Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-babyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha, nee joh... Vrijdag is altijd mijn vrije dag. Ik heb vooral buikpijn / misselijk. En nee, ik ben niet zwanger
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef automatic_ het volgende:
Zie ik daar een post van JK? Die boycot ik!
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te makenquote:
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, een nieuwe Fok!-baby![]()
Niemand uit dit topic qua mannen hoor hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik weet het niet. Ik heb er in ieder geval niets mee te maken
Jawel, beschuit met muisjes!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Haha. In dit geval zou dat niet leuk zijn
Die kan je zo ook krijgen!quote:
Oeh!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..quote:
"Meester, hoe kan het dat ik twee moeders en geen vader heb?"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik word niet zwanger van een vrouw volgens mij..
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.quote:
is bij ons ook zo hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag praten we op het werk altijd over dit soort loze onderwerpen.
Of is dat niet normaal?
niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:32 schreef JK1982 het volgende:
Ik denk niet dat er veel uit mijn handen gaat komen vandaag..
Denk het ook niet, maar het zou wel ergens heel grappig zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niemand uit dit topic qua mannen hoor haha
omdat ik het herkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nope.. waarom moet je daarom zo lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |