weggebruikers wielrenners...
Dan is het een mongolenactie van hem..quote:[..]
Ik zal het eventjes voor je uitleggen, ik was op vakantie, had nog nooit achterop een motor gezeten, wilde dat een keer proberen, en via via kon ik een kort ritje achterop maken. Dat die gast dan eventjes doortrekt tot 180, tja, hij kan beter op de motor rijden dan ik, dus ik vond dat op zich niet erg. Ik vond het wel gaaf eigenlijk. Het was ook een ritje van nog geen 10 minuten ofzo. En daar is ook niet het onveilige gevoel door onstaan, ik denk dat het meer te maken heeft met geen ervaring ofzo, heb vroeger ook nooit een brommer of scooter gehad, nooit nodig gehad. Plus het feit dat ik auto's e.d. leuker vind dan motoren.
Wat doe je hier dan nog?! Sleur hem aan z'n ehm.. haar naar de slaapkamer!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahaha me vriend is een trouwe hond. Was alleen niet zo blij met ons sekslevenBen ervaren minnaars gewend
Tijd om er toch wat aan te doen, anders ga ik buiten trek krijgen hahaha
Motorrijders zoals jij maak ik ruimte voor in de file zodat je er voorbij kan. Één of andere blaaskaak in een dikke ster die op het laatste moment nog even wil invoegen kan van mij de griep krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, ik rijd ook wel eens door maar ik ga geen stunts uithalen of mezelf en anderen in gevaar brengen. Ik rijd voor mijn plezier en dan let ik ook op de rest van de weggebruikers. Kan ik er even niet langs? Dan wacht ik even tot het wel kan. File? Ik ga er niet zomaar tussendoor rijden, ook al wordt het gedoogd.
Wielrenners zijn ook echt asociaal, dat wil ik wel toegeven. Ze letten niet op je ook al heb je voorrang. En dan worden ze woest als je ze erop aanspreekt voor zover dat gaat.
Ik snap jou ook wel hoor, maar ik neem hem verder niks kwalijk ofzo. Was leuk voor een keertje, hebben we weer gehad, op naar de volgende uitdagingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:31 schreef JK1982 het volgende:
Dan is het een mongolenactie van hem..![]()
En ik wil echt niet de moraalridder uithangen ofzo hoor, maar als je zoiets doet met iemand achterop zonder enige vorm van bescherming, dan ben je gewoon een eikel..
Zoals in de bosjes enzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hahahaha me vriend is een trouwe hond. Was alleen niet zo blij met ons sekslevenBen ervaren minnaars gewend
Tijd om er toch wat aan te doen, anders ga ik buiten trek krijgen hahaha
Nu krijg ik zin in seksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij is op stage
Heb em isteren 2* in de woonkamer verleidHeb ontdekt dat ik slaapkamer niks vind. Bed is te goed. Veert teveel haha. Alles buiten bed is beter. Het liefst buiten
![]()
Oke ik ga koffie maken haha
Doe mij ook zo'n vriendin!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:35 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Hij is op stage
Heb em isteren 2* in de woonkamer verleidHeb ontdekt dat ik slaapkamer niks vind. Bed is te goed. Veert teveel haha. Alles buiten bed is beter. Het liefst buiten
![]()
Oke ik ga koffie maken haha
Soms ben ik zo blij dat ik vrijgezel ben, en soms verlang je echt naar een vriendin. Dit is zo'n moment.quote:
Heel natuurlijkquote:
'tis hier geen KPDquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel natuurlijk
Tijd voor de Fok! Sex meet
Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..quote:
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweestquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heel natuurlijk
Tijd voor de Fok! Sex meet
Weet ik, misschien daar voorstellenquote:
En er is al animo voor!quote:
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...quote:
Misschien moet het maar wel tijdgebonden worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja tijdgebonden is het nog nooit geweest
in z'n eentje... dan kan ie net zo goed thuis blijven.quote:
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwequote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Weet je wat het is, voor mij is het inmiddels weer een tijdje geleden, dus ja, dan gaan de eisen vanzelf omlaag. Een hartslag is momenteel voldoende...
nu wel:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En het is nog steeds niet vrijdag 12.00u geweest.
