Ik ben mijn persiflage-act aan het perfectioneren.quote:
Wow, een incubatietijd van 6 dagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Syl? Ik heb jouw ziekte overgenomen denk ik
Voor een frisse kijk?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:01 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Waarom heb ik nou vanmorgen tandpasta gemorst op mijn shirt?
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee joh... Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Ik heb vooral buikpijn / misselijk. En nee, ik ben niet zwanger
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-babyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee joh... Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Ik heb vooral buikpijn / misselijk. En nee, ik ben niet zwanger
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Zie ik daar een post van JK? Die boycot ik!
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te makenquote:
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Niemand uit dit topic qua mannen hoor hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te maken
Jawel, beschuit met muisjes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijn
Die kan je zo ook krijgen!quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..quote:
"Meester, hoe kan het dat ik twee moeders en geen vader heb?"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.quote:
is bij ons ook zo hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.
Of is dat niet normaal?
niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef JK1982 het volgende:
Ik denk niet dat er veel uit mijn handen gaat komen vandaag..
Denk het ook niet, maar het zou wel ergens heel grappig zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
omdat ik het herkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope.. waarom moet je daarom zo lachen?
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net wakker en volgens mij heb ik een compleet reliëf van het plafond van de sixtijnse kapel op mijn wang zitten.
Koffie!
Ergens toch best handigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..
Die was met haar been op de folder in slaap gevallen
Hehe. Fijn is dat, van dat cheap-ass papier met dito inkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo had een vriendin van mij laatst een krat bier in de aanbieding op haar been staan..
Die was met haar been op de folder in slaap gevallen
Nou, op mijn kussen. Maar ik keek in de spiegel en het zag er niet uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef Pien85 het volgende:
Ja... H_J, waar heb je op gelegen met je wang?
Zeker.. Alleen je loopt wel een beetje voor lul als de aanbieding verlopen is. Of wanneer het toevallig bier is dat niet te zuipen isquote:
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
En waarom sta ik nog niet in de OP![]()
Zal me nu wat uitgebreider voorstellen
Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveelMijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.
Mag ik er nu wel in?
Tenks, daar even doen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Verkeerde topic
Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #14 deze is om voor te stellen enzo![]()
Leuk, nog een motorrijder. Wat voor motor heb je?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:19 schreef El_Thijs het volgende:
En waarom sta ik nog niet in de OP![]()
Zal me nu wat uitgebreider voorstellen
Ik ben Thijs, ben 29 jaar en werk als subsidieadviseur in Eindhoven. Woon zelf in Tilburg. Ik rook en drink niet, kost me teveelMijn grootste hobby is motorrijden, en als het lekker weer is stap ik graag op mijn rode tweewieler om te gaan toeren.
Mag ik er nu wel in?
Ik rijd een Yamaha Diversion 600. Zal zo wel even een foto posten. Heb hem ongeveer 2 jaar nu en hij rijdt lekker. En wat rijd jij?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Leuk, nog een motorrijder. Wat voor motor heb je?
No problemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
De OP hier is ook nagenoeg hetzelfde, dus een vergissing is zo gemaakt. Hmm. Eens kijken of daar wat aan te doen valt...
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
De OP hier is ook nagenoeg hetzelfde, dus een vergissing is zo gemaakt. Hmm. Eens kijken of daar wat aan te doen valt...
Ja, want we zijn ook zo gevaarlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga jullie voortaan The Fokkers of Anarchy noemen...
Zijn er veel motorrijders hier? Misschien moeten we een meet doen met de motorrijders, lijkt me ook erg leuk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.
Oh en meer motorrijders
Ja, doe maar es wat leuks maken.. Met een leuk plaatje erbij ofzo..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb een Cagiva V-Raptor 1000.. Een wat?! Nou, dat dus..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik rijd een Yamaha Diversion 600. Zal zo wel even een foto posten. Heb hem ongeveer 2 jaar nu en hij rijdt lekker. En wat rijd jij?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ga jullie voortaan The Fokkers of Anarchy noemen...
Alleen die één op één overgenomen tekst hier in de OP al. Staat dat er voor SC een ander topic is... ik moest ook twee keer knipperen met mijn ogen voor ik doorhad dat ik nu toch echt in de SC zat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik had al beloofd om daar iets aan te gaan doen, maar heb het een beetje druk gehad de afgelopen dagen. Vanmiddag heb ik meer tijd, dus dan zal ik eens gaan nadenken.
Oh en meer motorrijders
Dat moet je nooit al van tevoren ontkennenquote:
Ja, dat had ik van de week ook. Het is niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Alleen die één op één overgenomen tekst hier in de OP al. Staat dat er voor SC een ander topic is... ik moest ook twee keer knipperen met mijn ogen voor ik doorhad dat ik nu toch echt in de SC zat.
Ah, wat voor feestje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef mutsieflutsie het volgende:
ik wens jullie een fijne dag
ik ga douchen en aankleden voor een feestje
Ja, scheelt al. En als je dan echt met banners ed wilt gaan werken zou ik gewoon kleurnuances aanbrengen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:31 schreef Pien85 het volgende:
Het is nog geen mooie OP zo, wel een stuk duidelijker dat DIT de SC is.
Heb hem opgezocht, mooi dingetje! Heb je hem al lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, doe maar es wat leuks maken.. Met een leuk plaatje erbij ofzo..
[..]
Ik heb een Cagiva V-Raptor 1000.. Een wat?! Nou, dat dus..
[..]
Ja, wil nog wel iets moois in elkaar knutselen, maar weinig inspiratie en op dit moment geen tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ah, wat voor feestje?
[..]
Ja, scheelt al. En als je dan echt met banners ed wilt gaan werken zou ik gewoon kleurnuances aanbrengen.
Nee, ongeveer een jaartje. Maar het is mijn tweede al. Is gewoon een hele leuke motor, en zwaar ondergewaardeerd.. En het klinktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb hem opgezocht, mooi dingetje! Heb je hem al lang?
En ik kan altijd wel iemand achterop nemen
Fok!kers of Anarchy, klinkt wel pakkend eigenlijk
O, ik wil dat best doen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, wil nog wel iets moois in elkaar knutselen, maar weinig inspiratie en op dit moment geen tijd.
Maareh... Jij kan ook photoshoppen he, dus als je je geroepen voelt...
Ik ga er over nadenken als ik thuis ben van 't werk iigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O, ik wil dat best doen hoor.![]()
Maar ga zelf met een half uurtje rijden richting het oosten des lands om die kleine op te halen bij zijn moeder, dus zal sowieso even moeten wachten.
Dat topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kan ik het het beste uitmaken?
Trouwens, ik wil ook mijn motorrijbewijs halen. Ik ben echter bang dat ik het rijbewijs in korte tijd kwijtraak. Ik ben een notoire hardrijder, dat gaat op een motor iets makkelijker...
Dat ding gaat de bocht niet om.. Niks aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind dit wel een leuk motortje: http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html
Tsja, maar dan hoef je ook minder lang hard te rijden. Af en toe lekker doortrekken is lekker, maar je hoeft geen kilometers hard te rijden. Had ik pas even toen ik de snelweg op ging. Even doortrekken naar 200, lekker, en daarna weer afzakken naar 130/140..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Hoe kan ik het het beste uitmaken?
Trouwens, ik wil ook mijn motorrijbewijs halen. Ik ben echter bang dat ik het rijbewijs in korte tijd kwijtraak. Ik ben een notoire hardrijder, dat gaat op een motor iets makkelijker...
Het geluid vind ik ook mooi om te horen. Kijk altijd als ik een Harley zie rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ongeveer een jaartje. Maar het is mijn tweede al. Is gewoon een hele leuke motor, en zwaar ondergewaardeerd.. En het klinkt![]()
![]()
![]()
Overigens kan ik die plastic kap van de achterkant halen hoor, als je die hebt gezien. Alleen inderdaad moet ik dan wel van tevoren bedenken of er misschien iemand achterop mee zou willen. 't is nogal een gevaarte namelijk, die kap
Ieder zijn eigen mening natuurlijk, en ik vind het al goed te horen dat je ondanks dat je het niets vind motorrijders toch in hun waarde laat. Hoor genoeg mensen blaten dat motorrijders aso's zijn en die ze het liefst zien doodrijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind er dus echt niks aan hè, motoren. Ja, wegracers vind ik vet om te zien en te horen, en motorraces kijk ik ook wel als ik er tijdens het zappen voorbij kom, maar het is totaal niks voor mij om op zo'n ding te rijden. Ik voel me een stuk veiliger op 4 wielen, dus geef mij maar een auto.
Heb op vakantie een keer achterop gezeten (Gixxer 1000 was dat geloof ik), 180 zonder helm, mijn oogleden sloegen dubbelDus ja, been there, done that, nice t-shirt, maar ik ga liever snoeihard in een auto, of een kart. Da's meer mijn ding.
Naked bike lijkt mij niks, ik wil wel rechtop kunnen zitten. Zoiets als de BMW's van de politie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat ding gaat de bocht niet om.. Niks aan
[..]
Tsja, maar dan hoef je ook minder lang hard te rijden. Af en toe lekker doortrekken is lekker, maar je hoeft geen kilometers hard te rijden. Had ik pas even toen ik de snelweg op ging. Even doortrekken naar 200, lekker, en daarna weer afzakken naar 130/140..
Bovendien ligt het maar net aan de motor die je koopt. Die van mij (naked) rijd bij hoge snelheid echt niet zo lekker. Dan voel je de rijwind heel erg. Als je een motor met kuip koopt, zo'n buikschuiver bijvoorbeeld, dan ben je misschien veel makkelijker geneigd standaard veel te hard te rijden..
Geluid is een van de belangrijkste dingen vind ik. Ik hou niet van die stofzuigersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het geluid vind ik ook mooi om te horen. Kijk altijd als ik een Harley zie rijden![]()
Mijn uiteindelijke droom is om op een Suzuki Hayabusa te kunnen rijden. Vind het een prachtig ding en zou deze graag eens willen ervaren om te zien of ie echt zo pittig is als iedereen hem doet voorkomen
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:53 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind er dus echt niks aan hè, motoren. Ja, wegracers vind ik vet om te zien en te horen, en motorraces kijk ik ook wel als ik er tijdens het zappen voorbij kom, maar het is totaal niks voor mij om op zo'n ding te rijden. Ik voel me een stuk veiliger op 4 wielen, dus geef mij maar een auto.
Heb op vakantie een keer achterop gezeten (Gixxer 1000 was dat geloof ik), 180 zonder helm, mijn oogleden sloegen dubbelDus ja, been there, done that, nice t-shirt, maar ik ga liever snoeihard in een auto, of een kart. Da's meer mijn ding.
Ik heb voor deze een Aprilia ETV1000 Caponord gehad. Heerlijke motor, lekkere zit, veel koppel en heel comfortabel. Alleen voor mij wat te zwaar, hij was 50kg zwaarder dan degene die ik nu heb, en een stuk hoger. Dus lastiger te hanteren bij bijv. manouvreren enzo..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Naked bike lijkt mij niks, ik wil wel rechtop kunnen zitten. Zoiets als de BMW's van de politie.Volgens mij kan op zo'n motor best wel TE hard rijden.
Ik vertrouw mezelf gewoon niet.
Ik reed laatst op de fiets hier in de stad, hoor ik een soort van snorfiets achter me 'zzzzzzzz'.... Bleek het een motor te zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:05 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geluid is een van de belangrijkste dingen vind ik. Ik hou niet van die stofzuigers![]()
Die van mij klinkt ook redelijk a(hum)..sociaal
Datquote:Hayabusa is een heel mooi model om te zien, mooi aerodynamisch, maar ik vind ze wel erg log als je erop zit.. De kuip is echt heel breed. Dat is niet echt mijn ding. Als het dan toch een gekuipte motor zou moeten worden, dan liever een R1, ZX10-R etc.
[..]
Tsja, dat is dan ook wel een mongolenactie moet ik eerlijk zeggen. Zo hard, zonder helm, zonder geschikte kleding etc. Geen wonder dat er dan geen moer aan is. Sorry dat ik het zeg..
Daar zul je bij mij geen last van hebben...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik reed laatst op de fiets hier in de stad, hoor ik een soort van snorfiets achter me 'zzzzzzzz'.... Bleek het een motor te zijn
[..]
DatEcht wtf
Waarom stap je zonder helm en zonder fatsoenlijke kleding op een motor?
De mijne is een toermotor, en dat hoor je ook wel. Maar het klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:10 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar zul je bij mij geen last van hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |