Mijn vriendin en ik zijn inmiddels 11 maanden samen, maar de laatste tijd zit ik er toch aan te denken om de relatie te beëindigen. Ze is niet helemaal hetzelfde meer. Ongeveer twee maanden geleden is er een ongeluk gebeurd. Tijdens de seks vroeg ze mij of ik met mijn penis op haar wangen en voorhoofd wilde slaan. In my enthousiasme raakte ik met mijn eikel haar linker oog, recht op de pupil. Zij had veel pijn en zei dat ze niet meer kon zien met haar linker oog. We gingen direct naar de eerste hulp, maar het zicht in haar oog heeft ze niet meer terug gekregen. Het ziet er niet geheel charmant uit, dus ze draagt nu overdag een ooglapje.
Ik vind het allemaal heel naar, ik heb oprecht spijt en verdriet en ik kon haar een tijdje niet eens recht in de ogen kijken. Maar ik zie mijzelf niet de rest van mijn leven met haar en haar "verminking" doorbrengen. Het is ontzettend egoïstisch en ik zou echt willen dat ik anders was, maar ik moet toch eerst aan mijn eigen geluk denken. Het lijkt mij het beste om het zo snel mogelijk uit te maken, omdat ik merk dat zij zich steeds meer aan mij gaat hechten. Maar hoe kan ik dit het beste doen? Is er een manier om de klap te verzachten? Ik weet niet of ik haar de waarheid moet vertellen. Misschien kan ik het beste gewoon wegvluchten, het contact verbreken?