Ja, dat wel, graag zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik stel mijn eisen toch wat hoger dan de jouwe
Het moet toch ook vrouwelijk zijn of niet?
Nee, geen hairy bum businessquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, dat wel, graag zelfsHarige reet steek ik hem liever niet in nee
Real doll schijnt toch wel aardig realistisch te zijn, tijdje terug nog een keer een docu over gezien. Maar die zijn weer te duur zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we op 30 juni maar eens opblaaspop voor je regelen.
quote:
Mag ik ook even?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Tsja, we hadden het over motoren, totdat IHA met haar smerige sekspraatjes begon..
Aan de andere kant.. ’t is wel vrijdag!
Epic!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:09 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
[..]
Mag ik ook even?Jullie praten wel vaker over seks.
[..]
Epic!
Btw, jullie hebben het wel leuk over schaamhaar enzo, maar plukken jullie zelf ook jullie genitales kaal?
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier wordt het ook netjes bijgehouden ja, en als je het niet gelooft gewoon ff voelen hier![]()
Ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
In Augustus weer een meet he? @ Scheveningen
Kan voor die tijd vast nog wel een minimeet in de buurt vanafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de dames op 30 juni echt uitkijken...
En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs dan zal je het presteren om te laat te komen.
Ik zit nog thuis, over krap uurtje maar eens op pad voor de middagdienst...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog geen koffie op. Nadeel van niet op kantoor werken.
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:15 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ik ben er toch nietHaha
Ik weet van niets?!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atollquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Had je morgenavond niet al een meet in Scheveningen? Of is die gecancelled?
Ik wordt liever op dat leuke en gekke aangekekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:20 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ja, ik sta bekend als iemand die altijd te laat isMaar ook bekend als iemand die leuk en gek is
Dus dat compenseert toch wat betreft reputatie?
Ah, ok..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Nee, die hadden we verschoven naar vorig week zaterdag in Rotterdam, bowlen bij Atoll
Ik moet volgens mij ook uitkijken dat ik hier geen reputatie krijgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan zeg ik dat ze een reputatie opbouwd en dan heb ik vooroordelen?
Issie ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:22 schreef JK1982 het volgende:
Ah, ok..![]()
Die tent ziet er wel leuk uit moet ik zeggen. .
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:23 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik vind je nick gaar, maar verder mag ik jou wel Koper Norsie
Dat ziet er wel zwaar rlxd uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
2e is wat rustiger en 1e is wat ''cooler''.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chillen is altijd goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
Ik stel alvast voor dat we in Augustus kunnen chillen @ Scheveningen/Blue Lagoon of Kijkduin/Beachclub people.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.quote:
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genietenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het ook niet altijd 1x per jaar vuurwerkshow vanaf de pier? Ben daar vroeger nog weleens met mijn ouders naartoe gegaan, was volgens mij ook in augustus.
Ik zeg: motor!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
Met wie zou je een contract willen afsluiten?quote:
Dan gewoon niet ondertekenen.quote:
Crud, ik laat ze al thuis!quote:
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:40 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[..]
Ja. Eind augustus ook. Het is dan wel mega druk. Moeilijk bereikbaar met auto vanaf een bepaalde tijd. Scheveningen wordt nog steeds verbouwd, dus ik weet niet of het praktisch is. Vorig jaar was het namelijk geen zak aan. De jaar ervoor wel. Toen zat ik bij Blue Lagoon. Je moet echt in de middag komen en bij het zeeuitzicht gaan zitten wil je genieten
ohai telaatkomerquote:
*Proest*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik ga denk ik liever naar meets met OV of als ik met auto mee kan rijden, drink wel graag een biertje tijdens zulke dingen. Oh, nog iets:
[ afbeelding ]
Voeder ze!quote:
Autoquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef IHaveAmnesia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo Autmatic_!quote:
Zekerquote:
quote:
Meerdere zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik neem uit voorzorg toch maar wat condooms mee hoor naar de meet.
Ehh.. Wilde plannen? Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Goed plan, die hotelkamer is toch geboektquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:04 schreef Kper_Norci het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |